Geesten zien.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ilse011

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 11:15

Angeliekje schreef:
Ik heb hier ook iets in huis. Ik woon in een huis die in 1910 gebouwd is, dus wie weet wat hier zit. Met de eerste bezichting werd ik ontzettend duizelig op de trap naar boven. Moest me echt vasthouden. Was ook de enige plek in huis waar ik dat had.Ik heb ook vaak dat ik iets in mijn ooghoeken zie bewegen. Als ik dan kijk is er niets te zien. Tijdje geleden viel er altijd wel iets om of ergens vanaf in de ruimte waar ik dan net was. Spullen stonden daar al een tijdje, en had ook geen raam open. Op een gegeven moment werd ik zo chagerijnig van telkens alles opruimen, dat ik "nu is het afgelopen!" heb geroepen. Toen ik een paar dagen later naar bed wou, en mijn tanden stond te poetsen heb ik een rare ervaring gehad. Ik bukte me voorover om mijn mond te spoelen, en ik voelde toen een hand over mijn onderrug vegen. 1x van links naar rechts zeg maar. Toen stond ik wel even verstijfd aan de grond! Daarna ook geen omvallende spullen meer in het huis. Alsof dat laatste een teken was van ok ik zal het niet meer doen ofzo. Ik accepteer dat er iets is, en ben er ook zeker niet bang voor.

Creepy