Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amigo_ schreef:Ik heb helaas moeten stoppen. M`n knie en enkel begonnen te erg te protesteren.
Vind wel erg jammer want vond erg leuk..
Tiahastrona schreef:Vandaag ook de fittest gedaan (pfff)
Switch kicks: 60
Power jacks: 47
Power knees: 70
Power jumps: 25
Globe jumps: 9
Suicide jumps: 12
Push-up jacks: 20
Low plank oblique: 40
Vond het alleen raar dat die power knees maaar een kant waren, of heb ik niet opgelet en had ik moeten wisselen???
carineken schreef:is het evt ook haalbaar zonder die fit test telkens te doen, omdat mijn tellen en iets anders tegelijk doen niet goed samen gaat en de "trainingen" lijken me echt super
SaskiaKa schreef:Hoi! Mag ik met jullie komen meekletsen?
Ik heb vandaag de eerste fit test van Insanity gedaan en ik vond het nog vies tegen vallen![]()
Gisteren heb ik de 30 Day Shred van Jillian Michaels afgerond. (eigenlijk 2 dagen te vroeg, dus op dag 28, maar goed...) Ik heb er echt prima resultaten mee behaald, maar ben een beetje klaar met het eentonige karakter van Jillians programma's. Iedere dag het zelfde voor 10 dagen gaat me ontzettend vervelen. Vandaar dus dat ik van mijn eerdere plan om Ripped in 30 Days nu te gaan volgen ben afgestapt en heb besloten om Insanity te gaan doen.
Ik heb een aantal filmpjes bekeken en ben heel erg benieuwd of dit mij gaat lukken. Denk dat het zwaar wordt, maar ik ben een doorbijterIk ging op de fit test vandaag al stuk! Hahahahaha!! Misschien had ik toch een dag rust moeten nemen na de Shred maar ja, ben nu al begonnen...
Ik zie van jullie je lijstjes hier staan, dus zal de mijne ook plaatsen.
Fit Test Dag 1:
Switch Kicks - 124
Power Jacks - 51
Power Knees - 75
Power Jumps - 27
Globe Jumps - 9
Suicide Jumps - 11
Push-Up Jacks - 21
Low Plank Oblique - 46