Delphi schreef:TS, weet je zeker dat je geen nacht hoeft te blijven? En stel dat je bijv. veel bloedverlies hebt en ze willen je toch een nachtje houden, heb je dan wel een verhaal klaar om thuis te vertellen? Het is niet zo raar dat ik soms niet thuis slaap, dus dat komt wel in orde. Aangezien ik in Belgie woon begint school pas op 3 september dus het is nog vakantie. (moet mij nog altijd inschrijven op school trouwens)
Is de procedure wel uitgebreid aan je uitgelegd, zodat je niet voor nare dingen komt te staan? Gebeurt het in het ziekenhuis of in een abortuskliniek. Ik weet niet hoe de behandeling gebeurt, maar misschien heb je de kans het kindje erna te zien. Heb je daar al over nagedacht of je dat dan zou willen? Misschien vindt je dat te pijnlijk, maar misschien is het juist goed om het af te kunnen sluiten. Het word in een abortuskliniek gedaan en ze hebben alles wel uitgelegd maar ik was al veel vergeten tegen het einde van het gesprek. Het gaat in ieder geval zoals een bevalling zijn, omdat ik al langer zwanger ben.
En ben je aan de pil? Nee, maar ik ga na dit toch zeker zorgen voor anticonceptie. Zeker weten.
Soms denk ik dat het zoveel makkelijker zou zijn om gewoon aan alles een eind te maken, maar dan denk ik aan andere familieleden en dan durf ik niet. Pfff