Waar gaat het heen met mij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
knetterhard schreef:Ik heb net stiekem gesnoept van een chocoladetaart met Maltesers en heb 2x gekocht al haha rn zit nu nog te snaaien
Waar gaat het heen met mijjammr genoeg word ik nooit gauw dik en blijf ik rond de 50 kilo, wat ik ook eet!
Paardjes45 schreef:knetterhard schreef:Ik heb net stiekem gesnoept van een chocoladetaart met Maltesers en heb 2x gekocht al haha rn zit nu nog te snaaien
Waar gaat het heen met mijjammr genoeg word ik nooit gauw dik en blijf ik rond de 50 kilo, wat ik ook eet!
Daar ben kk zo jaloers op, als ik teveel eet wordt ik meteen 1 kilo zwaarder.
Ik let nou ook heel erg op wat ik eet, om niet te dik te worden.
Citaat:Daar ben kk zo jaloers op, als ik teveel eet wordt ik meteen 1 kilo zwaarder.
Ik let nou ook heel erg op wat ik eet, om niet te dik te worden.
Citaat:Sorry, maar hoe jaloers ben jij daar op?!
Kan je dat soort woorden misschien weglaten?
love_western schreef:Ze zegt ook nergens dat ze wil afvallen. Alleen dat ze op let met wat ze eet. Omdat ze anders snel aankomt.
Dat probleem heb ik helaas ook. Gaat nu weer de goede kant op. Ben al paar kilo afgevallen. Maar lig nu ook niet meer de hele dag in bed te slapen. Had zeer zwaar b12 te kort. Maar moet nog steeds uitkijken wat ik eet.
Paardjes45 schreef:love_western schreef:Ze zegt ook nergens dat ze wil afvallen. Alleen dat ze op let met wat ze eet. Omdat ze anders snel aankomt.
Dat probleem heb ik helaas ook. Gaat nu weer de goede kant op. Ben al paar kilo afgevallen. Maar lig nu ook niet meer de hele dag in bed te slapen. Had zeer zwaar b12 te kort. Maar moet nog steeds uitkijken wat ik eet.
Van hierboven gezegd wordt klopt, ik ben absoluut niet bezig met afvallen, ik vind mezelf goed. Alleen wordt ik heel snel zwaarder en daar let ik dan op.
Ps: met kk bedoelde ik, ik. Typefout(ik zou nooit, met een ziekte schelde), snap ook niet dat je zo snel boos wordt om een typefout, je bent dan wel ongesteld, maar toch.