Boksen, wie doet dit ook?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 10:10

sharoontje schreef:
Oeps :oo Lijkt me pijnlijk..

Deze bitjes wil ik bestellen (is een setje van 2);

[ [url=m/HHcKrM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het team outfit is ook zwart geel, dus toen ik deze bitjes zag, dacht ik hebben !

Over de scheenbeschermers, omdat het mijn eerste wedstrijd is, leek het mij wat 'veiliger' met scheenbeschermers, maar aan de andere kant ook weer niet, want ik vind ze niet echt fijn zitten haha!

Haha die zijn cool, grappig met dat printje :D

Furrow schreef:
Suus__ schreef:
@ Sharon, wat leuk dat jullie eerst gezamenlijk hardlopen! Waarom zeg je 'helaas zonder scheenbeschermers' maar noem je het even later ondingen? (Gewoon mijn nieuwsgierigheid wat erachter zit hoor :P )
En wat voor bitje? :D

Ohh my gosh ik heb zoiets doms gedaan gisteravond bij de krachttraining :oo , kettlebel op me tanden laten knallen.... voortand kapot..

Before & after:

http://i57.tinypic.com/ouzib6.jpg

http://i57.tinypic.com/6iz2wg.jpg

-O- -O-

Wow, wat erg! Deed het pijn? Wel jammer dat je het niet kan vertellen dat het gebeurd is tijdens een gevecht :+

Pijn viel mee (misschien ook door de shock), kon de volgende dag gelukkig snel gemaakt worden. Was echt super scherp en werd er beroerd van want het voelde zo naar..

En ja, alleen aan goede vrienden vertel ik de waarheid over mijn stommiteit, de rest vertel ik heel stoer dat het tijdens het sparren gebeurd is :') _O-

Bonjoy schreef:
Oeps, ruzie gemaakt met een kettlebell := Hebben ze wel netjes gefixt! Ik mis ook een stuk voortand, als kind eens met mn mond op de zijkant van de zwembandrand gestuiterd. Dat bloedde ook nog, niet prettig.

Ik durf nu ook echt niet meer met kettlebells te doen....... :')
Hoe goed zit jou stukje voortand nu vast? Ik durf nog even geen appels te eten en dat soort dingen nu... :P

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 16:23

Jeeetje hoe krijg je dat voor elkaar haha! :wow:

Suus__ schreef:
@ Sharon, wat leuk dat jullie eerst gezamenlijk hardlopen! Waarom zeg je 'helaas zonder scheenbeschermers' maar noem je het even later ondingen? (Gewoon mijn nieuwsgierigheid wat erachter zit hoor :P )
En wat voor bitje? :D

Ohh my gosh ik heb zoiets doms gedaan gisteravond bij de krachttraining :oo , kettlebel op me tanden laten knallen.... voortand kapot..

Before & after:

http://i57.tinypic.com/ouzib6.jpg

http://i57.tinypic.com/6iz2wg.jpg

Straks om half 7 weer trainen. Ben dit weekend met mijn trainer en de jongens uit geweest en vorig weekend ook al. Best gek als je aan het drinken bent met je trainer haha maar ze zijn allemaal zo gek als een deur. _O-
Partij gaat trouwens helaas niet door!

Suus__

Re: Boksen, wie doet dit ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 21:39

Ja uhm een kettlebell komt hard aan.... :')

Haha gezellig toch! Bij ons is de sfeer onderling ook top, brengen elkaar regelmatig naar huis en dat soort dingen. Leuk als dat kan :)

Jammer dat je partij niet door gaat, waarom niet eigenlijk?

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 21:48

Ik heb ook een gel bitje van dr. Shock,maar volgens mij hebben ze de verkeerde maat geleverd, want hij zit echt gigantisch strak om m'n tanden heen, kan hem niet in hebben, want het doet pijn haha.

Jammer dat je partij niet doorgaat mies..

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 22:11

sharoontje schreef:
Ik heb ook een gel bitje van dr. Shock,maar volgens mij hebben ze de verkeerde maat geleverd, want hij zit echt gigantisch strak om m'n tanden heen, kan hem niet in hebben, want het doet pijn haha.

Jammer dat je partij niet doorgaat mies..

Idem hier, pfff trekt op niks. Adult lijkt net kindermaat. Bij mij past hij niet eens rond mijn tanden.

Nu op zoek naar een betere

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 11:45

Ja dat probleem had ik dus ook :')

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 15:46

Suus__ schreef:

Helaas geen tegenstander kunnen vinden en daarbij waren er wel 300 aanmeldingen van vechters die wilde vechten. := Maar ik ga natuurlijk wel gewoon kijken/helpen. Er doen zeker 12 vechters van onze sportschool mee.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 15:50

Wel spijtig! Aan de andere kant is het misschien een compliment dat er niemand tegen jou wou vechten!

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 16:49

Mies schreef:
Suus__ schreef:

Helaas geen tegenstander kunnen vinden en daarbij waren er wel 300 aanmeldingen van vechters die wilde vechten. := Maar ik ga natuurlijk wel gewoon kijken/helpen. Er doen zeker 12 vechters van onze sportschool mee.

Wat gek dat er geen match was? Te weinig dames in jou gewichtsklasse ofzo?

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 17:58

Balen is dat..
Ik hoor juist dat ik geprezen ben met mijn gewichtsklasse (1,70m en 60kg).
Wil heel graag in oktober een wedstrijd doen, maar daar tegenover is het weer, dat ik juist niet durf.

Heb 'prestatie-angst (of faalangst)' en bezwijk van de zenuwen op zulke momenten (dat mensen alleen naar jou kijken, bijvoorbeeld met spreekbeurten/presentaties, heb ik ook altijd problemen mee gehad).

Juist bang dat het niet goed gaat of dat ik verlies. Dan krijg ik weer een gevoel dat ik niet goed genoeg ben ofzo.

Ingewikkelde situatie :')

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 19:53

Ik snap je, zo ben ik ook!
Maar bij mij helpt in de kooi stappen wel, dan krijg je zo een gladiator gevoel. <3

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 19:59

Trouwens mma scheenbeschermers zitten echt super lekker, maar ik weet niet wat de regels op jullie training zijn.

Dat draag je als een sok dan

Afbeelding

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 12:40

sharoontje schreef:
Balen is dat..
Ik hoor juist dat ik geprezen ben met mijn gewichtsklasse (1,70m en 60kg).
Wil heel graag in oktober een wedstrijd doen, maar daar tegenover is het weer, dat ik juist niet durf.

Heb 'prestatie-angst (of faalangst)' en bezwijk van de zenuwen op zulke momenten (dat mensen alleen naar jou kijken, bijvoorbeeld met spreekbeurten/presentaties, heb ik ook altijd problemen mee gehad).

Juist bang dat het niet goed gaat of dat ik verlies. Dan krijg ik weer een gevoel dat ik niet goed genoeg ben ofzo.

Ingewikkelde situatie :')

Waarom ben je dan geprezen? Ik ben 165 (en bezig met afvallen) :') hoe zit dat dan, is dat ook een mooie lengte? (Streefgewicht is 65)

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 13:03

Ha mijn streefgewicht is 60kg bij 1.68 lengte :P zit nu op 63,5 geloof ik. Volgens mij is 60kg met lengte van 1.70 heel netjes!

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 15:29

Suus__ schreef:

Ik ben 1.88 en 75 kg. :P Dus opzich snap ik het wel. Het liefst wil ik nog 5 kg afvallen denk dat het dan wel meer voordeel oplevert omdat ik natuurlijk ook wel erg lang ben.

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 16:36

Klinkt als een prima gewicht :+ Maar ik ben nog niet zo thuis in het kickboks-wereldje, dus heb er 0 verstand van :P

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 16:41

Mams heeft afgelopen maandag foto's gemaakt bij de training, als iemand het leuk vind om ze te zien moet je me even toevoegen op FB (suzanne cup), gooi ze liever niet openbaar ofzo :o denk dat ik ze niet charmant genoeg vind :P

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 16:49

Mies schreef:
Suus__ schreef:

Ik ben 1.88 en 75 kg. :P Dus opzich snap ik het wel. Het liefst wil ik nog 5 kg afvallen denk dat het dan wel meer voordeel oplevert omdat ik natuurlijk ook wel erg lang ben.

Dat is de perfecte lengte dus, een hel om tegen te vechten :+

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 18:13

Waarom zou ik niet weten :')

Ik heb je toegevoegd Suus. Ben wel benieuwd naar de foto's :j Daarna verwijder ik je weer haha :')

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 15:24

sharoontje schreef:
Waarom zou ik niet weten :')

Ik heb je toegevoegd Suus. Ben wel benieuwd naar de foto's :j Daarna verwijder ik je weer haha :')

Hahaha is goed :')

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 23:55

Morgen dan eindelijk ons thuis gala! Vanmiddag de weging op de sportschool gehad. Morgen ga ik de hele dag helpen op het gala dus heb er zin in! :)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 00:14

Veel plezier!

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 11:04

Mies schreef:
Morgen dan eindelijk ons thuis gala! Vanmiddag de weging op de sportschool gehad. Morgen ga ik de hele dag helpen op het gala dus heb er zin in! :)

Trek je een paar foto's voor ons?

Suus! ik vind je foto's geweldig! één opmerking heb ik wel bij je middel kick je achterste voet moet meer weggedraaid zijn. Of is dat mma vs kickboks.

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 11:20

Dankjewel Furrow!
Hoe bedoel je weggedraaid? Ik leer bij kickboksen juist dat je, je voet goed moet indraaien. De trap draai je er met je heup in, en je raakt het lichaam met de voorkant van je scheenbeen, je moet hem der dus echt 'op' zetten als het ware.
Echt goed indraaien vind ik nog lastig, dus misschien zie je dat?

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 11:46

Ja dat klopt, maar je achterste voet moet meer indraaien.

Dan krijg je meer kracht en het is knie besparend

Niet de beste foto

Afbeelding

Maar zie je hoe zijn tenen in het verlengde van zijn (trap)been staan (dus het been dat op de grond staat).

En bij jou staat het op de grond been in een negentig graden hoek

ooh ik kan dit slecht uitleggen :')