Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ellepel schreef:hoe is het eigenlijk met jullie motoriek?
ik ben echt onhandig met veel dingen, een plakje kaas afschaven kost me meestel een plakje huid er bij.
ik loop overal tegen op en zit dus altijd onder de blauwe plekken.
gooi ook vaak mijn drinken om als ik het pakken wil en ik ga maar niet vertellen hoe mijn handschrift er uit ziet

ellepel schreef:hoe is het eigenlijk met jullie motoriek?
ik ben echt onhandig met veel dingen, een plakje kaas afschaven kost me meestel een plakje huid er bij.
ik loop overal tegen op en zit dus altijd onder de blauwe plekken.
gooi ook vaak mijn drinken om als ik het pakken wil en ik ga maar niet vertellen hoe mijn handschrift er uit ziet
ikzelf loop ook overal tegenaan en gooi alles om, maar ik heb wel hele fijne motoriek met tekenen en dingen repareren, en heb een heel mooi handschrift. Als ik het echt bewust doe, komt het wel goed. Maar als het even snel moet, of het is te vanzelfsprekend, dan is die kast ineens een paar cm weggelopen gedurende de nacht.
ik heb nog nooit een glas of bord gebroken, als ik dingen laat vallen zijn 't gelukkig altijd dingen die heel blijven
maar dan gebeurt het nog meer dan eens hoor njiloj schreef:Hier nog een ADD er. Wat grappig te lezen dat anderen ook last hebben van blauwe plekken, schaafwonden en struikelen over je eigen voeten. Ik heb 2 jaar terug al mijn drinkglazen vervangen door een mooie complete serie. Jullie begrijpen wel dat er ondertussen alweer een hele bonte collectie in de Kast staat... Ik breek er toch zeker 1 per maand..
De dunnere exemplaren zijn echter binnen no time stuk. Misschien voor jou ook een tip?
.
de kom met spinazie was zo heet dat ik het heel snel op de tafel zetten. Helaas deed ik het té snel
en knalde die op de hoek, kom maakte 10 salto's alle spinazie vloog overal heen
EN DE KOM WAS NOG HEEL
). Zelfs al waren ze eerst sceptisch zoals de mensen in dat topic, bij mij verklaart het vaak zoveel voor ze dat het alleen maar helpt om mij beter te begrijpen en vormt het juist een heel logisch verhaal allemaal.

Nouks schreef:njiloj schreef:Hier nog een ADD er. Wat grappig te lezen dat anderen ook last hebben van blauwe plekken, schaafwonden en struikelen over je eigen voeten. Ik heb 2 jaar terug al mijn drinkglazen vervangen door een mooie complete serie. Jullie begrijpen wel dat er ondertussen alweer een hele bonte collectie in de Kast staat... Ik breek er toch zeker 1 per maand..
Ik heb superrobuuste glazen. Die overleven mij al járenDe dunnere exemplaren zijn echter binnen no time stuk. Misschien voor jou ook een tip?