Anoli schreef:Maar gelukkig komen deze alleen voor in Australië als ik heb goed heb
Hij is ontdekt in Laos, bij China-Thailand enzo....
Dus ook ver weg.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suzanne F. schreef:Anoli schreef:Maar gelukkig komen deze alleen voor in Australië als ik heb goed heb
Hij is ontdekt in Laos, bij China-Thailand enzo....
Dus ook ver weg.
sanso schreef:Oeeehh me likes!
Is dit ook de spin die in dat grappige filmpje te zien is? Weet niet of je hem kent maar die spin (hij lijkt er echt op) graaft zich heel grappig in en die man zegt er ook dingen bij als: scratch scratch scratch scratch.
Als dat zo is is het wel echt een vette spin!

xBerber schreef:sanso schreef:Oeeehh me likes!
Is dit ook de spin die in dat grappige filmpje te zien is? Weet niet of je hem kent maar die spin (hij lijkt er echt op) graaft zich heel grappig in en die man zegt er ook dingen bij als: scratch scratch scratch scratch.
Als dat zo is is het wel echt een vette spin!
The Spider Who Couldn't Hide: [ Video ]
Bedoel je die?
Ik vind dat filmpje zelfs grappig door dat commentaar van die man.. Miss maar eens zelf doen als ik een spin zie
Miracle_ schreef:trauma topic 2014
poetser schreef:Hier beginnen de spiderlings eindelijk minder te worden
Gisteravond om 9 uur stap ik de deur uit, om de hond samen met moeders uit te laten, en we lopen door een onwijze reuzespinnenweb heen. Ik heb staan gillen, zeker toen de spin vlak voor mijn neus hing, en omhoog kroop..
Gelukkig heb ik een moeder, die gezellig mee gaat staan gillen, haha.
Anoli schreef:drawerlover schreef:Ik was in de Zomervakantie nog verschrikkelijk bang voor spinnen net zoals de meeste hier denk ik maar nu ben ik helemaal niet bang meer. Zelfs niet voor zon grote joekel van een look a like a tarantula ofzoiets. Ik ben zo blij dat ik van die angst af ben
Hoe doe je dat zo snel??