Homeopathische Profylaxe i.p.v. regulier vaccineren baby?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wendyenbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 17:10

Tja en die hersenvliesontsteking komt dus ook voor bij kinderen die de BMR vaccinatie krijgen. Er wordt niet voor niks tegenwoordig standaard voor men. C gevaccineerd ? Dat is om de bijwerkingen die je van het BMR krijgt/kunt krijgen te verdoezelen.

Nogmaals (voor ik voor aluhoedje of luisterend naar de meneer in de wolken wordt uitgemaakt wordt, wat ik trouwens erg denigrerend vind, en jij daarom voor mij geen volwaardige discussie partner bent, puur en alleen omdat je schijnbaar zoveel angst hebt voor bepaalde ziektes, je het uitschreeuwt en nog denkend dat je de waarheid in pacht hebt ook.)

Ik ben niet VOOR en niet TEGEN vaccineren! Wel tegen het domweg alles vaccineren, onder het mom het is er dus doe nou maar, en dan maakt het me niet uit hoeveel schade jouw kind op loopt door vaccineren, als mijn kind maar niet ziek wordt door jou ongevaccineerde kind!
Daarbij dus kijkend naar welke vaccins er zijn, en welke er gegeven worden, en welke je dus al kan vermijden, als je later begint met vaccineren.
Gewoon zonder te roeptoeteren, gewoon kijken en de beslissing voor jezelf en je eigen kind maken.
Heb ik jou en andere mensen die vanuit angst regeren niet voor nodig.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 17:11

StalNollie schreef:
Lho door jou blijven er dadelijk mensen weg uit dit topic die wel wat zinnige te melden hebben. Heb het al vaker gevragen maar zou je misschien weg kunnen blijven of een topic openen wat beter aansluit bij jou en je standpunt. Dank hiervoor

Oh dus als je voor vaccinatie bent heb je niks zinnige te zeggen?

Ik vind het hel zinnig wat ze te melden heeft.

StalNollie

Re: Homeopathische Profylaxe i.p.v. regulier vaccineren baby?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 17:21

Het is niet de vraag van ts of de bedoeling van dit topic dan moet je een topic openen voor voor en tegen enten, hier vragen we advies naar andere denkwijzenin het vaccineren

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 17:33

Tja ik vindt dan weer als je adies vraagt krijg je soms ook advies waar je niet op zit te wachten.

Indeze dus het advies om vooral wel te enten volgens het rijksvaccinatie programma.

Coloured

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 17:36

Ik had een tijdje geleden een waarnemend arts op het consultatiebureau die wel open stond voor een andere manier dan de reguliere manier van vaccineren. Ze heeft me naderhand ook nog wat gemaild over een alternatief schema maar moet me daar nog verder in verdiepen.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 17:39

NatasjavE schreef:
Tja ik vindt dan weer als je adies vraagt krijg je soms ook advies waar je niet op zit te wachten.

Indeze dus het advies om vooral wel te enten volgens het rijksvaccinatie programma.

De mensen die zich hier melden ivm de vraag van ts zijn er al over uit om niet te enten volgens het programma dus daar vragen we geen mening over. Wel over hoe het anders zou kunnen.
Niet enten, later enten, hemeopatisch, gedeelte laten enten, of aparte prikken

En omdat dat een moeilijk beslissing keuze is de vraag naar ervaringen of juist mening waarom welke enting wel of niet of later etc.

LHO

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 18:40

StalNollie schreef:
Lho door jou blijven er dadelijk mensen weg uit dit topic die wel wat zinnige te melden hebben. Heb het al vaker gevragen maar zou je misschien weg kunnen blijven of een topic openen wat beter aansluit bij jou en je standpunt. Dank hiervoor

Voorlopig ben jij de gene die bronloos blijft en dus niets zinnigs te melden heeft :evaw:

LHO

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 18:41

NatasjavE schreef:
StalNollie schreef:

Oh dus als je voor vaccinatie bent heb je niks zinnige te zeggen?

Ik vind het hel zinnig wat ze te melden heeft.

:x

LHO

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 18:44

NatasjavE schreef:

Van dattem.

LHO

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 18:45

Coloured schreef:
Ik had een tijdje geleden een waarnemend arts op het consultatiebureau die wel open stond voor een andere manier dan de reguliere manier van vaccineren. Ze heeft me naderhand ook nog wat gemaild over een alternatief schema maar moet me daar nog verder in verdiepen.

En wat houdt dat alternatieve schema in?

LHO

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 18:46

StalNollie schreef:
NatasjavE schreef:

De mensen die zich hier melden ivm de vraag van ts zijn er al over uit om niet te enten volgens het programma dus daar vragen we geen mening over. Wel over hoe het anders zou kunnen.
Niet enten, later enten, hemeopatisch, gedeelte laten enten, of aparte prikken

En omdat dat een moeilijk beslissing keuze is de vraag naar ervaringen of juist mening waarom welke enting wel of niet of later etc.

Ik heb ook een inhoudelijke reactie gegeven over homeopathie. Wat het is, door wie het bedacht is, wanneer het bedacht is, wat de theorie er achter is, en waarom het niet werkt (al is dat laatste een conclusie die je al kunt trekken als je weet wat de theorie er achter is).

Coloured

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 18:58

LHO schreef:
Coloured schreef:

En wat houdt dat alternatieve schema in?

Het verbaast me dat je dat niet weet LHO, je komt op mij over alsof je zelf denkt dat je alles van vaccineren afweet, alle ins en outs weet en op de hoogte bent van alle wetenschappelijke onderzoeken die gedaan zijn naar de voor en tegens... :n

BigBen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 19:48

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 21:02

Gelezen, en begrip er voor dat die vader pro vacinatie is omdat hij denkt dat dat het beste voor zijn kind is. Maar daarom verwacht hij van andere ouders dat zij hun kind iets aandoen waarvan zij geloven dat het slecht is voor hun kind? En zou een kind met griep niet net zo gevaarlijk voor dat meisje zijn? En waterpokken? In de US enten ze daar natuurlijk ook standaard tegen in... Dus daar had het verhaal ook over kunnen gaan.

Persoonlijk denk ik ook dat de steeds grotere weerstand tegen vaccins ook komt omdat het er zo veel worden. Als er alleen DKTP en voor meisjes na een bepaalde leeftijd rode hond en misschien vanwege de besmettelijkheid mazelen dan zou de weerstand misschien niet zo groot worden... . Ook begrijp ik de instelling op consultatiebureau's niet, waarom zo stug als iemand maar een gedeelte en later wil inenten. Denk dat ze nu meer mensen helemaal wegjagen dan dat ze ze over halen toch mee te doen.

LHO

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 00:11

Sharani schreef:
Gelezen, en begrip er voor dat die vader pro vacinatie is omdat hij denkt dat dat het beste voor zijn kind is. Maar daarom verwacht hij van andere ouders dat zij hun kind iets aandoen waarvan zij geloven dat het slecht is voor hun kind? En zou een kind met griep niet net zo gevaarlijk voor dat meisje zijn? En waterpokken? In de US enten ze daar natuurlijk ook standaard tegen in... Dus daar had het verhaal ook over kunnen gaan.

Omdat die (anti-vax) ouders iets geloven dat geen enkele onderbouwing heeft anders dan hun eigen angst. Het is een risico dat te voorkomen is.

LHO

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 00:12

Coloured schreef:
Het verbaast me dat je dat niet weet LHO, je komt op mij over alsof je zelf denkt dat je alles van vaccineren afweet, alle ins en outs weet en op de hoogte bent van alle wetenschappelijke onderzoeken die gedaan zijn naar de voor en tegens... :n

Huh, hoe moet ik nou op de hoogte zijn van jouw afwijkende schema? Wat is dit nou weer voor een antwoord? }:0

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 00:43

TS, je kunt misschien beter even lid worden van de Facebook van vaccin vrij, daar zitten een heleboel ouders en Homeopaten die een heleboel ervaring hebben met de homeopathische profylaxe.
Martin de Munck zit daar zelf ook dus dan zou je hem ook kunnen vragen. Succes!

Arabiansp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 01:02

LHO schreef:
Sharani schreef:

Omdat die (anti-vax) ouders iets geloven dat geen enkele onderbouwing heeft anders dan hun eigen angst. Het is een risico dat te voorkomen is.

En jij blind de meute volgt. Er bestaat ook nog zoiets als zelf logisch denken. tuurlijk heb je al de WO onderzoeken nog aan je kant. Simpel omdat de tegenonderzoeken niet op op grote schaal gefinancierd worden door de farmaceutische industrie. Maar als mijn merrie na 3 afzonderlijke entingen 3x hartstikke bevangen staat dan heb ik voor mezelf het bewijs ook al staat het niet in de boeken.
Kun jij me een wetenschappelijke bron geven waarin staat dat de auto-immuunziekte van mijn dochter NIET te wijten is aan de vaccinaties?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 01:21

Mag ik weten welke ziekte je dochter heeft, Arabiansp?

Arabiansp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 01:28

Vasculitis (Wegener)

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 01:47

LHO schreef:
Sharani schreef:

Hoe kan jij stellen dat mensen die besluiten niet te vacineren dit doen zonder enig onderbouwing.
Tot op heden heb ik meer wetenschappelijke artikelen gelezen dan wat jij aanhaalt in dit topic.

Enig idee wat Aluminium hydroxide veroorzaakt, een van de bijstoffen van een heleboel vaccinaties?
En ja dit komt in heel erg veel dingen voor maar de hoeveelheid die een kleine baby binnen krijgt gaat flink over de hoeveelheid heen die gebruikt is in de onderzoeken die ik gelezen heb.
En zo zijn er nog een aantal dingen die ik kan noemen.
Ik weet dat er nu een vraag van jou gaat komen om bewijs dus ik kaats hem alvast terug, ga lekker zelf zoeken, er is voldoende te vinden op echt wetenschappelijke websites met complete onderzoeksverslagen.

Ik begrijp niet hoe jij zo fel kan zijn in dit topic terwijl je toty op heden geen blijk heb gegeven van een open visier, mensen die niet vaccineren zijn fout, vaccinaties kunnen geen kwaad maar ik geloof niet dat jij verder hebt gekeken dan dat je neus lang is.

Sorry mensen voor dit bericht maar naar alle berichten te hebben doorgelezen ben ik een beetje pissed.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 09:27

_/-\o_ thanks zahlina

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 09:43

Ik ben al een tijdje aan het meelezen in dit topic, omdat wij ook ons eerste kindje hebben gekregen en ik mij wil verdiepen en wat we doen met de inentingen.

Ik moet zeggen dat ik mij totaal niet stoor aan LHO, vindt dat de posts ook relevant zijn. Het lijkt me dat voordat je beslist welk vaccin je wel of niet wilt gebruiken, je eerst een duidelijk beeld vd ziekte niet krijgen.
LHO geeft naar mijn idee beelden van de ziektes waartegen we enten.

Of dat wel of niet waar is, of je het er wel of niet mee eens bent, daar gaat het niet om. Er worden hier ook dingen beweerd door andere posters waar ik mijn twijfels bij heb, maar alles is handig om te lezen en mee te nemen in je overweging wat je kan doen, als je bv overweegt om deels te enten.

Het lijkt me niet de bedoeling van dit topic dat iedereen het met elkaar eens is, juist door een gezonde discussie komt er informatie op tafel.

wendyenbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 10:41

Barroco, ik stoor me ook niet aan wat LHO zegt, maar wel aan HOE ze het zegt... (aluhoedjes, luisteren naar man in de wolken, idioten enz.... Dat is niet nodig.
En de dingen waar ze mee aankomt zijn gewoon niet waar (gedeeltelijk waar is ook niet waar ;-) )
Als ze gewoon op een normale manier haar ideeen uit, Dan valt er nog mee/over na te denken en erover te praten. Maar ze sluit elke "normale" reactie eigenlijk uit, door zichzelf te overschreeuwen.

En ja daarom neemt niemand wat van haar aan, ze zet niet aan tot nadenken, over goh, zal ik toch wel gaan vaccineren, ze drijft je juist er steeds verder vanaf. Ik kan haar niet serieus nemen in deze discussie. Terwijl ik andere mensen die WEL of gedeeltelijk voor vaccineren zijn, wel serieus neem, en ook echt nadenk over wat ze schrijven. Doe ik dit bij haar DOOR haar geschreeuw dus echt niet.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 10:42

maar daar is dit topic niet voor geopend om de discussie voor en tegens te voeren. dan zal degene die zich daar in interesseert een ander topic voor moeten openen :o
dit topic vraagt om meer inzicht tips naar de andere kant van het verhaal, degene die daar voor open staan hebben al meer onderzoek gedaan naar de ziektes

overigens is het geen ze maar een hij