Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Siersma schreef:Jeetje meid! Net je hele topic doorgelezen, maar echt erg dat ze er maar niet achter komen wat je nu hebt. Wel fijn dat je bij een pony gaat kijken, misschien geeft dat ook wat energie.
dalena schreef:Kijken bij verzorgpony ging niet door.
Mama en ik zijn naar een hotel gegaan
Ik heb via fb te horen gekregen dat ik eens langs zou moeten gaan in Lanaken.
Daar zit blijkbaar een goed ziekenhuis.
YamaSaki schreef:Ik hoop het ook voor je, hoe flauw het inderdaad ook klinkt.
Even vergeten, maar hadden ze ook gekeken naar een burn-out?
Dat is namelijk ook iets waar ze niet snel aan zullen denken, maar wat het ook kan verklaren.
YamaSaki schreef:Als ze niks meer gaan onderzoeken, maar wel voor een oplossing gaan met volledig herstel, vind ik dat heel knap als ze met een Chronische aandoening komen
Helaas ben je pas 15, dat is een beetje vervelend aangezien je dan weinig kan zonder je ouders.
Maar zolang jij en je ouders het er niet mee eens zijn en er niets veranderd als ze een "behandeling" inzetten, dan zou ik toch echt door blijven drammen.
Zelf ben ik er ook ruim 7 jaar mee bezig geweest, want ze wouden niet verder kijken dan hun neus lang is etc...
Ik hoop voor je dat het iig zal helpen, zolang je maar positief blijft denken!
Want je gaat er nu al vanuit dat het niet zal helpen, tsja dan is die kans idd ook kleiner
Geef ze even het voordeel van de twijfel
Bij mij is CVS nu vastgesteld, maar zelfs nu komt mijn personal coach nog met dat ze denkt dat het dat wellicht niet is
Ik denk nu zo, zolang het maar helpt vind ik het prima, dat ik altijd moe ben, neem ik voor lief, maar probeer ernaast zoveel mogelijk te doen
Hopelijk heb je iets aan mijn woorden ^_^