Ah bah beterschap hoop dat de dokter wat kan doen!! Wel erg naar zo veel slijm!
Hier gaat niet erg lekker heb er vorige week nog een puffer voor noodgevallen bij gekregen. En ben aangemeld voor revalidatie in groningen. Maar goed wat nodig is dat moet maar!
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 12-02-13 10:02
Net terug van de dokter en ik heb een longontsteking. In combinatie met de longproblemen die ik al had heb ik er daarom twee keer zoveel last van
Allemaal negatieve berichten hier.. Iedereen beterschap gewenst en hoop voor jullie dat het snel beter wordt!
Hier stabiel/goed dus ik wacht de controle in juni af hoe nu verder.
Grapjasjes12
Geplaatst: 12-02-13 10:46
Op zich gaat het wel goed hier. Ik ben 3 weken geleden gestopt met roken en dat scheelt natuurlijk al een berg
Ik moest net ineens stoppen met sporten omdat m'n longen spontaan nauwer werden. Ik ga nog geen medicatie nemen, ik kijk het even aan. Later vandaag nog maar een keertje sporten
Bedankt Monica Deze keer gaat het me heel erg makkelijk af. Ik denk nu al niet meer aan roken! Dit keer is het voor de rest van m'n leven
Mijn man is aan het minderen en ik kom zo erg over als niet-roker dat hij me zijn sigaretten heeft gegeven, zodat ie eerst aan mij moet vragen of ie mag roken
Ylvy
Geplaatst: 12-02-13 11:11
en dan vraagt ie het,
en dan sta je daar met je mond vol tanden ( sigareten )
zou het bij meer mensen zijn? vind het wel apart, heb er normaal nooit last van smorgens
Morrie
Geplaatst: 14-02-13 11:40
ik had het gisteren enorm benauwd, heb zelfs fout geparkeerd om niet al te ver te hoeven lopen vandaag is het weer minder, maar ik werk nu ook op een vestiging met een beter binnenklimaat dan waar ik gisteren zat
050206051012
Geplaatst: 14-02-13 11:57
Oh jee, ik zie hier allemaal niet heel prettige berichten!
Ik was gisteren 'tussendoor' bij de longarts. We gaan binnenkort verhuizen met het werk en ze willen 2 moswanden, maar ik weet niet of dat kan met mijn longen (EAA, boerenlongen), dus ik moest bij de longarts vragen hoe groot de kans is dat ik er ziek van word. Maar goed, dat wist ze niet, dat moet ze overleggen met de professor en over 2 weken belt ze me. Ze wilde nog wel even luisteren naar m'n longen (nu we er toch zijn) en ze hoorde dat het 'onrustig' was en ze vond m'n hoestje 'akelig', dus klein kuurtje antibiotica meegekregen.
Cayenne
Geplaatst: 14-02-13 11:59
De antibiotica begint hier aan te slaan en de benauwdheid is wat minder, maar heb nog steeds een vol en pijnlijk hoofd en geen uithoudingsvermogen. Wanneer ik even op m'n benen sta is het net of m'n spieren trillen om extra energie te krijgen
Ik ben wel heel lang blijven sporten (gisteren zelfs nog geprobeerd omdat ik het idee had dat het daarmee los kwam) maar het kost me gewoon teveel energie en m'n lijf geeft aan dat het rust nodig heeft, dus dan maar even braaf luisteren Ik kom ook zo min mogelijk buiten momenteel. Slapen gaat alleen op m'n rechterzij. Links krijg ik het meteen benauwd en ga ik hoesten
allemaal dus vervelend ben ook weer benauwd en verkouden maandag moet ik weer naar de longarts allemaal beterschap
Cayenne
Geplaatst: 02-03-13 15:07
Hoe is het met iedereen? Ik ben inmiddels over m'n longontsteking heen. Hoest nog wel en ben af en toe schor, maar het ergste is voorbij. Al moest ik van de week wel zo hard hoesten dat er wat adertjes gesprongen zijn in m'n oog
Mijn nieuwe medicijnen zijn verschrikkelijk. Vooral snachts ook. Moet aan een nieuw matras en vriendlief zou eigenlijk niet moeten roken Maarja. Helaas.
We zullen ons maar vast voor gaan bereiden op t voorjaar.
Hè jakkes dat lijkt me eng als er dan iets springt?
Cayenne
Geplaatst: 02-03-13 15:31
Rookt hij ook wanneer jij in de buurt bent? Welke medicatie heb je?
Nee dan rookt hij niet maar het hangt in en om hem heen hè. Hij ademd t uit dat ruik ik gewoon.
Maar wellicht dat een nieuw matras straks al scheelt.
Pff ik heb zowat alles al gehad. Nu een of andere paarse schijf. Krijg meer poeder in m'n mond dan in m'n longen. Bah. Verder blauwe pilletjes en salbutamol met voorkamer omdat ik t niet binnen krijg.
Vervelend! Mijn vriend rookt niet, maar vind het soms wel fijn om bijv wierrook te branden. Dat doet hij gelukkig niet wanneer ik in de buurt ben. Ook tegen geurkaarsen kan ik heel slecht en bij rook moet ik al helemaal niet in de buurt gaan staan. Die paarse schijf ken ik wel ja. Ik heb de roze en groene (Flixotide en Ventolin).