Body & Fitshop

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Body & Fitshop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 23:36

Shakes zijn niet bedoeld om af te vallen, maar als toevoeging op je normale voeding omdat je spieren dit nodig hebben bij intensieve training.

Deze vraag hoort trouwens niet hier :D

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 00:00

Ik dacht dat deze vraag er wel deels hier bedoeld is.
heb het hier al een keer eerder over het afvalpakket gehad van body en fitshop. Is ook met shakes en groente.

Gamova

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 13:41

Smart Protein (voorheel afslank eiwit) is hier wel meer voor gemaakt dan een andere shake.
Wat je wel in de gaten moet houden is dat je genoeg binnen krijgt als je hierbij ook flink gaat sporten.

En natuurlijk dat je niet te weinig calorieën binnenkrijgt voor een lange periode en daarna ineens weer meer gaat eten, dan zit alles er zo weer aan ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 13:48

Eiwitdieten etc. zijn ook allang achterhaald. Als je blijvend wil afslanken, is het beter om goede voeding te nemen en daarbij te sporten. Dus goed op je macro- en micronutriënten letten. Shakes e.d. kunnen daarbij een toevoeging zijn, maar ik zou niet d.m.v. een eiwitdieet proberen afvallen.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 14:24

Ik wil het de eerste maanden gebruiken als steun in de rug. Gezonde voeding let ik nu ook op. En vanaf 1-1-2015 let ik helemaal goed op.

maar mijn spieren mogen ook gezien worden.

Verder heb ik van de body en fitshop ook de kokos olie, groene thee tabletten.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-14 19:32

Vind dat altijd zo iets bijzonders.. waarom vanaf 1 januari pas? Als je wil veranderen dan doe je dat toch gewoon meteen :=

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 19:36

Spieren ga je zien na vet verlies. Vet verlies krijg je door een calorie deficit te creëren. Bereken wat je nodig hebt per dag aan calorieën (BMR + activiteit) dit kun je ongeveer berekenen via verschillende linken op het Internet.
Daar ga je 500 kcal onder zitten om een verlies van 0.5 kg per weekte creëren.
Voor stevige krachttraining kun je een behoefte aanhouden van 1,5/2 gram eiwitten per kg lichaamsgewicht en 1 gran vet per kg lichaamsgewicht. De rest vul je aan met koolhydraten.
zorg voor voldoende water, vezels en vitaminen/mineralen en dan gaat t als vanzelf ;)
Succes ermee ;)

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 19:37

Kiwipitje schreef:
Vind dat altijd zo iets bijzonders.. waarom vanaf 1 januari pas? Als je wil veranderen dan doe je dat toch gewoon meteen :=

Ook mijn eerste gedachte :j
maar misschien is er een reden voor? Anders raad ik je ook aan om gelijk te beginnen. Dan ben je al een heel eind tegen 01-01-2015 :)

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 19:48

:wave: Hoi, ik val dit topic ook even binnen met een vraag:
Ik heb van mijzelf al wat minder energie en merk vooral met paardrijden dat ik dan teveel energie verlies en erg moe word en niet goed meer kan concentreren, wat zouden jullie dan een goede aanvulling vinden behalve een goede eetpatroon natuurlijk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 20:37

Dit topic is bedoeld om specifiek over producten van Body & Fit te praten, dus niet om te gissen naar waar jouw lichaam behoefte aan heeft.
Misschien kun je bloed af laten nemen bij de dokter om erachter te komen waar je een tekort aan hebt, wat voor weinig energie zorgt.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 21:41

MrUlbe schreef:
Kiwipitje schreef:

Ook mijn eerste gedachte :j
maar misschien is er een reden voor? Anders raad ik je ook aan om gelijk te beginnen. Dan ben je al een heel eind tegen 01-01-2015 :)

Ik hoop dat ik in januari wat vastere dagen krijg op het werk en in december een aantal paardenevenementen waar ik niet regelmatig kan eten. En nog verschillende uitjes.

Ik hou zeker nu al rekening met wat ik eet, sport genoeg, drink ik veel water etc etc.
En door thuis omstandigheden en een rechtzaak etc etc. Is het nu lastig.

thanks voor de bovenstaande tip!!!

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 16:26

Vandaag vitamine D3 besteld, kokosolie en Mass bar repen. Hoop dat die laatste me net zo bevallen als de smartbars :)

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 22:55

Ik heb vandaag de whey perfection besteld in de smaak frambozen en de smartbars in chocolade.

Ik was er mee begonnen omdat ik na 3 hernia's eigenlijk altijd spierklachten heb en het werkte. Tenminste van de zomer zo goed als nergens last van gehad (voor het eerst sinds jaren). Nu een tijdje gestopt en de laatste 2 weken nemen de klachten weer toe. Het word weer winter meer werk aan de winkel,kou en zwoegen met zware kruiwagens. Zowieso al jaren geen goede combi.
Nu de ultime test of het met gebruik van een shake weer wat beter word uiteraard in combi met het sporten wat ik al heeellll lang doe voor die pokke rug. :D

Ik gooi er altijd wat fruit door van de lidl en met melk. Met water niet te zuipen en ik houd wel van een stevige shake.

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 23:18

Ik vind de chocolade smartbars echt :r

Mocht iemand hier ze echt lekker vinden, ik heb er hier nog een aantal liggen die tegen een kleine vergoeding weg mogen :)

Horse_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 15:33

Hoeveel wil je er voor en hoeveel zijn het?

Sunlover1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 01:16

Ik ben gek op pindakaas en zie op insta een hoop lekkere gerechten voorbij komen waar ze oa ook pindakaas bij gebruiken. Heerlijk om dingen uit tel testen maar om niet gelijk hele potten pindapasta weg te werken had ik een pot PB2 pindakaaspoeder besteld en dan de smaak met premium chocolate.
Ik vind hem echter niet te eten helaas maar nou weet ik niet of de chemische smaak door die toegevoegde chocoladesmaak komt.
Weet iemand of de gewone PB2 peanutbutter ook zo chemisch is of dat die wel echt naar pindakaas smaakt?

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 11:06

Ik vind beide varianten wel lekker, maar niet te vergelijken met de echte pindakaas, dat blijft toch het lekkerst.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 21:26

Ik heb vandaag Slim Pasta besteld :D Tagliatella en spaghetti. Ben reuze benieuwd of ik het lekker ga vinden, of tenminste een goede vervanging voor normale pasta.

Heeft hier iemand het al eens gegeten en hoe is de ervaring?

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-14 21:49

Ik heb toen een proef pakket besteld en vond het smerig. Ligt hier nu allemaal weg te stoffen in de kast.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 22:40

Ik heb uiteindelijk gewoon een halve pot whey besteld en die was er niet in brownie, dus chocolate cookie besteld. Beetje hetzelfde idee als cookies & cream.
Er zat een proefzakje smart whey bij maar gatverdamme zeg :r Weet niet wat er anders aan is maar ik vond het ontzettend smerig.

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 22:44

Jezzi schreef:
Ik vind de chocolade smartbars echt :r

Mocht iemand hier ze echt lekker vinden, ik heb er hier nog een aantal liggen die tegen een kleine vergoeding weg mogen :)

Ik heb ook nog delicious cookies smartbars en chocolade smart protein die ik niet lust haha. Echt zonde want er is maar een schepje uit :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 22:48

Kiwipitje schreef:
Ik heb toen een proef pakket besteld en vond het smerig. Ligt hier nu allemaal weg te stoffen in de kast.

Hmm... :') Hoop dat mijn ervaring anders gaat zijn, haha.

Phor, ik krijg Smart Protein ook een stuk slechter weg dan Whey Perfection. Het is een stuk slijmeriger vind ik en laat een poederig laagje achter op mijn tanden, bah!

Bjarni

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 08:12

Gisteren een eerste pakket shakes binnengekregen, proefdoosje en pot straciatella smaak, nu aan mijn 2e proefzakje, maar allemensen, wat is die troep zoet zeg!
Heb het nu gewoon aangemaakt met water, tips om het afschuwelijk zoete wat te neutraliseren? Gok dat ik anders de pot straciatella maar terugstuur nu die nog niet open is!

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 09:23

Met melk aanmaken of met yoghurt. Ik doe zelf 250mL melk en 250mL yoghurt zelfs.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 10:43

Slim pasta vind ik echt afschuwelijk := Vooral ook dat rubberachtige gekraak als je er op bijt, ieuw!