Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ellepel schreef:hoe is het eigenlijk met jullie motoriek?
ik ben echt onhandig met veel dingen, een plakje kaas afschaven kost me meestel een plakje huid er bij.
ik loop overal tegen op en zit dus altijd onder de blauwe plekken.
gooi ook vaak mijn drinken om als ik het pakken wil en ik ga maar niet vertellen hoe mijn handschrift er uit ziet
ellepel schreef:hoe is het eigenlijk met jullie motoriek?
ik ben echt onhandig met veel dingen, een plakje kaas afschaven kost me meestel een plakje huid er bij.
ik loop overal tegen op en zit dus altijd onder de blauwe plekken.
gooi ook vaak mijn drinken om als ik het pakken wil en ik ga maar niet vertellen hoe mijn handschrift er uit ziet
njiloj schreef:Hier nog een ADD er. Wat grappig te lezen dat anderen ook last hebben van blauwe plekken, schaafwonden en struikelen over je eigen voeten. Ik heb 2 jaar terug al mijn drinkglazen vervangen door een mooie complete serie. Jullie begrijpen wel dat er ondertussen alweer een hele bonte collectie in de Kast staat... Ik breek er toch zeker 1 per maand..
Nouks schreef:njiloj schreef:Hier nog een ADD er. Wat grappig te lezen dat anderen ook last hebben van blauwe plekken, schaafwonden en struikelen over je eigen voeten. Ik heb 2 jaar terug al mijn drinkglazen vervangen door een mooie complete serie. Jullie begrijpen wel dat er ondertussen alweer een hele bonte collectie in de Kast staat... Ik breek er toch zeker 1 per maand..
Ik heb superrobuuste glazen. Die overleven mij al járenDe dunnere exemplaren zijn echter binnen no time stuk. Misschien voor jou ook een tip?