Middel tegen littekens door acné

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 21:09

Heb je een close up foto van een gedeelte? Ben heel erg benieuwd namelijk, of het hetzelfde is als wat ik krijg van de Silk Creme.

Hahah ja stom is dat he! Nu gewoon denk ik 2 tinten lichter dan een paar jaar terug :'). Maar nu smeer ik sinds die tijd denk ik ook wel véél beter met hoge spf, wellicht dat dat ook nog uitmaakt, vroeger smeerde ik echt alleen als ik in een zonnig land zat en dan was 1x per dag de eerste week met factor 8 genoeg. Nu gaat er echt dagelijks factor 30 of 50 op :j.

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 21:52

Waarvan een close up precies :o ? Bedoel je van mn gezicht nu t glimmen?

hipkippie

Re: Middel tegen littekens door acné

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 22:07

http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-SZDAZZY8.jpg

Dit is mn gezicht nu, ik heb vanmorgen dus de lyco niet zo dik aangebracht. Ik zal hem morgen dikker (dekkender) aanbrengen en 's avonds weer een foto maken :)

Als ik de dermablend op zou hebben zou ik nu echt een glimspiegel zijn. Nu glim ik ook wel maar minder erg als met de derma, veel minder. Misschien omdat deze ook redelijk waterproof moet wezen?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 06:56

Ik vind 'm eerlijk gezegd zo helemaal niet lelijk eigenlijk! Ik zou zelfs denken dat je geen make-up op hebt daar! Vind de glans inderdaad wat teveel, ondanks dat ik wel van een mooie glow in de finish hou. Maar verder.. echt niet lelijk ofzo :n.

Ik bedoelde dit zeg maar, dat krijg ik de laatste tijd rondom mijn mond, waar het droger is. Echt heel lelijk.
http://1.bp.blogspot.com/-BUkF3fVa8XQ/V ... dation.JPG

Ben erg benieuwd naar een foto waar je 'm wat dikker op hebt inderdaad :j.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 07:44

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 09:08

http://www.mijnalbum.nl/Album=TNDLADKX#LX4H4O3T

ooo ik heb je verkeerd begrepen ik dacht dat je een foto wilde van de glans op mn gezicht aan t einde van de dag :')

Op die foto had ik m dus al een hele dag op en ik glim altijd heel erg vooral aan t einde van de dag maar met de lyco dus minder als de dermablend. Ik had m gisteren ook niet zo dekkend omdat ik m had gemengt met een dagcrème en aan t einde van de dag zit er dan helemaal weinig op :P

Ik heb net ff gauw wat foto's gemaakt van de lyco als ik m net op heb. Ik heb m nog iets afgepoederd met dat compacte witte fixatie poeder van essence en daarna iets bronzer en een blush.

Ik heb m vandaag meteen na mn dagcrème aangebracht dus die was nog niet ingetrokken ik vind t effect wat ie eerder gaf w at ik zo lelijk vond nu minder.

(Ik vind close ups verschrikkelijk haha alles lijkt zo groot en uit verhouding van dichtbij := )

edit

Vond nog een foto van de eerste dag dat ik m ophad, op de foto is t niet zo goed te zien als hoe t in t echt was maar je zag de foundation heel goed zitten vooral bij de neus/mond/kin en haargrens. Wat je wel goed ziet is dat ie goed dekt ;)

http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-7CXRMFIU.jpgh
Laatst bijgewerkt door hipkippie op 21-05-15 09:35, in het totaal 2 keer bewerkt

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 09:09

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 09:57

Afbeelding
Afbeelding

Dit is mijn huid op het moment zonder iets erop behalve zonnebrand. Ik baal zo erg. Het is in tijden niet zo erg geweest op mijn wangen... Helaas is mijn salicylcreme ook bijna op en zit ik nog steeds in Engeland. Ik denk dat het komt door het slechte slapen en niet helemaal lekker in m'n vel zitten.

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 10:11

Balen zeg! Vooral als je huid een tijd zo goed was. Herken t mijn huid was ook aardig gaaf en nu zitten er alweer een paar dikke en komen er steeds weer meer bij (incl. Litteken dus grr). Grote kans dat t door t weinig slapen en niet lekker in je vel zitten komt. Hoop dat je t nog ff red met je laatste beetje salicylzuur ;)

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 16:55

Ik wil nog even iets melden over de Lycogel...

Zo ontevreden als ik de eerste keer was zo tevreden ben ik nu aan t worder erover +:)+ Hij blijft echt zo mooi (dekkend) zitten de hele dag dat ik straks wel ga balen als die op is :o

Direct na het aanbrengen is t nog steeds wat poederig maar dat heb ik met heel veel foundations eigenlijk wel maar na een uurtje bijv. Zit ie echt super. Vorige week festivalletje gepakt en hij bleef goed zitten :D

Mijn huid is er ook niet slechter van geworden al dacht ik er eerst dat mn huid er toch niet zo fijn op reageerde. Helaas word de lyco niet door mijn zorgverzekering vergoed (na een belletje deze x gelukkig wel omdat ik t nog had nagevraagd) dus of ik m de volgende x weer haal moet ik wel even goed over nadenken :P

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 16:16

Hier wordt die opeens ook niet vergoed. Hoe breng jij de lyco aan?

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 19:14

Ik breng mijn dagcrème aan (la roche posay effaclar duo) en daarna meteen een dun laagje lyco, ff 1 a 2 minuten wachten en daarna nog een dun laagje. Ik breng t eerst met mn vingers aan en daarna ga ik er nog lichtjes met een sponsje over heen. Jammer he dat die niet vergoed word, hij is aardig aan de prijs, maar mn huid ziet er nu wel mooi uit dus ik denk dat ik hem als die op is waarschijnlijk wel weer bestel.

Ik heb vandaag ook een proefpotje van de nieuwe BB cream van Vichy mee gekregen van de apotheek. Ben erg benieuwd hoe die is

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 19:34

Gebruiken jullie nooit een primer onder je foundation?

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 20:08

Ik niet, probeer eigenlijk zo min mogelijk "lagen" op mn gezicht te doen. Ben bang dat mn puistjes anders verergen. Zo zonder primer gaat prima :)

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 20:11

Ik deed het eerst ook nooit maar moet zeggen dat ik nu nooit meer zonder wil. Teint is veel egaler en huid is minder vet. Al zou je denken dat met een extra laagje vetter word, maar ik was van de week mn primer vergeten en het was direct vetter. Ik maak het wel 2 keer per dag goed schoon.

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 20:43

Welke primer gebruik je? Misschien dat ik t eens kan proberen. Ben altijd bang dat ik mn huid weer slechter maak t gaat nu net weer goed :o

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 20:45

Ik heb hele dure geprobeer van ik dacht estee lauder en nu gebruik goedkope van de etos. gewoon huismerk. Werkt top. Je hebt ze in verschillende kleuren met verschillende doelen. ik gebruik vaak de groene. Die zorgt ervoor dat roodheden vervagen. Je ziet er ff uit als de hulk maar daarna met je foundation erover mooi egaal.

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 21:10

Die zag ik laatst nog in hun folder staan, die is nog eens te proberen voor de prijs ;) maar je huid werd er niet slechter van? Meer mee eters enzo?

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 13:22

Mijne niet. Gewoon goed schoonmaken smorgens en savonds

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 19:36

Dat doe ik zoiezo, altijd, en toch reageer ik snel op van alles helaas :(

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 00:51

Dat is balen! Je kan het proberen dan weet je het snel genoeg

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 20:53

Vraagje. Kan je met tca ook plekjes aanstippen?

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 18:32

Het topic valt een beetje stil :Y)

Hoe gaat t met jullie middeltjes en littekens?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-15 20:16

Aardig goed, ik gebruik nu standaard Meditopics antibacteriële wasemulsie voor mijn gezicht, AHA 10%, abrassieve creme, scrub & gezichtsmasker. Natuurlijk niet allemaal dagelijks. ;)
Ik merk dat ik momenteel wel aardig wat puistjes weer heb, dit komt denk ik door het minder gezond eten in de vakantie en doordat ik zonnebrand smeer met mooi weer. Alleen de vlekjes (waar ik dit topic in eerste instantie voor had geopend) zijn aanzienlijk minder geworden.

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 22:48

Wat fijn dat je vlekjes wel minder zijn geworden! Deed jij nou ook zelf tca? Mijn gezicht is ook mooier geworden na de tca, anderen valt t ook op, krijg er alleen zo weer nieuwe bij als ik weer een dikke puist heb. Ga in t najaar ook zelf tca proberen