secricible schreef:Elmira, 2uur? Wow, dat houd ik echt niet vol haha.. Wat doe je dan allemaal?
Welkom mandarijn!
Ik sport thuis en heb voor de krachttraining workout schema's online gevonden. De soortschool waar ik vorger trainde had niet echt schema's... doordat ik thuis train is het combineren met mijn baan, reistijd en huis ook veel makkelijker.
Ook welkom nimber. Ook al zo lang per keer, pfff, haha. Dat lukt mij echt niet hoor!
Pff, ik haat mijn knie. Wilde eigenwijs zijn vandaag, maar heb de boel maar af moeten kappen. Normaal zijn het alleen lunges, maar nu bij alles waarbij ik mijn benen moet buigen.
Had het er gisteren met mijn moeder over, die vertelde ook knie-problemen te hebben gehad met dporten, bij haar doordat ze scheef loopt. En nu ik daar op let, inderdaad, mijn voeten staan ook niet recht. Bij haar waren steunzolen een oplossing. Ben benieuwd wat de huisarts gaat zeggen...
Kijk maar uit dat je de boel niet over belast! Beetje sportverslaafd?
Nou om eerlijk te zijn heb ik ook wat gekletst hoor tussendoor, maar toch ruimm 1,5 uur bezig geweest
10 min. warming up
3x 15 Barbell dead lift, 3x 15 Push Ups( Eerst 15 x DL en dan 15x PU, om en om zonder pauze)
3x 15 Barbell bent over row, 15 x dumbell flys
3x 15 Barbell Squads ( 7,5 kg elke kant, dus 15 kg), 3x 15 front raises ( met schijf)
3 x 15 keer met dumbells van 3 kg op een bankje stappen en er weer af. 15 x per been. Ik weet niet hoe deze oefening heet, hij is pittig en 15x dumbell press( 4kg per gewicht).
3x 15 hij lijkt op dumbell row maar dan je onderarm naar achter strekken. Ik weet niet hoe deze heet. (4 kg )
3x 15 dumbell curl (6 kg per gewicht, dus 12 kg) en dan 3x 15kg met torq king (2 rollers) op een mat rollen (goed voor buik en rug)
Bovenstaande oefeningen gaan net zoals de eerste beschrijving, 15 van de ene oefening en dan 15 van de andere, om en om, tot ik van beiden 3 x 15 heb gedaan.
Daarna buikspier oefeningen en 40 minuten cardio waarbij de ene dag interval ( 20 min interval op crosstrainer en 20 min. fiets) en de andere dag 40 minuten op 1 apparaat op constante tempo.
Na een bepaalde tijd krijg ik een nieuw schema met nieuwe oefeningen. Ik moet nu eigenlijk weer een nieuwe aanvragen maar ik vergeet het steeds of het komt er niet van
Ik moet zeggen dat ik de 40 over het algemeen niet haal hoor
meestal doe ik 30 min.
Leuk om te horen Gianti! Goed bezig!