Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
drawerlover schreef:Ik ben zelf ook bang voor bepaalde dingen hoor. Ik snap alleen niet wat er nou eigenlijk zo eng is aan spinnen. Kijk de mooiste beesten zijn het niet. Daar ben ik het mee eens. En sommige lopen ook niet het leukste en het beste. Maar dan alsnog. Waarom zijn mensen er dan bang voor? Dat is het enigste wat ik me afvraag. Verder met dat van net wil ik zeggen dat sommigen misschien hun angst voor spinnen kunnen afkicken. Dankzij dat ben ik ook van bepaalde angsten afgekomen
xNathaliee schreef:Ik heb opeens (door de media geef ik eerlijk toe) last van vliegangst. Tot 2 jaar geleden stapte ik met gemak in een vliegtuig naar Azie maar sinds mh17 (en alle andere vliegtuigongelukken die nu wel in het nieuws komen) krijg ik er steeds meer angst voor. Ik vlieg over 7 dagen naar de Kaapverdische eilanden dat is geloof ik een uur of 7 vliegen (de helft van wat ik 'gewend') ben maar vind het wel retespannend! Zondag even op Schiphol geweest en toen kreeg ik ineens heel veel zin in de vakantie.. Het normale vakantiegevoel en alle rompslom eromheen. Daar kon ik vroeger van genieten en was het enige waar ik me druk om maak mijn oorpijn. Nu spelen er gedachten als: 'als ik neerstort hoe zal mijn familie dan wel niet reageren?!' Is gewoon niet fijn
Verder kan ik wel tegen harde onweer maar vuurwerk of knappende balonnen dichtbij weer niet..