Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Birgit__ schreef:Hoi, ik kom even meelezen en praten en heb meteen een vraag.
Ik moet voor het eerst mijn eigen zorgverzekering aflsuiten en aanvragen en twijfel heel erg over tandartsverzekering. Ik heb werkelijk nooit iets, nog nooit een gaatje gehad ofzo. Wel heb ik afgelopen jaar 2 verstandskiezen laten verwijderen bij de kaakchirurg en waarschijnlijk moeten de andere 2 komend jaar verwijderd worden. Is het hiervoor nodig om een extra tandkosten verzekering aan te schaffen?
Ik heb nu trouwens een verzekering van Besured (studenten) op het oog..
suuszzzz schreef:Van een preferentiebeleid kan bij medische noodzaak altijd afgeweken worden. En dat gebeurt in de praktijk ook regelmatig. Ik vind het een goede zaak dat het preferentiebeleid er is. De merkloze variant is 9 van de 10 keer exact hetzelfde middel, maar dan veel goedkoper
site DSW schreef:Bij ons kiest u zélf de zorgverlener. Gaat u naar een niet-gecontracteerde zorgverlener, dan dient u zelf de rekening in. U krijgt dan vervolgens (een gedeelte van) de kosten van ons terug, de zogenaamde marktconforme vergoeding.
Veulen84 schreef:Dat laatste inderdaad. Je krijgt er helemaal geen bril voor. 99 van 100 moet je evengoed nog zelf een bedrag bij leggen.