Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
phormicola schreef:Kwestie van rekenen hoeveel je nodig hebt en daarna bijhouden hoeveel je eet
Bhriseis schreef:@Solar: eet je wel voldoende? Toen ik geen resultaat meer had (en zelfs bijkwam) at ik gewoon veel te weinig
Raponsje schreef:solarpleure: Wat is je doel? Wil je slanker worden / afvallen?
MarisdB schreef:Dat vind ik ook heel moeilijk. Er is zoveel info dat je bijna niet meer weet wat nou normaal gezond eten is. In de eet-lijstjes zie ik heel vaak dat mensen toch weer van alles gaan uitbannen. Ik vind speltbrood bijvoorbeeld heel vies. Wat is er mis met volkoren? Maar als ik dan kaas op mijn brood doe zegt de eetmeter weer dat ik te vet eet. Vleeswaren zijn weer bewerkt met suiker, chocopasta hebben we het dan maar niet over... Halvarine mag je niet meer eten vanwege de transvetten. Ik weet soms echt niet wat ik nou mee moet nemen uit de supermarkt.
MarisdB schreef:Dat vind ik ook heel moeilijk. Er is zoveel info dat je bijna niet meer weet wat nou normaal gezond eten is. In de eet-lijstjes zie ik heel vaak dat mensen toch weer van alles gaan uitbannen. Ik vind speltbrood bijvoorbeeld heel vies. Wat is er mis met volkoren? Maar als ik dan kaas op mijn brood doe zegt de eetmeter weer dat ik te vet eet. Vleeswaren zijn weer bewerkt met suiker, chocopasta hebben we het dan maar niet over... Halvarine mag je niet meer eten vanwege de transvetten. Ik weet soms echt niet wat ik nou mee moet nemen uit de supermarkt.
Tin schreef:Heeft iemand nog een tip waar je een meetlint kunt kopen? Ik doe al een poosje van alles door elkaar met vrije dagen ertussen, van de weegschaal word ik op het moment niet vrolijk, dus wegen doe ik nu even niet, maar ben wel benieuwd of het uiteindelijk wat resultaat opleverd.
Mrijn schreef:Naaiwinkel, hema, blokker?
Ik ben nog steeds op zoek naar een ECHT goed matje. Moet soepel zijn en heel erg anti-slip. Wij hebben een heel erg gladde vloer en bij level 2 voldoet mijn stijve matje niet.
Heb lekker geshred en een schaaltje chips leeg gegeten. Ik hou van beloningen:-)
Raponsje schreef:Ik ben trouwens wel nieuwsgierig hoeveel iedereen al kwijt is op dit moment.
Dus hoeveel kilo / cm ben je kwijt sinds de eerste dag dat je begon met de Jillian programma's?
Mrijn schreef:Van harte met Luuk Angelique! Gaat het goed met jullie? Ik vind het wel onwijs vroeg om nu alweer echt strakker te willen worden hoor. Ik had daar de energie echt niet voor de eerste maanden. Mag je ook al wel fanatiek buikspieren trainen?
Gewichtjes is handig, maar kunnen in het begin goed vervangen worden door halve liter flesjes gevuld met zand of water. Ik gebruik nu gewichtjes van 2 kilo (zit op dag 7 van level 1).