Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Het enige nadeel is dat er in de uitverkoop altijd zo weinig schoenen in die maat overblijven

cariena1 schreef:ik ben 1,96 en mijn man is een ukkie, had liever een grotere kerel gehad maar het is niet anders![ Afbeelding ]
Onze dochter is van November 2011 ze was hier3,5 maand inmiddels is er een tweede dochter geboren in Oktober 2012!:) Volgende week gaan we naar vakantiepark de Eemhof van Centerparcs!!
Geryon schreef:Ik dacht altijd dat 38 voor mijn grootte wat groot is. De twee mensen die ik ken van mijn grootte en waarvan ik de maat weet hebben 36/37
Ik kan alleen gympen aan.. Zijn heel breed en door operaties helemaal mislukt.

merel_gomez schreef:schoenmaat 34/35 is ook niet leuk.
met gympen kopen valt het nog mee, maar leuke laarzen echt niet, dit jaar ook echt geen schoenen kunnen vinden.
kleding heb ik dan weer geen last van, behalve dat ik alle broeken moet laten inkorten. Nouja en jurkjes vallen altijd lang uit (dus die heb ik dan ook eigenlijk niet) omdat het gewoon niet staat
alleen kan je helaas in mij geval(normale lengte benen, lang bovenlijf) shirtjes niet laten verlengen
unicorn_kiss schreef:Ik ben 1.76 m en ik had wel graag boven de 1.80m gezeten, over het algemeen vind ik het prachtig om lang te zijn. Enige nadeel is dat mijn paard eigenlijk net te klein is (1.65 m) maar ik zie verder geen nadelen. Ik draag soms extra hoge hakken om toch wat groter te zijn.