(heel erg wel)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Sannne schreef:Waar is gucci make up eigenlijk te verkrijgen?
Citaat:There are very few stores that will carry the line, so it will be difficult to see it in person for many. (These are the stores that will have it in October: Gucci New York Fifth Avenue, Gucci Los Angeles Rodeo Drive, Gucci Las Vegas Crystals City Center, Gucci Dallas Northpark, Saks Fifth Avenue New York, Neiman Marcus Las Vegas.)
Jikkeee schreef:__Sannne schreef:Waar is gucci make up eigenlijk te verkrijgen?
Durf het niet zeker te zeggen, maar ik zag het laatst volgens mij bij de Pourvous hier in Den Bosch liggen... Maar 100% zeker weet ik het niet..
Niniane schreef:Jikkeee schreef:Durf het niet zeker te zeggen, maar ik zag het laatst volgens mij bij de Pourvous hier in Den Bosch liggen... Maar 100% zeker weet ik het niet..
Kan mij eigenlijk haast niet voorstellen dat ze een Gucci-lijn eerder in Nederland hebben dan in de grote warenhuizen en Gucci-winkels in Amerika en Frankrijk. Bovendien zijn de eerste foto's van de campagne en lijn maar iets van een week uit.
Jikkeee schreef:Natavu, gaat jouw double wear foundation niet pancaken? Ben ik namelijk altijd zo bang voor, maar wil graag een goede foundation