Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jette schreef:Wat vind ik dit af en toe een extreem kwetsend en onaardig topic, denk eens na voordat je iets roeptOnderbouw je mening en houd het vriendelijk.
Ik denk dat veel mensen het liefst in een maatje 34 zouden passen met een plat buikje. Maar dat er ook meer dan genoeg mensen tevreden zijn met hoe ze eruit zien, of ze nou 34 of 40 hebben. En íedereen is onzeker, zeker in zijn puberjaren, het gaat erom dat je je goed voelt met hoe je eruit ziet. Want voor vele is die platte buik gewoon niet haalbaar, natuurlijke aanleg? vet op de verkeerde plaatsen? wie zal het zeggen.
En nee, obesitas en echt te dik zijn is niet goed, maar watten eten en flauwvallen op de catwalk ook niet. Ik vind een model in een maat 36/38 stukken mooier dan iemand op van die luciferstokjes.
En houd eens rekening met de mensen die er echt hun best voor doen maar waarbij het niet mogelijk is. Ik las een paar pagina's terug iets over dat het dom was om te roepen dat het fijn is als je moet werken en een maatje meer hebt, ik sta hele dagen in temperaturen tussen de 3 en 9 graden. Op dat moment ben ik heeel blij dat ik een maatje 36/38 heb, dus ook hier geldt, ieder verhaal heeft twee kanten.
Ojajoh schreef:Geryon schreef:Inderdaad, vind dat zo lachwekkend. Mannen met een ongetraind lichaam die wel eisen een vrouw met een strak lichaam te hebben
hahah ja en dan zuk soort types:
http://www.distrifood.nl/Resizes/mainar ... 495I01.jpg
Geryon schreef:Hmm die curvy vrouwen zijn toch niet echt mijn smaakVeel te dikke tieten haha!!
Ik merk wel dat best wat mensen met overgewicht inderdaad het afschuiven op curvy etc
Nou ja als zij zich er beter bij voelen. Maar dat is wel zonde als ze daarom maar te zwaar blijven
En dan heb ik het over de vrouwen die gewoon heel ongezond leven. Op die manier wordt overgewicht gewoon te normaal.
Geryon schreef:Jette schreef:Wat vind ik dit af en toe een extreem kwetsend en onaardig topic, denk eens na voordat je iets roeptOnderbouw je mening en houd het vriendelijk.
Ik denk dat veel mensen het liefst in een maatje 34 zouden passen met een plat buikje. Maar dat er ook meer dan genoeg mensen tevreden zijn met hoe ze eruit zien, of ze nou 34 of 40 hebben. En íedereen is onzeker, zeker in zijn puberjaren, het gaat erom dat je je goed voelt met hoe je eruit ziet. Want voor vele is die platte buik gewoon niet haalbaar, natuurlijke aanleg? vet op de verkeerde plaatsen? wie zal het zeggen.
En nee, obesitas en echt te dik zijn is niet goed, maar watten eten en flauwvallen op de catwalk ook niet. Ik vind een model in een maat 36/38 stukken mooier dan iemand op van die luciferstokjes.
En houd eens rekening met de mensen die er echt hun best voor doen maar waarbij het niet mogelijk is. Ik las een paar pagina's terug iets over dat het dom was om te roepen dat het fijn is als je moet werken en een maatje meer hebt, ik sta hele dagen in temperaturen tussen de 3 en 9 graden. Op dat moment ben ik heeel blij dat ik een maatje 36/38 heb, dus ook hier geldt, ieder verhaal heeft twee kanten.
Heb jij een ander topic gelezen ofzo?! Vind het juist een erg netjes topic met respect voor elkaar...
Ojajoh schreef:Geryon schreef:Inderdaad, vind dat zo lachwekkend. Mannen met een ongetraind lichaam die wel eisen een vrouw met een strak lichaam te hebben
hahah ja en dan zuk soort types:
http://www.distrifood.nl/Resizes/mainar ... 495I01.jpg
Jette schreef:Maar dat er ook meer dan genoeg mensen tevreden zijn met hoe ze eruit zien, of ze nou 34 of 40 hebben. En íedereen is onzeker, zeker in zijn puberjaren, het gaat erom dat je je goed voelt met hoe je eruit ziet.
Ik vind een model in een maat 36/38 stukken mooier dan iemand op van die luciferstokjes.
Jette schreef:Wat vind ik dit af en toe een extreem kwetsend en onaardig topic, denk eens na voordat je iets roeptOnderbouw je mening en houd het vriendelijk.
Liek_ schreef:Wat mij zo opvalt aan dit topic is dat kledingmaten als vaststaand beschouwd worden. Terwijl het al meermalen gebleken is dat de maat 38 van nu net zo groot is als de 40 van een paar jaar terug!
Mijn persoonlijke mening is dat als je je eigen kledingmaat aan het verdedigen bent, of het nu om een maat 32 of 42 gaat, je niet tevreden bent met je lichaam. Gezond eten, regelmatig bewegen en genoeg ontspannen leveren het voor jou perfecte lichaam op, welke maat dat dan ook is. En dan zou je je maat helemaal niet hoeven of moeten willen verdedigen!
Janine1990 schreef:Liek_ schreef:Wat mij zo opvalt aan dit topic is dat kledingmaten als vaststaand beschouwd worden. Terwijl het al meermalen gebleken is dat de maat 38 van nu net zo groot is als de 40 van een paar jaar terug!
Mijn persoonlijke mening is dat als je je eigen kledingmaat aan het verdedigen bent, of het nu om een maat 32 of 42 gaat, je niet tevreden bent met je lichaam. Gezond eten, regelmatig bewegen en genoeg ontspannen leveren het voor jou perfecte lichaam op, welke maat dat dan ook is. En dan zou je je maat helemaal niet hoeven of moeten willen verdedigen!
Sterker nog, was vanochtend bij Miss Etam, waar een medewerkster vertelde dat de maten weer aan het veranderen waren. Wat eerder maat 40 was, heet nu bij een aantal kledingstukken maat 38!!
_San87_ schreef:Whut... Hoezo inspelen op onzekerheden, pfff.
Nou, dan heb ik straks maatje 38 en ik heb er niks voor hoeven doen, whooptiedoo!
_San87_ schreef:Janine1990 schreef:Sterker nog, was vanochtend bij Miss Etam, waar een medewerkster vertelde dat de maten weer aan het veranderen waren. Wat eerder maat 40 was, heet nu bij een aantal kledingstukken maat 38!!
Whut... Hoezo inspelen op onzekerheden, pfff.
Nou, dan heb ik straks maatje 38 en ik heb er niks voor hoeven doen, whooptiedoo!
Poiuytrewq schreef:Ik snap niet dat ze de kledingmaten daarvoor veranderen. Zo moeilijk is het toch niet om realistisch naar jezelf te kijken?
Who the hell heeft eigenlijk het woord 'curvy' verzonnen. Wat een verschrikkelijk irritant woord. Doet me denken aan furby.