Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
UpToDance schreef:Ik heb vandaag de E-roll gekocht bij de primera. Inclusief een menthol liquid(low nicotine, want ze hadden geen andere).
Lekker dingetje zeg, ligt goed in de hand en ziet er mooi uit. Hij dampt ook lekker..wel even beetje wennen nog maar valt me alles mee.
Ik rookte een pakje per dag bijna(de click sigaretten) en de E-roll is dus een vervanger voor die gewone peuken. Ben benieuwd! Vandaag nog geen normale sigaret gerookt
tammiebels schreef:UpToDance schreef:Ik heb vandaag de E-roll gekocht bij de primera. Inclusief een menthol liquid(low nicotine, want ze hadden geen andere).
Lekker dingetje zeg, ligt goed in de hand en ziet er mooi uit. Hij dampt ook lekker..wel even beetje wennen nog maar valt me alles mee.
Ik rookte een pakje per dag bijna(de click sigaretten) en de E-roll is dus een vervanger voor die gewone peuken. Ben benieuwd! Vandaag nog geen normale sigaret gerookt
Hier ook met de eroll begonnen vandaag (hiervoor had ik een andere sinds twee weken). Bevalt tot nu toe ook super en blijf van de gewone sigaretten af...al twee weken dus