30 en borstkanker

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

trustHim

Re: 30 en borstkanker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-14 13:48

inmiddels gaat het lichamelijk een stuk beter, alleen koppie wil nog niet echt maar goed is op zich niet raar. morgen naar medisch psycholoog en woensdag kennismaking/intake voor cursus herstel en balans. Mocht ik er met de medisch psycholoog niet uitkomen dan gaat mijn huisarts met ggz bellen of ik daar terecht kan. Gisteravond flink lopen janken in ieder geval, voor eerst maar moet ook maar eens denk ;)

ff topic spam [WN-ITP] de draad weer oppakken

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 15:52

Jouw kennende heb je al 'te lang' gewacht met eens even flink janken. :(:) Je mag echt kwetsbaar zijn in deze situatie.
Gelukkig gaat je lichaam wel beter, koppie komt vanzelf wel. Neem de tijd, het is niet niks wat jij voor je kiezen hebt gekregen en krijgt. Sterkte!

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-14 16:12

klopt hoor dat ik daar te lang mee gewacht heb, maar eerder lukte het ook gewoon nooit

Saskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 21:32

Dat kun je niet forceren natuurlijk... Luchtte het wel wat op? :(:)

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-14 22:37

het deed wel goed, maar meer ook omdat ik paar hele lieve berichtjes kreeg, daardoor moest ik janken ;) net weer ff gereden maar nu wel pijn rond de expander en doodmoe maar ach was het op zich redelijk waard al liep ze niet heel fijn

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-14 22:13

joehoe we staan vandaag bij uitgelicht :D

vandaag gesprek gehad voor de cursus herstel en balans (www.herstelenbalans.nl) Was een fijn maar wel lang gesprek (bijna een uur) Zoals het er nu uitziet ga ik vanaf 10 maart deze cursus doen met dank aan uwv die de kosten gaat betalen. Dit houd in dat ik 2 dagen in de week naar het revalidatiecentrum ga. Daar zal ik onder begeleiding gaan sporten en informatie krijgen over hoe om te gaan met..... en groepsgesprekken over hoe we dingen ervaren en ervaren hebben. Veel begeleiding dus op fysiek en psychisch vlak. Dit duurt dan tot 5 juni

Saskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 22:26

Fijn voor je! Wat goed ook dat de UWV betaalt.
Ik hoop dat je er veel hulp uit zult halen.

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-14 19:21

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-14 19:26

Voor degene die benieuwd zijn ff na lange tijd een update:

De afgelopen maanden ben ik bezig geweest met de cursus herstel en balans, deze heb ik afgelopen donderdag afgerond. 3 maanden lang 2x per week trainen heeft mijn conditie zeer goed gedaan waardoor ik nu weer wat langer kan paardrijden, fietsen, lopen. Wel ben ik nog vaak en snel erg moe.

Psychisch is het ook wat stabieler maar dit komt mede door de medicatie die ik krijg tegen de opvliegers waar ik enorm last van had. nu is het dragelijk :P

ik was ook wat aan klooien met onrustige uitstrijkjes, heb 3 weken geleden een colposcopie gehad waarbij een biopt genomen is, hier kwamen geen bijzonderheden uit en ik moet over een half jaar weer op controle

controle bij de chirurg afgelopen vrijdag was goed, over half jaar weer voor eerst een foto van mijn nog bestaande borst

Morgen krijg ik mijn herstel operatie!!! Ik word om 7 uur in het zh verwacht en om kwart over 8 geopereerd

en last but not least: door een paar nare ervaringen durfde ik niet meer buiten te rijden met mijn pony, gister haalde een stalgenoot me over om vanmorgen mee te gaan naar het strand. Stond dus vanmorgen om 5 uur naast me bed om om 6 uur op mijn pony te zitten en om half 9 weer op stal terug te zijn. Het ging best goed ondanks af en toe spanning en dat ik eenmaal thuis wel voelde dat ik spanning in mijn schouders had gehad. Toch maar weer gedaan *\o/*

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 00:11

Wat fijn dat je naar het strand geweest bent dat is een behoorlijke overwinning. Nog snel moe zijn is een bekend iets helaas bij borstkanker he, mijn moeder had daar ook last van. Goed dat je de cursus afgerond hebt, hopelijk gaat het steeds een beetje beter weer met je. Veel sterkte morgen met de hersteloperatie, ik hoop dat ze een prachtige nieuwe borst maken bij je!

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 04:26

Vandaag ga je dus voor de je borst.. ohh meis, wat zal je zenuwachtig zijn!! Ik ga heel hard voor je duimen dat je er mooi en tevreden , maar zeker ook zonder al te veel pijn uit mag komen. Strakjes. Heel veel succes!!
Wat fijn dat je lekker weer even naar het strand geweest bent. Goede overwinning op jezelf. Fijn zeg. Je mag trots op jezelf zijn, maar ook op je paardje en je stalgenoot.. lieve begripvolle mensen daar moet je het van hebben in deze wereld!!
Is wel een opgave geweest lijkt me die cursus. 2x per week en 3 maanden lang.. Maar je heb ook dit volbracht.. Super hoor.
Nou, ik ga heel hard voor je duimen voor zo. Brr spannend! :(:)

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 13:56

Rachel is vanochtend geopereerd. Bij het wakker worden had ze pijn. Daarvoor heeft ze een extra dosis morfine gekregen. Ze voelt zich nog erg draaiierig, maar verder gaat het oke.
Het is onbekend hoe lang ze in het ziekenhuis moet blijven.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 14:33

Hopen dat je lekker rustig kan herstellen van je operatie! Respect voor je! Je bent goed bezig! En vlug weer lekker ontspanning op het strand met de paardjes!

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 15:37

Fijn om te horen Es! Rach, we blijven voor je bidden! :*

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-14 11:58

Vannacht niet veel geslapen, als zijslaper op je rug moeten liggen is niet fijn. Verder gaat best goed zolang ik niet teveel beweeg.

Naar wc is een hele onderneming met 2 drains en infuus

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-14 09:20

Straks psycholoog en daarna naar huis

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 09:25

Ik heb alleen de begin pagina gelezen, maar ook ik wil je heel veel sterkte wensen!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 10:50

Lekker zo naar huis. *\o/*

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 13:23

Hee wat fijn dat je strakjes al naar huis mag. Dat is lekker snel. (of ben je al thuis..)
Hee viel even tegen he. Maar ja het is ook geen kleine ingreep... Pff . Nou lekker eige bedje eige dingetjes en eige tempo alles doen. Sterkte meis.

Saskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 21:23

Sterkte met herstellen van je operatie Rachel!

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 05:05

Hee goede morgen.. ik vroeg me af hoe je je inmiddels voelde. Gaat ie weer een beetje? en ben je blij met het resultaat?

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-14 07:29

Hoi, gaat goed! Resultaat is heel mooi, gisteren zijn de hechtingen los gemaakt en de plakkers eraf. Moet nog wel 4 weken rustig aan doen.
Ben vooral veel moe maar dat ben ik nu al zolang dat het een soort gewoon word

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 07:53

Hee super! Ben blij voor je. Gewoon lekker rustig aan doen. En vooral niet aan ergeren want je veranderd er toch niets aan ;)