Ik heb een fotootje van vandaag (dag 16). Let op mijn hoofd, het is prachtig (not)

En zo heb ik het dan overdag vast:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sheran schreef:Haha, net als ik op de eerste pagina van dit topic zei!
Ik heb een fotootje van vandaag (dag 16). Let op mijn hoofd, het is prachtig (not)
[ Afbeelding ]
En zo heb ik het dan overdag vast:
[ Afbeelding ]
merrylegs schreef:lees dit topic nu pas![]()
interessant zeg! en inderdaad, zitten we helemaal vast aan de productenindustrie eigenlijk. ik zou wel graag willen overstappen, maar het idee om dan een paar maanden met vettige slierten rond te lopen staat me niet erg aanzou je je haar er niet geleidelijk aan kunnen laten wennen, bijvoorbeeld afbouwen van om de andere dag, naar een maand om de twee dagen, de volgende maand om de drie dagen,enz. of is dat juist slecht?
Floor_x schreef:Maeve schreef:Jeetje wat veel reacties ondertussen!
Ik zie steeds ''ongewassen haar'' voorbij komen, maar ik ben dus niet van plan mijn haar niet meer te wassen he? Alleen zonder shampoo, wel grondig (iedere dag/om de dag) met water! Anders wordt het inderdaad een zooitje denk ik...
Als je het gevoel hebt dat je haar nog stinkt na het wassen met alleen water, denk ik dat je dat gewoon niet grondig genoeg doet. Als je het dan met shampoo wast, zou dat alleen de geur maskeren terwijl het nog gewoon vies is dus?
Om de dag?
Dat vind ik echt goor, sorry...
Ik vind het al een vies idee dat je nu met een vette bos haar rondloopt, maar het dan ook maar eens in de twee dagen met water uitspoelen??
Samiyah schreef:@sheran jou haar ziet er goed uitalleen volgens mij heb jij aardig dik/een beetje stug haar of niet? Ik heb zelf heel dun/steil haar, zou het dan niet eerder vet worden?
Citaat:Wat een overtrokken reactie zeg. Dat jij elke dag wassen normaal vind houdt niet in dat iemand die zo'n standaard niet heeft meteen vies is. Ik kan zelfs meer dan 1 a 2 dagen zonder een douche. Mijn huid raakt helemaal in overdrive als ik om de dag zou douchen dus douche ik echt maar ongeveer 3 keer per week (douche dan wel meteen 20 minuten en soms douche ik 4 keer per week, houd ik niet echt bij zeg maar, maar toch). En dat is sowieso altijd na het paardrijden en dan nog 1 a 2 keer extra (rijd 2keer in de week). Kan toch niet vinden dat ik of mijn haar verschrikkelijk stinkt. Elke dag douchen is je aangeleerd, maar geen menselijk noodzaak omdat je anders vies bent.
TS ziet er goed uit hoor, zo op de foto.