Het "Laat je even opbeuren" topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

japielover

Re: Het "Laat je even opbeuren" topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 10:39

Hmm zo lang in het gips is idd ook niet leuk!

Eigenlijk mag ik helemaal niet klagen.
ga vanavond naar hem toe en wordt het vast gezellig maar toch..

Gister kwam ik na les terug op bij m'n stalletje..
T was al donker en dus ook kouder en toen kwam alles weer boven.
We hebben dat al die tijd gezellig samen gedaan en nu stond ik daar alleen kreeg de trailer niet op zijn plek paard wilde niet stil staan met deken om doen..

dus ik paard met deken in land gezet en nog een poging voor de trailer weg zetten.
rijdt ik tegen me dakgoot aan ding stuk natuurlijk nou toen heb ik echt even staan huilen als een klein kind en er kwam me toch een scheld tirade uit maar het luchte wel even op..

me paardje stond me ook egt aan te kijken zo van Het komt allemaal wel goed vrouwtje je vind echt wel iemand. of hem zoo lief!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 10:44

Dikke knuffels voor iedereen :(:)

Ik ben even heel boos,
Een vriendin zou mij helpen met een belangerijk filmpje. En dam spreken we af zegt ze ik ga het niet halen heb te weinig tijd mag ik later komen. Ik vraag hoeveel een half uur nou liever niet maar goed. En dan later zegt ze kan het anders een andere keer ik nee het is belangerijk. Zegt ze ohw okee dan kom ik wel, met andere woorden ik heb geen zin en het moet maar. Terwijl ze mij het had beloofd en zo doet ze de laatste tijd elke keer afzeggen enzo als je geen zin hebt spreek dan niet af.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 10:46

Japielover, wat super balen van die goot!! Veel plezier alvast vanavond!

Irtj, ik kan me heel erg goed voorstellen dat je daar zo van baalt en als je zegt dat het de laatste tijd iedere keer is, zou ik voor een volgende keer met iemand anders af spreken!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 10:49

Dat klopt maar deze afspraak staat al 2 weken en sind 1 week doet ze vaag, naja eogelijk sinds ze met een jongen heeft die mij niet mag en de rest van haar vriendinnen niet en ze laat iedereen stikken. En zonderd zich heel erg af van iedereen en is alleen maar met hem.

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 10:54

SuzanLarissa schreef:
waar staat je paardje dan als ik vragen mag :)?

ow waarom ik om 3 uur s'nachts wakker ben? omdat ik wakker werd van de pijn
in mijn keel.. ik heb dus een keelonsteking ofzo te pakken.. mag hopen dat die als ik weer in slaap kom
over is als ik wakker ben.. Heb nu al honger xD laat staan als ik echt weer een ontsteking heb -O-
Hoop niet dat het mijn amandelen zijn.. die heb ik al paar keer ontstoken gehad, en dan betekent het dag dag amandelen!

mijn paardje staat in essen, belgie (tegen de grens van roosendaal) uitrijmogelijkheden genoeg! Oke hij heeft wel een karakter maar als je eenmaal zen vetrouwen hebt gaat hij door het vuur voor je. Maar je moet er wel geduld mee hebben..

Hoe is het met je keel?

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 11:46

Kentaro heeft mij weer even goed opgebeurd haha, dus nu wil ik degene die het nodig hebben even een dikke knuffel geven!!!!

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 12:15

Pff..
sta ik net op de weegschaal..
voor het uit ging woog ik 65 kilo minimaal nu 3 weken later nog maar 53,2 k mag hopen dat het niet nog minder gaat worden...

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 12:40

Zucht.

Ik zie mijn ex nog zo graag en ben zelfs in staat te vergeten wat hij me allemaal heeft aangedaan, maar hij doet zo gemeen.
Nu het gedaan was na 3 jaar is hij weer helemaal geïntegreerd in zijn vriendengroep en nu voelt hij zich zo stoer.
Ik word uitgemaakt voor het smerigste van de straat gewoon omdat ik af en toe met een goede vriend iets ga doen.
Waarom doet hij toch zo, ik heb hem nooit iets misdaan, ik zit er helemaal door en ben net terug vervallen in mijn oude gewoonte.

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 12:43

wat een dropl*l...

Nou als hij zo doet meis is hij jou niet eens waard!!
Waarom hij zo doet.. Misschien is meneer eigenlijk wel enorm jaloers maar ja dat is natuurlijk niet "stoer"..
Dus eigenlijk is hij een groot zacht ei!

En jij niet!
Kop op geen hand maar een land vol!
Ga leuke dinge doen! en geloof me ik weet oo zoo goed hoe zwaar het is!
Maar het is wel echt het enige wat werkt! je hoofd verzetten met vriendinnen wat doen of lekker je paardje doen.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 12:49

Vrienden heb ik niet, niemand wil dingen met mij doen. Dus ik ben verbannen tot mijn kamer met mijn tv en computer.
Gelukkig begint maandag school weer en kan ik mijn dagen opvullen met studeren.
Maar in de vakantie heb ik 3 maanden alleen gezeten elke dag.

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 12:52

Morrow_Less schreef:
Vrienden heb ik niet, niemand wil dingen met mij doen. Dus ik ben verbannen tot mijn kamer met mijn tv en computer.
Gelukkig begint maandag school weer en kan ik mijn dagen opvullen met studeren.
Maar in de vakantie heb ik 3 maanden alleen gezeten elke dag.

OW ook dat ken ik zoooooo goed...
Waar woon je?

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 12:56

Belgïe

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 13:00

hmmm ja dan kan ik moeilijk zeggen dat we een keertje gaan rijden haha..

Maar meis t komt vast goed en je grootste vriend is je paard!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 13:03

mereltjuh, wat lief!! :o

He, kom op meiden!!! Waar is het gevoel van eigenwaarde!?!? Ik vind het écht ontzettend verdrietig te horen wanneer iemand geen vrienden heeft, maar ik vind dat geen reden om je maar door een 'vriend' als vuil te laten behandelen!!!
Kun je via bokt niet in contact komen met leuke mensen uit jouw buurt??
Kun je niet gaan oppassen (mits je kinderen leuk vind natuurlijk :D )?? Dan verdien je er ook nog iets mee of honden uit gaan laten in de buurt?? Kom je ook altijd in contact met mensen.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 13:06

Dank je wel iedereen voor de steun.

Ik denk niet dat er veel mensen van in de buurt op bokt zitten, heb er nog maar 1 tegen gekomen en wat was die vrouw aardig zeg :(

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 13:12

This life is what you make it. No matter what, you're going to mess up sometimes, it's a universal truth. But the good part is you get to decide how you're going to mess it up. People will be your friends - they'll act like it anyway. But just remember, some come, some go. The ones that stay with you through everything - they're your true best friends. Don't let go of them. Also remember, sisters make the best friends in the world.

As for lovers, well, they'll come and go too. And babe, I hate to say it, most of them - actually pretty much all of them are going to break your heart, but you can't give up because if you give up, you'll never find your soul mate. You'll never find that half who makes you whole and that goes for everything.

Just because you fail once, doesn't mean you're gonna fail at everything. Keep trying, hold on, and always, always, always believe in yourself, because if you don't, then who will, sweetie? So keep your head high, keep your chin up, and most importantly, keep smiling, because life's a beautiful thing and there's so much to smile about.

:)

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 13:21

Wat een prachtige tekst !

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 14:47

SuzanLarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 14:59

hihi die was ik ook al aan het lezen Kentaro :D
wordt je wel beetje vrolijk van dan :)

SuzanLarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 15:01

Radetski schreef:
SuzanLarissa schreef:
waar staat je paardje dan als ik vragen mag :)?

ow waarom ik om 3 uur s'nachts wakker ben? omdat ik wakker werd van de pijn
in mijn keel.. ik heb dus een keelonsteking ofzo te pakken.. mag hopen dat die als ik weer in slaap kom
over is als ik wakker ben.. Heb nu al honger xD laat staan als ik echt weer een ontsteking heb -O-
Hoop niet dat het mijn amandelen zijn.. die heb ik al paar keer ontstoken gehad, en dan betekent het dag dag amandelen!

mijn paardje staat in essen, belgie (tegen de grens van roosendaal) uitrijmogelijkheden genoeg! Oke hij heeft wel een karakter maar als je eenmaal zen vetrouwen hebt gaat hij door het vuur voor je. Maar je moet er wel geduld mee hebben..

Hoe is het met je keel?

Jammer Belgie is wel een beetje heel erg ver weg -O-

Heb flinke lading pijnstillers en Trachitol genomen, wat is dat toch wonderspul! Voel mijn keel nog wel maar hij doet geen vreselijke pijn meer :j

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 19:09

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 01:39

Hoe is het met je keel?[/quote]

Jammer Belgie is wel een beetje heel erg ver weg -O-

Heb flinke lading pijnstillers en Trachitol genomen, wat is dat toch wonderspul! Voel mijn keel nog wel maar hij doet geen vreselijke pijn meer :j[/quote]

ach hij zal er hopelijk niet van dood gaan alstie niet gereden wordt. Maar vind het wel sneu hij kan er echt van genieten.

Oh gelukkig dat het niet zoveel pijn meer doet! Veel beterschap nog! Goed rusten.. Ee kop thee met citroen en honing voor j gaat slapen zeggen ze. Oh der is wat fout gegaan denk via me telefoon.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 01:50

Even een flink baalmoment! Net op verjaardag geweest en iedereen gaat leuk op stap... En Dat gaat hem echt niet worden met mijn pootje...

Primula

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 09:04

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 14:38

Morrow_Less schreef:
Kentaro schreef:
Als je hier niet vrolijk van wordt..................

[LZP] Hele rare vraag voor de Belgische bokkers (18+)

Jullie vinden onze taal raar, maar jullie hebben ook best rare woorden :D

:D Maar even voor de goede orde! Ik moet zo lachen om dat bepaalde zelfde woorden hier echt voor iets totaal anders worden gebruikt!! Kan me voorstellen dat dat in bepaalde gevallen echt voor rare misverstanden kan zorgen :+

Voor de mensen die er vandaag even helemaal doorheen zitten een hele dikke knuffel vanaf deze kant!