Veulen84 schreef:Ja maar daar liggen moet je toch al. Ze laten je toch pas de volgende dag gaan. Maar dan is het wel zo prettig als je niet misselijk bent. Overigens vond ik mijn verblijf ook niet prettig. Nuchter moeten blijven is niks voor mij. Maar na de operatie mocht ik ook niet meteen wat eten. Duurde uren voordat het van hen mocht (toen had ik er al iemand op uit gestuurd voor broodjes).
Na 1 dag en nacht was ik het wel helemaal zat. Ik werd gek van de bemoeienissen en de mensen om me heen. Toen wilde ze me eigenlijk niet laten gaan (had een hartslag van 166 in rust en hoge bloeddruk). Maar stond op het punt om door te draaien, dus hebben ze me uiteindelijk laten gaan.
Er uithalen is een dagbehandeling, dat weet ik wel zeker. Heb ik gevraagd. Van me lang zal ze leven niet dat ik nog een nacht ga doorbrengen in een ziekenhuis.
Vajramani: heb je voor verwijdering de ruggenprik gehad?
De volgende dag? Echt niet! Ik ben een paar uur na het ontwaken weggegaan hoor! Ze wilden mij wel langer houden, maar heb gezegd dat ik neeeeeeeeeeeeeeergens last van had. Even een paar boterhammen naar binnen gepropt, mezelf op de been gehouden, ziekenhuis uit, alles uitgespuugd, thuis 2 uurtjes op de bank geslapen en toen stond ik al weer in de stal
Maar goed, ik ben ook wel wat (te) hard voor mezelf. Ik was wel erg goed hersteld, de arts vond het bijzonder dat ik zo weinig spierkracht was verloren en nog zo beweeglijk was. Heb maar niet gezegd wat ik de afgelopen 6 weken had uitgespookt. Alhoewel de gipsmeester er wel een beeld bij had, die ging bijna over haar nek bij het verwijderen van het gips en vroeg geschokt hoe het mogelijk was dat mijn gips zo zwart was
En dan te bedenken dat ik dat gips nog geen week had zitten, want de week ervoor hadden we mijn oude gips natuurlijk al afgezaagd