[Centraal] Piercings (deel 17)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 16:59

Skin-a-matic is best een goede volgens mij :)
Ik neem aan dat je voor een kleine vraag best even binnen kunt lopen.
Zij zien dat namelijk zoooooo.

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 17:01

Ik wil ook nog steeds mijn septum _O- We zijn dalijk met z'n allen haha.
Naar mijn weten zijn er maar 2 in Nijmegen en daar heb ik allebei geen goede ervaringen mee :+ Zelf ga ik nu ietsje verder, naar Arnhem. Daar zit Paradigm, is die extra reistijd echt waard.

laughterline

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 17:28

Paradigm heb ik ook goede over gehoord, zal is gaan opzoeken :)

Willen jullie liever niet wachten tot na de zomer met zetten? Ik kan eind juni/begin juli en anders doe ik t na de zomer haha. Moest je met piercings nou ook uit de zon of was dat alleen met tats? :+

Ben alleen wel aan t solliciteren dus Misschien niet zo heel handig aangezien ik een klein subtiel ringetje wil en je die dus niet kunt verbergen :') of is je eerste altijd zo'n halve? Weet niet hoe je die noemt haha :P

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 17:31

Ik weet niet maar mijn neusgaten komen niet zo superveel in de zon :')
Ik ga pas eind augustus echt op vakantie en een septum genezingstijd is 9 weken, dus ik wil hem als ik hem wil zo snel mogelijk laten zetten.

Ik zou een horseshoe laten zetten, die kun je naar binnen draaien :)
Dan kun je over een tijd een klein ringetje erin doen (als je niet aan het werk bent)

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 17:39

Haha ik lig als t even kan in de zon :P

Ik denk dat ik een ringetje veel mooier vind, maar dat zie ik dan wel. Kan op sollicitatiegesprek altijd zeggen dat ik m kan verbergen, maarja, eerste indruk.. Ligt natuurlijk ook wel aan de soort baan. Als t kan hoop ik op een wat creatievere baan en dan is t meestal niet zo'n probleem. Maar je kan zelf wel kiezen welke je als eerste doet of is t altijd een horseshoe? :)

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 17:40

Ik heb geen idee welk sieraad er eerst in gaat, maar als ik jou was zou ik echt beginnen met een horseshoe. Die kun je verbergen met je sollicitatie.

Na een paar weken kun je altijd nog een dicht ringetje erin doen :)
Het is wat je zelf zegt -> eerste indruk :')

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 17:56

Jaa daar heb je wel gelijk in :+

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 18:45

Skin a matic ben ik laatst nog geweest, ben ik nog steeds over te spreken. En anders zou je sjon's tattoo shop in Beuningen ook kunnen proberen. Die is ook goed, heb ik mijn helix laten zetten :)

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 18:46

goldenarrow schreef:
Skin a matic ben ik laatst nog geweest, ben ik nog steeds over te spreken. En anders zou je sjon's tattoo shop in Beuningen ook kunnen proberen. Die is ook goed, heb ik mijn helix laten zetten :)

Thanks voor de tip :) zet Kim nogsteeds de piercings daar bij skin a matic?

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 18:50

Paradigm is erg goed! Ik woon in Arnhem, dus ik ben een bofkont wat dat betreft. Maar ik heb daar mijn wenkbrauwpiercing laten zetten, en een vriendin van me direct haar neuspiercing. En eigenlijk stonden ze al een beetje op het punt te gaan sluiten, maar de aanwezige piercer zei dat het wel kon. En hij nam ook echt de tijd, gaf een hele goede voorlichting. Ik wou eigenlijk een ringetje, maar dat raadde hij echt af, dus daar heb ik braaf naar geluisterd. Ook nog een hele tijd gewoon gekletst met een kopje thee, want hij stond erop dat we rustig onze thee op dronken. :+

Dus absoluut een aanrader, hele fijne plek. Zou er zo weer heen gaan. :j

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 18:53

Volgens mij wel :j Zij had me toen geholpen toen mijn piercings verwisselen voor bioplast (fijn, ontstoken piercings :+ )

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 19:08

Mijn 2e en 3e oorbellen hebben er jaren over gedaan om te genezen, rotdingen :+ mijn navelpiercing was binnen no time genezen gelukkig! Hopen dat de septum ook snel zal genezen.

Alleen even een doemgedachte :') maak redelijk vaak een buitenrit en rij ook vaak buiten in de bak. Met droog weer (in de bossen iniedergeval) stoft het ontzettend en ontkom je er niet aan dat er een hoop zand in je neus gaat zitten en je thuis komt met zwart snot _O- niet heel handig dus voor de genezing :')

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 19:14

Slijmvlies geneest sneller dan huid. Gaat vast goedkomen :).

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 19:26

Ik val even binnen.. Skin-a-matic heb ik ook goede ervaringen mee! Vriendelijke mensen en schoon.
Rising Bastards in Nijmegen ben ik wat minder over te spreken.. Ik ben daar geweest voor een helix
en de mensen vond ik niet erg vriendelijk en ook niet duidelijk. Er liep toen ook een hond door de shop.
Al met al vond ik de sfeer persoonlijk niet prettig en niet erg professioneel. Er zit ook nog een
tattooshop in de Lange Hezelstraat, maar ik weet niet of ze daar ook piercings zetten.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 21:37

laughterline schreef:
Mijn 2e en 3e oorbellen hebben er jaren over gedaan om te genezen, rotdingen :+ mijn navelpiercing was binnen no time genezen gelukkig! Hopen dat de septum ook snel zal genezen.

Alleen even een doemgedachte :') maak redelijk vaak een buitenrit en rij ook vaak buiten in de bak. Met droog weer (in de bossen iniedergeval) stoft het ontzettend en ontkom je er niet aan dat er een hoop zand in je neus gaat zitten en je thuis komt met zwart snot _O- niet heel handig dus voor de genezing :')

Ik ook, maar dan kom je thuis en ga je douchen en is alle zwarte snot weer weg :D

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 21:49

Haha true :') al moet ik soms wel ff snuiten, lijkt me best vervelend je neus te moeten snuiten als ie nog aant genezen is/pijn doet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 14:09

Even een vraagje... Hoe weet je of een piercing te krap is? Bij een genezen gaatje, dus niet dat je piercing met een te krappe piercing gezet is. De onderste van mijn TFH is nu namelijk wel genezen, die was echt toe aan een korter en recht staafje. Alleen die er nu in zit sluit dus echt perfect aan... Te perfect? Het lijkt mij dat het juist fijn is om wat speling te hebben zodat vuil er makkelijker tussenuit kan en het dan een kleine zwelling (als je weerstand even laag is ofzo, kan gebeuren natuurlijk) kan opvangen. Wat denken jullie? Balletje dat er nu opzit is wel een beetje lam overigens, dus die zit er niet heel strak op nog :)

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 20:01

Plannen gewijzigd, ipv eind deze maand septum laten zetten ga ik toch maar luisteren naar advies en wachten tot half augustus. Ik ga eind juli/begin aug 5 dagen naar een festival op de camping dus das niet zo hygiënisch :+ dan zou ik m dus een klein maandje hebben.. ook gevraagd over sweet spot, kreeg dit als antwoord:

Afbeelding

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 21:58

Ik ga 19+20 juni naar jera, maarja ik zorg wel dat ik hem enigzins schoon krijg met water ofzo.
Maar het scheelt dat ik iets minder dagen ga dan jij :')

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 22:14

Ja twee dagen is dan nog wel te doen haha.

Stond er wel een beetje van te kijken wat Kim zegt, dat t geen dun vliesje is en dat sweet spot dus nogsteeds wat kraakbeen is :') en dat kraakbeen niet pijnlijker is :P

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 22:22

Nou... ben benieuwd :') mijn angst is niet minder geworden hahaha

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 22:33

Haha same :')

maya12333

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 08:08

Septum valt echt mee. Doet niet echt zeer, meer een klein prikje. Alsof je door een mug gestoken word.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 08:36

maya12333 schreef:
Septum valt echt mee. Doet niet echt zeer, meer een klein prikje. Alsof je door een mug gestoken word.

Haha hoe hoog is jouw pijngrens? :P

maya12333

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 08:58

Iets hoger dan normaal, haha.