Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 14:56

pris87 schreef:
kreeg nav mijn topic deze link door, ik ben net 4 dagen begonnen met Shaun T insanity workout. Ga keihard werken om die af te maken, vind het thuis sporten heerlijk, aangezien ik geen mogelijkheid heb om naar de sportschool te gaan. De workouts die in de OP staan zijn wel leuk, om hierna te gaan doen.
hier ook mensen bekent met shaun t?
Wel wil ik me verder verdiepen in voeding, volgens mij staat er in dit topic wel informatie over in.

Zegt mij niets :n
Is het vergelijkbaar met shredden Pris?
Is dat ook via YouTube te volgen?

Net dag 6 achter de rug
Whoehoe :):) ik ging als een trein vandaag
Echt heerlijk <3

LisErm94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 14:58

Die is inderdaad mega zwaar!
Ik had veel moeite met de oefening in plank-houding en dan naar voor en naar achter springen met je benen zeg maar.. (beetje vreemde uitleg, hoop dat je begrijpt wat ik bedoel? :+ ) Heb het een paar sprongen op de Nathalie manier volgehouden, maar ben toen toch maar over gegaan op de Anita manier :+
En het dubbele touwtjespringen vond ik ook moeilijk vol te houden![/quote]

Met die oefeningen heb ik ook echt moeite, bij het dubbele touwtjessprigen sta ik echt te hijgen, puffen en schelden die vind ik echt het zwaarst.
Wat ik wel echt een voordeel vind is dat de oefeningen relatief kort zijn, net op het moment dat ik het echt te zwaar vind worden meld jillian alweer dat het nog maar een paar keer is.
En dan toch maar even doorzetten want Jillian wil je niet teleurstellen :P

Dag 12 zit er voor mij weer op, de oefeningen uit level 2&3 die ik nog moeilijk vind ook een aantal keer geoefend.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 15:00

LisErm94 schreef:

Afbeelding

:))

Ik verheug mij -ahum- op de megaspierpijn van morgen. Zit nog even te bedenken wat ik vanavond kan gaan eten. Ik weet 't nog niet. Hélp! :+

Sim

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 15:02

Ik eet wokgroenten met 150 gram kipblokjes en 50 gram zilvervliesrijst.

LisErm94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 15:05

Winged schreef:
LisErm94 schreef:

[ Afbeelding ]

:))

Ik verheug mij -ahum- op de megaspierpijn van morgen. Zit nog even te bedenken wat ik vanavond kan gaan eten. Ik weet 't nog niet. Hélp! :+

Haha ja dat wil ik dus niet hebben dus maar blijven doorzetten :P
Spierpijn is fijn he winged, ''pain is just weakness leaving your body ;)

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 15:08

Ik heb dus echt helemaal niets met die motivationele plaatjes enzo, brrrr. Kan mezelf prima motiveren en vind veel er van ook erg negatief, fat-shaming vind ik erg naar en onnodig. Sommigen zijn wel leuk maar anderen gaan voor mij behoorlijk ver. Vet is niet per definitie lelijk en ongezond :n

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 15:14

Mwah die ik zojuist aanhaalde vind ik wel grappig. :+

Idee van Sim klinkt ook goed met eten trouwens :j. Ben echt opzoek naar een goede balans. Druiven en kiwi zijn in de aanbieding bij de appie, dus dat zijn mijn 'snoepjes' deze week.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 15:15

Killyenn schreef:
Ik heb dus echt helemaal niets met die motivationele plaatjes enzo, brrrr. Kan mezelf prima motiveren en vind veel er van ook erg negatief, fat-shaming vind ik erg naar en onnodig. Sommigen zijn wel leuk maar anderen gaan voor mij behoorlijk ver. Vet is niet per definitie lelijk en ongezond :n

Haha ik heb hetzelfde, ik vind de meeste van die motiverende plaatjes een beetje suf altijd :7

LisErm94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 15:21

Haha echt motiverend werken de meeste plaatjes niet maar vind de meeste wel grappig,
en ook niet echt grof (in dit topic tenminste niet).

@winged: kip met wokgroenten en rijst is echt jum, toevallig gisterenavond nog op :9

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 15:21

Hooooi mede-shredders!!
Ik heb net dag 3 achter de rug, toch maar met gewichtjes. Ik snap het idee er achter en idd met deze gewichten zal ik geen hulkinnetje worden :D
Al heb ik het nu met grote Dove verpakkingen douchegel gedaan, zal toch straks maar een set echte dingen kopen :D

Ik heb eindelijk de Jack Russell aan haar verstand gepeuterd dat het heeeeel normaal is, dat ik in de kamer sta te springen, vond de oude labrador het erg gezellig om dicht tegen mij aan te komen liggen op het matje..

Niet handig, wel lief :)

Ik kan alles goed meedoen alleen de red ik alle series push ups the hard way niet. Maarrrr ik blijf proberen

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 15:24

Ik kan er wel om die plaatjes lachen en stiekem begin erin te geloven dat ik misschien mijn zwembandje nu echt een x ga kwijtraken

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 15:26

Die insanity workout 'ken' ik wel, heb het nog nooit gedaan. Wilde daaraan beginnen. Maar het voordeel van Shred vind ik, dat het een half uur is, dat kan mij elke dag lukken. Als het 40/50 minuten is, gaat het bij voorbaat niet altijd elke dag lukken.
Maar misschien is het iets, voor na dit programma (als ik de smaak te pakken heb :D )
En ik vind Jillian leuk :D

pris87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 15:30

Marja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 15:31

Zo, vanmorgen 2 uur in de bergen gewandeld, ongeveer 350 hoogtemeters gedaan. Heb besloten dat ik niet meer ga hardlopen, want ik voel dat ik daarmee een knie aan het overbelasten ben. Bovendien is een berg oplopen minimaal net zo effectief, zo niet effectiever en ook nog eens veel leuker (vindt de hond ook).
De hond is er overigens aan gewend geraakt dat ik op zijn kleed (wel omgedraaid tegen de haren) hups en buikspieroefeningen doe zonder dat hij zich ermee mag bemoeien en valt me niet meer lastig tijdens het shredden maar zit me in de deuropening van de slaapkamer wel een beetje meewarig aan te kijken haha.

Even moed aan het verzamelen om dag 5 te gaan doen... Vanmorgen op de weegschaal ontdekt dat ik een kilo kwijt ben, Yeah *\o/* ! En ook al wel wat centimeters, had me niet gemeten vooraf, maar begin het (een heel klein beetje) aan m'n broeken te merken, dag zwembandje :wave: .

I feel good, na na na na na na....

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 15:34

Ha ha! Hier ook een kitten van drie maanden oud die met grote ogen zit te kijken wat er allemaal gebeurt. Soms worden mijn benen gewoon aangevallen tijdens de butt-kicks, want dan kan ze zich niet meer beheersen. :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-13 15:36

*Beelddenker ziet een kitten hangend aan de benen van Sim, waarna zij door de kamer wordt gezwierd _O- *
Daarom vind ik de meeste katten eng :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 15:36

Wat grappig die huisdieren :') hier alleen een egel dus die slaapt toch overdag, geen klauwtjes in mijn benen :P

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 15:40

MIjn andere kat doet het niet hoor, maar zo'n jong beessie moet gewoon spelen met alles wat beweegt. Maar een stemverheffing is genoeg om haar te doen ophouden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 15:40

Ik doe het op m'n kamer dus van onze poes geen last _O-

Net dag 7 gedaan (alhoewel ik dus straks nog een keer ga _O- ), ging super. Ik kan zelfs een paar(stuk of 5, meer nog niet :') ) gewone push ups ondertussen met mijn schouders die normaal bij een minimale aanraking al uit de kom vliegen :oo. Toch maar eens met de fysio overleggen of ik het niet mag uitbouwen, lijkt me niet verkeerd als die schouderspieren inderdaad goed ontwikkeld worden :Y).

Visitor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 15:41

Killyenn schreef:

Eens! Alsof je niet kan sporten om gezond te blijven en je lekker in je vel te voelen, maar alsof het hogere doel van de mens (vrouw) is er 'goed' uitzien en afvallen... ;(

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 15:48

Hallo dames.

Ik ben er weer.
Heb mijn bokt pauze gebruikt om voornamelijk de hele dag te slapen.
Inmiddels uitgevonden dat geroosterd weight watchers brood (slap - smerig en calorie arm brood) een goede bodem legt om de misselijkheid tegen te gaan samen met ijs en ijs koude vers geperste sinaasappelsap.

Ik kan er dus weer tegen aan en ben begonnen met een paar uur te werken per week.
Ga volgende week een fitheidstest doen en hem een aantal weken na mijn bevalling weer doen als persoonlijk experiment om te kijken hoe groot het verschil is tussen niet zwanger - zwanger en net bevallen.

Iedereen is goed bezig, ben super trots op jullie!

Voor de mensen die snack inspiratie willen : bokt-fitproject.tumblr.com

Edit: Heb trouwens super veel lieve pbtjes en reacties gekregen en daarom kon ik natuurlijk niet lang weg blijven.
Laatst bijgewerkt door Raponsje op 14-01-13 15:51, in het totaal 1 keer bewerkt

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 15:49

Fijn dat je er weer bent Raponsje!

Estera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 15:50

Yeeeeeh, Raponsje *\o/* *\o/* *\o/*

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 15:51

Pff ik dacht dat gister slecht ging, maar vandaag dag 7 gedaan en t ging echt niet lekker :(
Push-ups waren er minder dan gister, en mn schouder doet ook steeds meer pijn :(
Wel een positief ding: buikspieren gaan makkelijker en heb nu 1kg gepakt :)

Mn linker oor gaat ook steeds dicht zitten tijdens de cardio.. Heb dit wel vaker als ik redelijk moet meehijgen :p maar geen idee waarom.. Iemand een idee???

Oh en rapons: welcome back! Hopelijk weer helemaal fit om jet boktgezeur weer aan te kunnen ;), of iig ons te vergezellen :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 15:52

welkomback raponsje!