Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sterkte voor nu hopelijk kan de HA wat voor je betekenen morgen. 
Daphne__ schreef:Ik heb een afspraak voor vanmiddag
Afgelopen nacht was ik weer wakker en volgens mij was ik weer niet helemaal helder. Ik weet zeker dat ik wakker was en ik dacht dat er iets aan de hand was, maar ik heb geen idee meer wat. Ik vraag me af of ik dat toen wel wist
Cayenne schreef:Geef jezelf eens een flinke skup onder je kont en probeer toch gewoon wat te drinken. Soms moet je even door die vicieuze cirkel heen. Ik heb het zelf ook gehad en voelde me uiteindelijk toch beter nadat ik iets probeerde te drinken. Anders krijg je er vanzelf meer klachten bij.
d Daphne__ schreef:Nou, ik ben terug en ondertussen ook al bloed laten prikken, dat moest ik direct laten doen. Ben idd uitgedroogd, al viel het nog mee, minder erg dan verwacht als het al zo lang niet lekker gaat.
Ze maakt zich wel erge zorgen om mijn nieren, dus vandaar bloedprikken.
Moet over iets meer dan een half uur bellen voor de uitslag. En moest idd O.R.S halen, 6 tot 8 keer per dag een slok.

En ik neem steeds een slokje O.R.S, maar ik vind dat zó vies... Heb daar dus echt nog maar heel weinig van op. Maar voor ik ga slapen probeer ik iig de helft nog te drinken.
Dat is wat minder ranzig dan gewone ORS.
Terwij ik gewoon elke avond de pil slik en dat ging de 2 maanden voor de operatie prima, maar nu...