Jemig.... Hoe kan dat ?!? Zo snel zonder dat een lijf vroeger signalen geeft! Wat een horrorverhaal!
Heel veel sterkte gewenst vandaag met de scan. Ik ga voor je duimen.
Kentaro
Geplaatst: 09-11-12 10:15
No_No
Geplaatst: 09-11-12 10:16
Mijn god zeg... wat een topic... Dit is toch niet te geloven
Ik hoop dat je veel steun krijgt van Bokt.. Ik heb vernomen dat het erg fijn kan zijn als je zo iets ergs hebt.. Uit een eerder topic heb ik ervaren dat hier veel mensen klaar staan om iemand met zulk verschrikkelijk nieuws te steunen. Gezien de aantal pagina's die er al zijn ga ik er van uit dat dit bij jou ook geval zal zijn.
Meis, ik wens je heel veel sterkte toe.. Veel meer weet ik even niet te zeggen
femke_harley
Geplaatst: 09-11-12 10:16
Wat een verschrikkelijk nieuws! Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe de komende tijd!
Nu een week doorkomen tot de uitslag...een week die erg emotioneel zal zijn, onzeker...........
Ook hier zal Bokt er voor je zijn meissie! Knuffelssssss Xxx
MiReRe
Geplaatst: 09-11-12 10:22
Sommige dingen zijn zo nutteloos en oneerlijk!! Ik heb er geen woorden voor. Heel veel sterkte.
Even praktisch, waar woon je? Als het is het midden van het land is en je hebt af en toe eens hulp nodig met vervoer, boodschappen, paarden of wat je maar wil, dan doe ik graag iets voor je.
Jeetje TS, wat een naar bericht. Heel veel sterkte en succes met de scan van vandaag. Ik ga voor je duimen
Blue_Eyes
Geplaatst: 09-11-12 10:34
@GroteVogel, LiVetime is al naar het ziekenhuis nu voor de PET... het Sophia in Zwolle.
WenMLove
Geplaatst: 09-11-12 10:36
Jeetje wat heftig zeg... het lijkt me verschrikkelijk..! Heel veel sterkte en succes de komende tijd, ik hoop dat het allemaal weer op zijn pootjes terecht komt..!
Heel erg veel sterkte! Het zal ongetwijfeld nog lang een zware periode worden, maar ik hoop dat je deze ziekte mag overwinnen, dat er na dit dal (waarvan een deel nu natuurlijk nog moet komen), er een grote berg omhoog is, en je je met het zicht op die berg de kracht kunt vinden om hier doorheen te komen!
Heel BOKT is met je mee (in gedachten) naar het ziekenhuis
ArGieVai
Geplaatst: 09-11-12 11:24
Jeetje, wat een verhaal.. Wat zal je vreselijk geschrokken zijn! Ik leef echt enorm met je mee, heel veel liefde, geluk en sterkte gewenst in je strijd. En wat enorm mooi dat alle bokkers zo met je mee leven, prachtig om te zien...
Heel veel suc6 met je scan vandaag, zal een kaarsje voor je branden