Girley_ schreef:Ik heb een ks in t tweestedenziekenhuis gehad , en dat ging perfect qua huid op huid contact. Baby gelijk op me en bij me, bv kwam goed op gang en geeft het nu nog na 5 maanden. Ik ben er erg over te spreken, want bij de 1e ks in ander ziekenhuis heb ik dat huid op huidcontact niet gehad. Dat was inderdaad echt een groot gemis! Als je meer wil weten dan pb me maar
Bij Mirthe kreeg ik haar wel ff bij me maar daarna even gezien in de couveuse en toen pas weer s'middags, daar ben ik nu nog steeds verdrietig om.
Lars kwam zijn ademhaling niet op gang en die heb ik zijn beentje mogen aanraken en toen was hij weg, een vriendin van me heeft me daarna gelijk naar de couveuse afdeling gebracht waar ik hem alsnog op mijn borst kreeg, ze heeft ook geregeld dat hij niet aangekleed was, maar als ik nu zie dat mijn man wel met hem aan het knuffelen was en ik nog op de verkoever kamer lag dan ben ik nog steeds jaloers, want als hij bij hem mocht zijn dan had hij ook wel bij mij kunnen liggen

en geen gsm hebben toendertijd (kinderen zijn 27 en 24).