Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dus regelmatig een zeiknat bed van het zweten. De andere bijverschijnselen warden onderdrukt door de pil die ik erbij slikte. Na verloop van tijd ben ik van VSM pillen gaan gebruiken tegen de nachtelijke opvliegers en kreeg ik het aardig onder controle.
Dat heb ik al met menstruatie laat staan met overgang. Hoelang heb je dat gehad de kunstmatige overgang? Of zit je er nog steeds in?magicmist schreef:ik heb inmiddels mijn artsen gesproken. op de ct scan was niets te zien. Uit het ontlastingsonderzoek kwamen verhoogde ontstekingswaarden. 4 dec. krijg ik een colonscopie onder narcose.
ze zoeken nu in de richting van Crohn. Echter wanneer er niets uit de colonscopie komt krijg ik een verwijzing naar de gyneacoloog.
Lieke7787 schreef:magicmist schreef:ik heb inmiddels mijn artsen gesproken. op de ct scan was niets te zien. Uit het ontlastingsonderzoek kwamen verhoogde ontstekingswaarden. 4 dec. krijg ik een colonscopie onder narcose.
ze zoeken nu in de richting van Crohn. Echter wanneer er niets uit de colonscopie komt krijg ik een verwijzing naar de gyneacoloog.
Hoe is het gegaan meid
.
. Ik denk bij dit alles uiteraard ook aan mijn toekomst en wil de optie kinderen open houden. Wat raden jullie aan dat ik doe? roosje78 schreef:Oh, ik vind hem juist heel mooi. Geen vieze plaatjes, rare beelden, maar echte, mooie, oprechte vrouwen.