Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
StalNollie schreef:Lho door jou blijven er dadelijk mensen weg uit dit topic die wel wat zinnige te melden hebben. Heb het al vaker gevragen maar zou je misschien weg kunnen blijven of een topic openen wat beter aansluit bij jou en je standpunt. Dank hiervoor
NatasjavE schreef:Tja ik vindt dan weer als je adies vraagt krijg je soms ook advies waar je niet op zit te wachten.
Indeze dus het advies om vooral wel te enten volgens het rijksvaccinatie programma.
StalNollie schreef:Lho door jou blijven er dadelijk mensen weg uit dit topic die wel wat zinnige te melden hebben. Heb het al vaker gevragen maar zou je misschien weg kunnen blijven of een topic openen wat beter aansluit bij jou en je standpunt. Dank hiervoor
NatasjavE schreef:StalNollie schreef:Lho door jou blijven er dadelijk mensen weg uit dit topic die wel wat zinnige te melden hebben. Heb het al vaker gevragen maar zou je misschien weg kunnen blijven of een topic openen wat beter aansluit bij jou en je standpunt. Dank hiervoor
Oh dus als je voor vaccinatie bent heb je niks zinnige te zeggen?
Ik vind het hel zinnig wat ze te melden heeft.
Coloured schreef:Ik had een tijdje geleden een waarnemend arts op het consultatiebureau die wel open stond voor een andere manier dan de reguliere manier van vaccineren. Ze heeft me naderhand ook nog wat gemaild over een alternatief schema maar moet me daar nog verder in verdiepen.
StalNollie schreef:NatasjavE schreef:Tja ik vindt dan weer als je adies vraagt krijg je soms ook advies waar je niet op zit te wachten.
Indeze dus het advies om vooral wel te enten volgens het rijksvaccinatie programma.
De mensen die zich hier melden ivm de vraag van ts zijn er al over uit om niet te enten volgens het programma dus daar vragen we geen mening over. Wel over hoe het anders zou kunnen.
Niet enten, later enten, hemeopatisch, gedeelte laten enten, of aparte prikken
En omdat dat een moeilijk beslissing keuze is de vraag naar ervaringen of juist mening waarom welke enting wel of niet of later etc.
LHO schreef:Coloured schreef:Ik had een tijdje geleden een waarnemend arts op het consultatiebureau die wel open stond voor een andere manier dan de reguliere manier van vaccineren. Ze heeft me naderhand ook nog wat gemaild over een alternatief schema maar moet me daar nog verder in verdiepen.
En wat houdt dat alternatieve schema in?
Sharani schreef:Gelezen, en begrip er voor dat die vader pro vacinatie is omdat hij denkt dat dat het beste voor zijn kind is. Maar daarom verwacht hij van andere ouders dat zij hun kind iets aandoen waarvan zij geloven dat het slecht is voor hun kind? En zou een kind met griep niet net zo gevaarlijk voor dat meisje zijn? En waterpokken? In de US enten ze daar natuurlijk ook standaard tegen in... Dus daar had het verhaal ook over kunnen gaan.
Coloured schreef:Het verbaast me dat je dat niet weet LHO, je komt op mij over alsof je zelf denkt dat je alles van vaccineren afweet, alle ins en outs weet en op de hoogte bent van alle wetenschappelijke onderzoeken die gedaan zijn naar de voor en tegens...
LHO schreef:Sharani schreef:Gelezen, en begrip er voor dat die vader pro vacinatie is omdat hij denkt dat dat het beste voor zijn kind is. Maar daarom verwacht hij van andere ouders dat zij hun kind iets aandoen waarvan zij geloven dat het slecht is voor hun kind? En zou een kind met griep niet net zo gevaarlijk voor dat meisje zijn? En waterpokken? In de US enten ze daar natuurlijk ook standaard tegen in... Dus daar had het verhaal ook over kunnen gaan.
Omdat die (anti-vax) ouders iets geloven dat geen enkele onderbouwing heeft anders dan hun eigen angst. Het is een risico dat te voorkomen is.
LHO schreef:Sharani schreef:Gelezen, en begrip er voor dat die vader pro vacinatie is omdat hij denkt dat dat het beste voor zijn kind is. Maar daarom verwacht hij van andere ouders dat zij hun kind iets aandoen waarvan zij geloven dat het slecht is voor hun kind? En zou een kind met griep niet net zo gevaarlijk voor dat meisje zijn? En waterpokken? In de US enten ze daar natuurlijk ook standaard tegen in... Dus daar had het verhaal ook over kunnen gaan.
Omdat die (anti-vax) ouders iets geloven dat geen enkele onderbouwing heeft anders dan hun eigen angst. Het is een risico dat te voorkomen is.