[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 19:45

Annett1990 schreef:
haha nou wou je morgen ff voelen? hij zit dan wel daadwerkelijk een beetje vast hoor :)

maar met alle respect ik vraag niet om commentaar of meningen ik vraag of k er zelf mee aan de kloot moet gaan of dat k hem er in de shop uit moet laten halen..

Naomi ik heb al best veel geprobeerd en ga niet speciaal nog meer spul kopen om hem schoon te maken, t is jammer maar k zal er wel niet over kunnen ofzo. heb hem al wel 2 maand en t gaat steeds zo en t doet pijn. Dus hij gaat er gewoon uit.

Vumana ik maak hem niet te goed en te vaak schoon hooguit 1 keer per dag en soms zelf een dag niet..

Maar is t nou naar links of rechts draaien?
Links waarschijnlijk om los te draaien.

Corelli

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 19:52

2 maanden pas?! Dan is hij nog lang lang lang niet genezen en dat verklaart je problemen...

Maar goed, als je zeker bent van je beslissing: linksom is open en het kan helpen om plastic handschoentjes te gebruiken om wat grip te krijgen

De kans bestaat inderdaad wel dat je de ontsteking opsluit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 19:53

Ja 2 maanden "pas".

2 meiden die ik ken ging t na een week al probleem loos en niet genezen en etteren en bloeden is wel wat verschil..

Krijg em niet los maar goed weet iig genoeg :)

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 19:53

Corelli... jouw eerste zin...
precies.

Er staat 9 maanden voor... 6 tot 9 maanden.... :oo

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 19:54

Annett1990 schreef:
Ja 2 maanden "pas".

2 meiden die ik ken ging t na een week al probleem loos en niet genezen en etteren en bloeden is wel wat verschil..

Ten eerste is dat bij iedereen verschillend, je weet dat het na een week nog niet eens aan de buitenkant, laat staan aan de binnenkant is genezen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 19:59

Hij is er al uit, komt allemaal vieze rommel uit en bloed

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 19:59

Annett1990 schreef:

En nu... lekker snel dicht laten groeien *\o/*

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 20:01

Annett1990 schreef:
Klinkt goed. Vind het een beetje raar overkomen. ''Ik ga niet nog meer zooi aanschaffen''. Je neemt een piercing, dan zorg je er toch ook goed voor (anders krijg je dus dit) of is dat een rare gedachte van mij?

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 20:03

Annett1990 schreef:
Ja 2 maanden "pas".

Ik vind jouw reactie behoorlijk vreemd. Een navelpiercing is een van de traagst genezende piercings, samen met het kraakbeen, dus ja, 2 maanden is helemaal niks. Als je een piercing neemt weet je toch dat je het risico hebt dat het gaat irriteren, dus dan draag je er toch gewoon zo goed mogelijk zorg voor..

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 20:03

naomi_g1998 schreef:
Annett1990 schreef:
Klinkt goed. Vind het een beetje raar overkomen. ''Ik ga niet nog meer zooi aanschaffen''. Je neemt een piercing, dan zorg je er toch ook goed voor (anders krijg je dus dit) of is dat een rare gedachte van mij?

Helemaal mee eens! Als je een piercing neemt, moet je ook tijd moeite en geld (al valt dat mee qua verzorging) in de nazorg steken en niet na twee maanden de hoop al opgeven als er minstens 3x zo lang voor staat

Maar goed.. Annet, jouw lijf jouw beslissing! Ik hoop van harte dat je er niet nog grotere problemen aan overhoudt :) en dat meen ik! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 20:04

Bij mijn piercing(forward helix) werd ook gezegd dat hij na twee maanden genezen is, maar ik heb me er eerst goed over ingelezen en ik laat hem er mooi een jaar in zitten.
Twee maanden is echt weinig.
Ik ga er ook niet aan draaien, doet denk ik zeer en zo geneest hij niet.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 20:05

Een piercing is een wond en die moet genezen. In de eerste maanden kan een piercing gaan etteren. dat is allemaal normaal.
Sowieso ik kan niet oordelen over hoe je hem hebt verzorgd afgelopen tijd, want ik was daar niet bij. Maar als je hem er gewoon in had laten zitten en morgen even langs de shop was geweest voor advies had je hem gewoon goed kunnen laten genezen.
Maar daar is ook geduld voor nodig.

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 20:08

Vumana89 schreef:
Annett1990 schreef:

En nu... lekker snel dicht laten groeien *\o/*

Enn.... een lekker abces kweken.. moet dan weer losgesneden worden enzo, en ook schoongespoeld worden. :j Maar gelukkig is dat niet zo naar en zoveel werk als een piercing verzorgen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 20:12

Ooh god krijg gelijk bokt over me heen omdat ik even wat vraag :') Alsjeblieft bemoei je met je eigen zeg.

Ik schaf niet meer "zooi" aan omdat ik al een hele boel duur spul heb gekocht om het mee schoon te maken, heb bijna een kast vol met schoonmaak zooi dus dan ga ik inderdaad niet nog meer kopen heb t geld niet op m'n rug groeien hoor.

2 maanden pas, ja ongeveer ja, ik hou niet op mijn kalender bij hoelang ik hem al heb :) waarschijnlijk al wel langer zelfs. En zo normaal vind ik dat niet, daarbij of ik er een beetje verstand van heb, nouja 7 piercings verder jawel dan heb ik er wel verstand van, heb zelfs eerder een navelpiercing gehad en toen deed ie dit na 2 dagen zelfs al niet meer.
Ik ken m'n lichaam en weet ook hoe het ergens op reageert als iets niet goed is..

Beetje jammer dat iedereen nu gelijk al weer concludeerd dat ik niet goed voor piercings zorg terwijl ik er juist goed voor zorg maar dat jullie niet echt verder denken dan je neus lang is als ik zeg dat ik niet nog meer spul ga aanschaffen.

Ja rare reactie he. Nja klaar. Ongelooflijk zeg even vragen wat handig is, gelijk overal commentaar..

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 20:13

Ach. Ze weet waar k zit. En ze is welkom. En ik zal dr helpen..

maar ik vrees dat een huisarts hier met een scapeltje in mag... met een naald kom ik, no way, ver genoeg.

o... 7 piercings...
sorry, ik zal al mn advies voor me houden.

mijn teller staat pas op 75.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 20:14

carr_friesje schreef:
Enn.... een lekker abces kweken.. moet dan weer losgesneden worden enzo, en ook schoongespoeld worden. :j Maar gelukkig is dat niet zo naar en zoveel werk als een piercing verzorgen

Ah heerlijk toch, waar heb je die horror praat nou weer vandaan, internet zeker :)

Ach jammer dat niemand even logisch na denkt.

Ben erg benieuwd wat jullie allemaal doen met een piercing in je buik waar je met elke stap en elke beweging na een paar maand nog last van hebt.

Succes er mee, ga een ander aanvallen joh. Wist niet dat dit topic daarvoor bedoeld was. dacht dat je hier juist dingen mocht vragen. Nou blijkbaar kan dat niet eens normaal :') :x

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 20:16

We proberen je ook goedbedoelde tips en adviezen te geven.
Maar goed jou lijf, jouw keuzes :).

Anoniem

Vumana89 schreef:
Ach. Ze weet waar k zit. En ze is welkom. En ik zal dr helpen..

maar ik vrees dat een huisarts hier met een scapeltje in mag... met een naald kom ik, no way, ver genoeg.

o... 7 piercings...
sorry, ik zal al mn advies voor me houden.

mijn teller staat pas op 75.

hahahaha ooh echt verstand is ver te zoeken hier zeg _/-\o_
Tja knap dat je er dan nog geen verstand van hebt na je 75 piercings, maar stoer hoor +:)+
Gelukkig weet ik genoeg van piercings in alle soorten en maten en heb meer piercings er uit gehaald die ontstoken waren. Incl de vorige navelpiercing (wat toen wel volkomen mijn eigen schuld was), nou jongens ik leef nog hoor :D

Hee houdoe en bedankt he! Succes verder met je opfokken om wat een ander doet

fourseasons

Heb je elk middel maar een dag gebruikt dan? Aangezien je hele kast ermee vol staat. Ben ook wel benieuwd wat voor wondermiddeltjes dat allemaal zijn omdat het zo duur is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 20:17

Lous schreef:
We proberen je ook goedbedoelde tips en adviezen te geven.
Maar goed jou lijf, jouw keuzes :).

Oooh ooh oooooh! Joh! Goed bedoelde adviezen. hahaha ja hoor nee echt. Goed gelezen hoor!
Nou hoi! En bedankt mensen die wel normaal advies konden geven :wave:

Snollygoster

Als je er toch genoeg van weet, dan zou je normaal toch ook moeten weten dat je een ontstoken piercing beter laat zitten :')

Anoniem

naomi_g1998 schreef:
Heb je elk middel maar een dag gebruikt dan? Aangezien je hele kast ermee vol staat. Ben ook wel benieuwd wat voor wondermiddeltjes dat allemaal zijn omdat het zo duur is?

Joh hebben jullie echt niks beters te doen dan je druk te maken om wat ik met m'n lichaam doe?
Echt zielig dit hoor :x

Klaar hij is er uit en lekker aan het dicht groeien :D

Carr_friesje

Nee, een piercer is inderdaad heel stoer na 75 piercings en heeft nergens verstand van. :j
Komop zeg :')

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 20:18

Nu ben ik er klaar mee.

JIJ LUISTERT NIET!
mensen hier wilde je helpen, droegen adviezen aan.
die gratis waren.

en jij met je "na 2 dagen voelde ik mijn vorige piercing niet meer", dat is bullshit.

En als jij alles zo goed weet, en alles kent en gezien hebt, kom dan alsjeblieft niets hier vragen.

hij groeit vast, na twee dagen genezen.
waar lees Jij die onzin? Internet?

carr friesje heeft gelijk.
en daarmee is dat direct mijn laatste reactie voor jou.
je kent mn werkplek, ik vecht deze discussie graag uit in mn shop.

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 20:18

Annett1990 schreef:
naomi_g1998 schreef:

Joh hebben jullie echt niks beters te doen dan je druk te maken om wat ik met m'n lichaam doe?
Echt zielig dit hoor :x

Klaar hij is er uit en lekker aan het dicht groeien :D

Ik dacht dat hij aan het bloeden was en er allemaal zooi uit kwam? Aangezien je alles weet moet je ook weten dat dat niet heel goed is?

Bovendien stel ik gewoon twee vragen waar ik twee normale antwoorden op terug verwacht.
Laatst bijgewerkt door fourseasons op 05-01-14 20:19, in het totaal 1 keer bewerkt