Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SuzanLarissa schreef:waar staat je paardje dan als ik vragen mag?
ow waarom ik om 3 uur s'nachts wakker ben? omdat ik wakker werd van de pijn
in mijn keel.. ik heb dus een keelonsteking ofzo te pakken.. mag hopen dat die als ik weer in slaap kom
over is als ik wakker ben.. Heb nu al honger xD laat staan als ik echt weer een ontsteking heb![]()
Hoop niet dat het mijn amandelen zijn.. die heb ik al paar keer ontstoken gehad, en dan betekent het dag dag amandelen!
Morrow_Less schreef:Vrienden heb ik niet, niemand wil dingen met mij doen. Dus ik ben verbannen tot mijn kamer met mijn tv en computer.
Gelukkig begint maandag school weer en kan ik mijn dagen opvullen met studeren.
Maar in de vakantie heb ik 3 maanden alleen gezeten elke dag.
Radetski schreef:SuzanLarissa schreef:waar staat je paardje dan als ik vragen mag?
ow waarom ik om 3 uur s'nachts wakker ben? omdat ik wakker werd van de pijn
in mijn keel.. ik heb dus een keelonsteking ofzo te pakken.. mag hopen dat die als ik weer in slaap kom
over is als ik wakker ben.. Heb nu al honger xD laat staan als ik echt weer een ontsteking heb![]()
Hoop niet dat het mijn amandelen zijn.. die heb ik al paar keer ontstoken gehad, en dan betekent het dag dag amandelen!
mijn paardje staat in essen, belgie (tegen de grens van roosendaal) uitrijmogelijkheden genoeg! Oke hij heeft wel een karakter maar als je eenmaal zen vetrouwen hebt gaat hij door het vuur voor je. Maar je moet er wel geduld mee hebben..
Hoe is het met je keel?
Kentaro schreef:Als je hier niet vrolijk van wordt..................
[LZP] Hele rare vraag voor de Belgische bokkers (18+)
Morrow_Less schreef:Kentaro schreef:Als je hier niet vrolijk van wordt..................
[LZP] Hele rare vraag voor de Belgische bokkers (18+)
Jullie vinden onze taal raar, maar jullie hebben ook best rare woorden