caboclo schreef:ps ik ben te minste eerlijk
aangezien andere zich zelf voor hun kop wilt rammen als hun kind thuis komt van school mam , ja ik ben even in elkaar getimmerd door pietje maar heb niets terug gedaan??
tja dan zal jij de ouder waarschijnlijk zijn die gaat zitten piepen op school van ja mn kind word in elkaar''slagen'' en er word niets aan gedaan
nou mij kind mag dan echt wel een pak rammel terug verkopen hoor .
ik laat me niet slaan en hij zal ook niet geslagen worden..!
en ik ben niet zo een ouder als de tegen sprekers die thuis dan tekeer gaan tegen hun eigen kind van waarom heb je dan niet terug geslagen..??
Echt onvoorstelbaar die berichten van jou.
Zeker is jouw kind er een die terug gaat slaan, sterker; ik denk dat jouw kind er zo een wordt die al van zich af slaat als een opmerking verkeerd valt.
Je geeft als moeder zo niet bepaald een goed voorbeeld, ook niet met je taalgebruik.
Lees je eigen berichten nog eens terug; je zit doodleuk te vertellen dat jouw baby van 13 maanden jou slaat als hij het ergens niet mee eens en en dat jij hem gewoon terugslaat. En erger nog; je kind lacht daarom?!?
Een kind van 13 maanden???
Heb je wel enig idee wat je nog te wachten staat?? Watvoor methode ga je toepassen over 3 jaar? Denk je echt dat de tik over de vingers dan nog werkt als je kind er nu al om staat te lachen?
En nee, als mijn kind in elkaar geslagen thuis komt dan wordt ik niet boos op hem, ben je wel goed bij je hoofd? Ik zou teleurgesteld zijn als hij teruggeslagen zou hebben en trots als hij het niet doet.
Agressie is nooit een oplossing.