Voor degene die benieuwd zijn ff na lange tijd een update:
De afgelopen maanden ben ik bezig geweest met de cursus herstel en balans, deze heb ik afgelopen donderdag afgerond. 3 maanden lang 2x per week trainen heeft mijn conditie zeer goed gedaan waardoor ik nu weer wat langer kan paardrijden, fietsen, lopen. Wel ben ik nog vaak en snel erg moe.
Psychisch is het ook wat stabieler maar dit komt mede door de medicatie die ik krijg tegen de opvliegers waar ik enorm last van had. nu is het dragelijk
ik was ook wat aan klooien met onrustige uitstrijkjes, heb 3 weken geleden een colposcopie gehad waarbij een biopt genomen is, hier kwamen geen bijzonderheden uit en ik moet over een half jaar weer op controle
controle bij de chirurg afgelopen vrijdag was goed, over half jaar weer voor eerst een foto van mijn nog bestaande borst
Morgen krijg ik mijn herstel operatie!!! Ik word om 7 uur in het zh verwacht en om kwart over 8 geopereerd
en last but not least: door een paar nare ervaringen durfde ik niet meer buiten te rijden met mijn pony, gister haalde een stalgenoot me over om vanmorgen mee te gaan naar het strand. Stond dus vanmorgen om 5 uur naast me bed om om 6 uur op mijn pony te zitten en om half 9 weer op stal terug te zijn. Het ging best goed ondanks af en toe spanning en dat ik eenmaal thuis wel voelde dat ik spanning in mijn schouders had gehad. Toch maar weer gedaan