Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lisa_H schreef:Enterobacter dan, moet zeggen dat ik de naam niet zo belangrijk vind
Maar ben het nu wel beu hoor, het alleen thuis zijn hele weken en amper wat te horen van mijn moeder zelf. Alles wat ik doorkrijg weet ik via mijn tantes of via facebook
bigone schreef:Lisa_H schreef:Enterobacter dan, moet zeggen dat ik de naam niet zo belangrijk vind
Maar ben het nu wel beu hoor, het alleen thuis zijn hele weken en amper wat te horen van mijn moeder zelf. Alles wat ik doorkrijg weet ik via mijn tantes of via facebook
Dit klinkt wat minder dan je het bedoelt waarschijnlijk, vervelend maar wel begrijpelijk dat je moeder nu even nergens anders tijd voor heeft dan voor je zusje. Heel hard gezegd doet de rest er nu even niet toe. Wat houd je tegen om je moeder berichtjes te sturen dat ze je even belt?
Sterkte! En ik hoop dat je wat troost en steun uit dit topic kan halen van iedereen die ook met jou mee leeft!
Annett1990 schreef:Bigone als je het topic een beetje hebt door gelezen heb je ook gelezen dat TS het ook niet makkelijk heeft en autisme o.i.d (toch?) heeft. Dat heb ik zelf ook. Dat kan al zorgen voor een achterstand, bij mij wel in ieder geval, ik ben 23 en nu sinds misschien 2 jaar echt volwassen.
Zij heeft ook haar steun nodig, het is voor haar misschien niet zo erg als voor moeder, maar wel ook heel erg. Het is wel haar zusje.
Mijn ouders bellen mij altijd ook gelijk als er iets is en zeggen dan soms ook zet nog maar niks op facebook ofzo want je broer of (stief)zussen weten het ook nog niet en is banketstaaf om het zo te lezen..
In plaats van dat de tantes zich er dan druk om maken om het gelijk op facebook te posten (waarom eigenlijk...) kunnen ze ook TS bellen om het te vertellen als haar moeder daar geen tijd voor heeft kan haar moeder ook zeggen wil je mijn dochter ook even bellen en dit vertellen..
Ik vind het heel vreemd. En iemand kan er inderdaad heel erg onder leiden en zelfs na een paar jaar nog, helemaal iemand met autisme (bij mij wel iig)..
Ik word er een beetje boos van eerlijk gezegd dat je moeder je hele familie belt behalve dr andere dochter, ik zou als eerst m'n andere dochter bellen.
Veel sterkte meid nogmaals!
Lisa_H schreef:Ja ze krijgt ook geen echte antibiotica maar wat anders, mijn moeder blijft het alleen antibiotica noemen. Maar we weten niet waar de Aureus vandaan komt..