Balou_k schreef:Oke dankjewel!!
Graag gedaan
Via de link kun je ook gelijk hun premie berekenen maar ik weet niet naar wie je wilt natuurlijk.. staat bij elke verzekering wel op de site denk ik hoe het met overstappen werkt. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ingedebruijn schreef:Ik niet.. betaald basis 96 en voor tandarts extra moet ik dan 8 euro bijbetalen..

Imala schreef:Ik zit al de hele ochtend te vergelijken maar ik kom er maar niet uit.
Ik heb nodig, ruime fysiovergoeding, eventueel alternatieve geneeswijze, normale tand verzekering en betaalbaar. Kies maar uit mevrouw.
Davinia_ schreef:Imala schreef:Ik zit al de hele ochtend te vergelijken maar ik kom er maar niet uit.
Ik heb nodig, ruime fysiovergoeding, eventueel alternatieve geneeswijze, normale tand verzekering en betaalbaar. Kies maar uit mevrouw.
Bij FBTO kom je dan uit op 124 euro per maand. Vind ik nog redelijk betaalbaar![]()
Maar misschien komt dat omdat ik nu dan 140 euro betaal
NatasjavE schreef:Ik heb het topic een beetje doorgescant dus hetr kan zijn dat ik deze vraag dubbel stel:
Welke(aanvullende)zorgverzekering kan je het beste nemen als je kind concerta krijgt?
_Friemel schreef:RoosG schreef:Heeft er iemand ervaring met Take Care Now? Het klinkt mij erg goed, maar zoals ik al eerder zei, ik ben een dummy als het hier op aankomt...
Ja ik, zeer tevreden over hoorwat wil je zoal weten?
Sonja_vR schreef:NatasjavE schreef:Ik heb het topic een beetje doorgescant dus hetr kan zijn dat ik deze vraag dubbel stel:
Welke(aanvullende)zorgverzekering kan je het beste nemen als je kind concerta krijgt?
lid worden van balans of impuls en dan collectief verzekering Avero achmea of VGZ,
ga ik zelf ook doen ivm eigen concerta gebruik
kijk even op balansdigitaal.nl
de verzekeringen vergoeden ook het lidmaatschap van balans en impuls trouwens

NatasjavE schreef:Ik heb het topic een beetje doorgescant dus hetr kan zijn dat ik deze vraag dubbel stel:
Imala schreef:Ik zit al de hele ochtend te vergelijken maar ik kom er maar niet uit.