Vandaag voor mij weer zo,n rot dagje ik weet niet zo goed wat ik met me zelf moet
Heb me strijkkralen maar weer is uit het stof gehaald en ga daar maar lekker mee verder
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zijn diamanten die je op stof maakt door ze te verwarmen, alleen blijven ze niet zo goed zitten.. melody7 schreef:Ik houd het ook allemaal niet bij
Hotfix is echt super leuk! Dat heb ik heel veel gedaanZijn diamanten die je op stof maakt door ze te verwarmen, alleen blijven ze niet zo goed zitten..
Ik had daar nog nooit van gehoord.
De kleinere maat die ik had had betere kwaliteit en die bleef wel gewoon zitten
Maar ik vond de wat grotere maten van goede kwaliteit te duur als tijdsverdrijf
melody7 schreef:Ik doe het wel goed, maar had een slechte kwaliteit steentjesDe kleinere maat die ik had had betere kwaliteit en die bleef wel gewoon zitten
Maar ik vond de wat grotere maten van goede kwaliteit te duur als tijdsverdrijf
![]()
Heb je niet iemand op stal die het zadel voor je erop wil leggen Tyke? Wel fijn dat je even hebt kunnen rijden!
Cerilene_ schreef:Tjee heftig ongeluk zeg. Beterschap!
Hotfix lijkt me ook leuk om te doen ja.
Ik ben zo belachelijk moe dat ik helemaal niks doe behalve op bed liggen. Toch eens vragen om bloed te prikken want het is echt niet normaal zo.
Na het douchen met hulp kan ik zo alweer mijn bed in...
Zie al een beetje op tegen therapie vanwege de uitputting. Maarja 16 uur operatie en ruim een liter bloed verloren dus geen idee wat ik anders eigenlijk moest verwachten.

alcootje schreef:Ik ben gevloerd![]()
Ik merkt zondag al dat het wat minder ging en maandag was lastig bed uit komen.
Vandaag ben ik beneden gekomen maar kon mijn sokken nog niet eens aandoen.
Slik nu dubbele pijnstillers en probeer zo veel mogelijk te slapen.
Is toch weer een tegenvaller, het ging best "aardig". Nu wachten op de datum van de MRI.
Voelt nu echt verschrikkelijk in mijn benen en rug.
Tazzey schreef:Wat vervelend dat je vandaag zo'n slechte dag hebt.![]()
Ik heb gisterenavond dat ik in bad lag zo'n ASMR filmpje gekeken. Ik vind het wel rustgevend eigenlijk. Nu herinner ik me dat ik als kind al bepaalde geluidjes fijn vond. Ik was gek op schriftjes met dunne blaadjes want als je daar met een ballpoint op schreef met veel druk dan kraakte die blaadjes zo lekker. Ik ben soms gewoon raar
Toen weer terug in de taxi en thuis meteen op bed want ik was kapot.
wel heel jammer had eindelijk een leuke stageplek gevonden waar ik me op me gemak voelde en nu moet ik weer opnieuw beginnen met zoeken