Ik neem nu al een paar weken elke nacht op..... en het is elke nacht weer raak. Raar zeg, dat ik in de ochtend altijd zo moe ben...
Ik praat schijnbaar elke nacht met iemand, want ik vraag iets, wacht dan even en dan reageer ik op het zogenaamde antwoord. Zelf dacht ik dat ik soms wel eens praatte in mijn slaap, maar ben er dus achter gekomen dat ik elke nacht praat!
Vaak heb ik schrikreacties, omdat ik denk dat bijvoorbeeld alle ramen beneden open staan en dan mijn Noorse Boskatten dan weglopen enzo! Ook vloek ik best vaak in mijn schrikreactie. Om mezelf dood te schamen zeg...
briitje
Geplaatst: 21-08-13 16:01
Weet iemand welke app je moet gebruiken voor een samsung? Kan er maar 1 vinden en daarvoor moet je betalen
Hahaha , heb eergisteren ook gepraat , zus heeft opgenomen . Zij zo : ga weer eens zingen ! Ik zo : happy borthday( heel sloom ) daarna snel , happy borthday ,happy borthday , happy borthday to you
briitje
Geplaatst: 21-08-13 16:11
nowylover schreef:
Ik heb op mijn samsung Sleep Talk Recorder. Die was ook gratis.
Hij kent er 2. talk-a talk pro voice recorder. Deze is 1 eurie (hoe betaal je dit eigenlijk?)
of talking reminder. Maar dat is het geloof ik niet helemaal
ik begon vanacht kei hard te roepen: ik snij zelf wel!!!! vriendlief gelijk recht op in bed en k werd er zelf ook wakker van haha
Poiuytrewq
Geplaatst: 22-08-13 00:06
Haha oow mijn vriend die kan er wat van!! Die praat altjd terug in zijn slaap, kan er hele verhalen mee houden. Zit hem ook altijd voor de gek te houden. Tijdje terug maakte ik geluidjes (lipjes tuiten en dicht/open doen, dan krijg je een geluidje), en heel zacht knijpen overal op zijn lichaam, en hij dacht dat hij werd opgegeten door karpers. Hilarisch de kussens vlogen door heel de kamer en de deken ging wat moeilijker maar ohh, die werd helemaal spastisch, heb me rot gelachen. "Ze eten me oooop, suuuusss :'( ). Hij trok ook een huilhoofd terwijl hij al 10jaar ofzie nie meer heeft gejankt haha. Had een filmpje gemaakt maar die moest ik gelijk verwijderen hahaha.
Ik praat zelf nooit in mijn slaap en ik reageer ook niet op anderen en aanrakingen.
Eileen_
Geplaatst: 22-08-13 00:09
Sommige dingen zijn echt grappig
Ik hen ook weer veel rare dingen gezegd op vakantie. Iedere x als ik al sliep en mn broertje nof niet (wat 'helaas' niet vaak was, omdat ik vaak naar kampvuur ging), en hij legde zn ipad weg, ging ik praten;
Ik: Jim jim jim! Jim: Ja? ik: Grapjeee! Ik: het was een woordje!
Ik: poedersuiker!! Ik: *iets onverstaanbaars* Jim: wat? Ik: de spinnetjes komen uit de bakjes en paddestoelen Jim: okee, weltrusten Ik: weltrusten *5 min later* Jim: Eileen, weet je wel wat je net hebt gezegd? Ik: uhu Jim: wie ben ik dan? Ik: uhu Jim: weltrusten Ik: uhu
(jim is broertje)
En ik(/hij?) Heeft nog gezongen; 10 10 10, 10 toningen
Anoniem
Geplaatst: 05-05-19 09:11
Dit topic is een heeele tijd geleden, maar ik heb nu toch weer iets meegemaakt.
Het digitale tijdperk zit tegenwoordig kennelijk zodanig in ons leven verwerkt dat in je slaap appen ook een ding is.
Ik kan het me oprecht niet herinneren. Ik heb ook gewoon geen Cavia.
Wat een leuk topic! Mijn zoontje praat in zijn slaap, ik moet er altijd wel om lachen. Pas geleden had hij het over eten dat hij echt niet wilde eten omdat hij het niet lekker vond. Begon toen ook te huilen fat was dan wel even zielig. Overigens heeft hij dit in het verleden vaak gehad, dat hij huilde terwijl hij sliep. En hij was dan echt niet wakker te krijgen! Iemand daar ervaring mee? Gelukkig slaapt hij tegenwoordig rustiger alleen praat hij dus nog wel eens