Ik Vind dat ook zo moeilijk, combineer altijd kleurtjes die helemaal niet bij elkaar passen Ooooh, Ik vind die Jolly Jewels lakjes van golden rose, ik wil ze echt bestellen!
Haha dat is inderdaad waar, maar vind deze toch wel gaaf. Mag alleen niet bestellen van me ouders, misschien via via voor m'n verjaardag vragen, mag iemand anders ze voor me bestellen!
Pfff... ik heb een "probleem"; ik zat me net te bedenken of ik vanavond als heks verkleed ga, of dat ik gewoon lekker m'n lederhose aantrek. Maar als ik die aantrek, passen mijn donker blauwe glitternagels weer voor geen meter, dan staat het donkerbruin wat ik daarvoor er op had weer een stuk mooier ... Goh, je zal toch maar zulke problemen hebben ....
Hee ik kom me hier ook melden als dat goed? zal voornamelijk meelezen zijn maar toch
Rosannee_
Geplaatst: 07-02-13 16:15
haha leuk plaatje, en mooie nagels! bij mij staat dat echt niet omdat ik van die korte nageltjes heb. heb nu een mooie mintgroene op van de Bourjois Paris op, en hij blijft erg goed zitten. even op google opgezocht: http://www.beautyscene.nl/image.php?img ... =450&w=600
Yv_
Geplaatst: 07-02-13 19:15
Wit hoeft niet altijd tipex-achtig te zijn, er zijn ook hele mooie witte shimmers. Ik heb zelf een HTF witte shimmer van Nicole By Opi, die is echt alles behalve tipex. Heel mooi subtiel zomers kleurtje.
Doe je ook cursus gelpolish nu Stef? Hoe gaat het verder met je gel?
Hahah Skess, jij met je Gosh Base .
Mintgroent blijft altijd een fijn kleurtje! Hoe lakt boujors? Is dat zo'n mini? Die kwam ik pas bij de etos tegen, zo schattig zijn ze!
Edit: Bij MissLipgloss trouwens swatches van de Jolly Jewels. Ik vind ze behoorlijk tegenvallen . Vooral die paarsgroene, dacht dat-ie supergaaf zou zijn, maar vind m eigenlijk echt oer- en oerlelijk . Net als de Euro Centrale van Opi.. Afschuwelijk!
@Yv: Ik zag de swatches van gr, heb er twee besteld bij haar! De witte met gekleurde glitters en de roze met oranje glitters. Plus een mega fles inm out the door! Ben heel benieuwd, zal morgen foto's maken
Yv_
Geplaatst: 07-02-13 20:11
Die roze vind ik ook erg leuk . Die blauwe (114 geloof ik) heeft wel wat weg van de VHTF Absolutely Alice van OPI, alleen zijn de glitters van GR een heel stuk grover en zit er zilver in, wat Alice niet heeft. Die witte, bedoel je daar die dupe van It's A Trap-Eze van? Die van chg heb ik staan, maar nog nooit opgehad hahaha. Vond 'm op de nagel toch wat tegenvallen, al is-ie over een lichtblauwe creme wel weer heel leuk! Misschien van de zomer haha.
Vanmiddag nog even snel in de aanbieding 2 lakjes van catrice gekockt.. Heb een nagellak koopverbod van mn vriend gekregen aangezien ik er al over de 100 heb maar ik kon het niet laten! How ik matt your mother en meet me at coral island. Ben benieuwd hoe ze staan op mn nagels!
Anoniem
Geplaatst: 07-02-13 21:46
Oh meiden ik ben zó blij, ik heb weer een nieuw doel behaald.. Dat betelent (naast dat het steeds een minibeetje beter gaat) dat ik dit weekend 30 lakjes mag halen Ik hoop wel dat de nieuwe collectie er al is..
Anoniem
Geplaatst: 07-02-13 21:47
eenitraM schreef:
Wauw! Wat mooi!
Ik draag vandaag "Fred Said Red' met een matte base-coat van Miss Sporty.
Heb je een foto? Ben benieuwd
MightyJoe
Geplaatst: 07-02-13 21:48
ivda schreef:
Ik Vind dat ook zo moeilijk, combineer altijd kleurtjes die helemaal niet bij elkaar passen Ooooh, Ik vind die Jolly Jewels lakjes van golden rose, ik wil ze echt bestellen!
Ze zijn echt geweldig! Ik zag ze op de misslipgloss site en heb er gelijk 3 besteld! Wat een prachtige lakjes
Ik denk ik in ieder geval een mooie witte dus, haha . Verder heb ik geen idee.. Ik heb nu al best veel.. Hoop dat de nieuwe collectie er is! Dan kan ik daar wat van 'inslaan' Ik wil wel sowieso dat nieuwe speciale lakje van NYC!
Heb een heel mooie haast witte van Sally Hansen, zit schijnbaar heel licht roze door, maar ik vind hem 'net niet spierwit'. Heb ook een witte van de Hema, da's wel net typex, maar wel leuk onder stickers of stempels. Op die witte van Sally Hansen kon ik niet stempelen, dus daarom ook nog maar die van de Hema gekocht.