Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
petitparis schreef:pff ik wou dat ik ook met zo weinig toch een vol gevoel kon behouden. Nu moet ik zeggen hoe drukker ik bezig ben (fysiek) hoe minder snel ik honger heb.
veel bureauwerk doet mij scheel zien van de honger en trek in alles wat ik maar kan vinden...
Hoe lossen jullie het op als je 's avonds laat nog trek krijgt voor tv? Als ik geen portie apart neem, dan eet ik makkelijk een zak chips of noten leeg zonder er erg in te hebben
En intussen zin in samosa'szou eens moeten berekenen hoeveel kcal die bevatten
Eulogy schreef:Andersom is serieus ook geen pretje hoorIk heb een hele smalle taille, zeker in verhouding tot m'n heupen/billen en ik kan dus letterlijk geen broeken vinden die niet te wijd zijn, zeker als ze high waisted zijn. Broek die ik nu heb is een maatje 32 van H&M (dus valt nog klein ook) en zit nog steeds te los rond m'n taille.
Eulogy schreef:Andersom is serieus ook geen pretje hoorIk heb een hele smalle taille, zeker in verhouding tot m'n heupen/billen en ik kan dus letterlijk geen broeken vinden die niet te wijd zijn, zeker als ze high waisted zijn. Broek die ik nu heb is een maatje 32 van H&M (dus valt nog klein ook) en zit nog steeds te los rond m'n taille.
Joolien schreef:Eulogy schreef:Andersom is serieus ook geen pretje hoorIk heb een hele smalle taille, zeker in verhouding tot m'n heupen/billen en ik kan dus letterlijk geen broeken vinden die niet te wijd zijn, zeker als ze high waisted zijn. Broek die ik nu heb is een maatje 32 van H&M (dus valt nog klein ook) en zit nog steeds te los rond m'n taille.
Ah ik ben niet de enige. Ik heb nu een broek van de esprit en die zit me geweldig, misschien kun je er wat mee?!
Eulogy schreef:Joolien schreef:
Ah ik ben niet de enige. Ik heb nu een broek van de esprit en die zit me geweldig, misschien kun je er wat mee?!
Haha, de dichtstbijzijnde Esprit zit helaas in LondenMaar over 3 weken ben ik in Nederland!
Nachtlampje schreef:Ik wil me ook graag melden! Het afgelopen jaar is mentaal flink pittig geweest, daardoor ben ik 15 (!) kilo aangekomen en daar is nu weer 2 vanaf. Ik ben een goeie emotie-eter, dus met stress is er zo een zak chips leeg, plus een groot stuk kaas met chocopasta...
Nog steeds gaat het niet super maar ik ben nu begonnen met fitnessen, en nu het mooier weer wordt kan ik ook weer vaker naar mijn paard fietsen
Twee jaar geleden ben ik in 4 maanden zo'n 6 kilo afgevallen met enkel magerder eten en meer bewegen. Dit probeer ik nu dus weer in te gaan voeren![]()
Qua eetpatroon eet ik veel fruit, ontbijt ik met van die geplette vlokken of muesli/cruesli met noten en zaden.
Lunch is nog steeds 4 broodjes, anders word ik helaas helemaal wiebelig en trillerig. Wel met mager beleg, dat scheelt een hoop.
Avondeten is gewoon avondeten, en als ik snackfood eet (eens in de 3-4 weken) eet ik lekker snackfood. Patat dus gewoon met veel mayo. Als ik ongezond eet mag ik alles
Ik onthoud mezelf ook geen dingen, ik probeer vooral niet meer dan 7 eetmomenten te hebben en koek, chips en dergelijke te vervangen voor wortelknagen, komkommerkauwen en fruithappen.
petitparis schreef:pff ik wou dat ik ook met zo weinig toch een vol gevoel kon behouden. Nu moet ik zeggen hoe drukker ik bezig ben (fysiek) hoe minder snel ik honger heb.
veel bureauwerk doet mij scheel zien van de honger en trek in alles wat ik maar kan vinden...
Hoe lossen jullie het op als je 's avonds laat nog trek krijgt voor tv? Als ik geen portie apart neem, dan eet ik makkelijk een zak chips of noten leeg zonder er erg in te hebben
En intussen zin in samosa'szou eens moeten berekenen hoeveel kcal die bevatten