joyce2 schreef:@11A: Haaai! Ik had op Pinterest al gespot dat je into Yoga bent, dus het verbaasd me niets dat ik je in dit topic tegenkom
@Kehdra: Haha ja dat is makkelijker gezegd dan gedaanBen al ruim een half jaar bezig met hamstrings oprekken en inmiddels kan ik mijn rug "afrollen" en met mijn handen net boven mijn enkels komen. Een paar maanden geleden kwam ik tot ongeveer mijn knieën. Ik ga dus vooruit, maar met rechte benen zitten gaat hem nog even niet worden...
haha, klopt, ik heb best veel filmpjes met oefeningen op mijn pinterest staan: http://www.pinterest.com/11afotografie/yogaspiritueel/ Mocht iemand interesse hebben!
haha, dat gevoel ken ik. Ik begin ook eindelijk bij mijn enkels te komen met gestrekte benen, maar dat doet nog flink zeer... En mijn tenen zijn ook nog niet binnen handbereik als ik sta. Maar gaat goed komen!
Die Ab Challenge ga ik doen als ik deze challenge heb afgerond. Ben er heel benieuwd naar!
Gecondoleerd, Bootsiebob. Ik snap dat je hoofd dan helemaal niet naar yoga staat!