[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 15:05

Lieve bokkers! Ik zie net dit topic voorbij komen en ik zou graag jullie mening/advies willen.
Van mezelf heb ik 'oranje' haar tot aan mijn beha band aan de achterkant ongeveer. Nu ga ik 4 oktober naar de kapper om mijn haren te knippen en te kleuren met een kleurspoeling. Ik wil graag de haarkleur van Ariana Grande, voor de mensen die haar niet kennen heb ik hieronder een foto geplaatst. :') Uiteraard laat ik eerst een spoeling zetten, want anders zit ik er zo aan vast en als ik het dan niet mooi vind...
Maar goed, denken jullie dat die kleur mij zou staan?
Foto 1 is een foto van mij, foto 2 is de kleur die ik graag zou willen.

Foto 1:
Afbeelding

Foto 2:
http://www.google.nl/imgres?q=ariana+gr ... s:70,i:304
Laatst bijgewerkt door xShellie op 21-09-12 15:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 15:19

Ik denk dat dat je wel staat.

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 15:30

Boself schreef:
Ik denk dat dat je wel staat.

Bedankt voor je reactie!
Ik heb mijn haar nog nooit echt geverfd of laten verven, alleen highlights en lowlights, maar dat is heel wat anders. Maar ik ben dus best wel zenuwachtig.. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 15:31

Komt wel goed joh :P Het is eerst even wennen (heb zelf ook rood geverfd haar) maar na een tijdje is het gewoon 'normaal' xd

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 15:34

Boself schreef:
Komt wel goed joh :P Het is eerst even wennen (heb zelf ook rood geverfd haar) maar na een tijdje is het gewoon 'normaal' xd

Ja, die kleur die je hebt in je profielplaatje wil ik dus ongeveer, heel mooi!
Als het maar niet te fel wordt, want op mijn werk mag je geen extreem apart kapsel of haarkleur hebben hihi. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 16:06

Het is bij mijn wortels heel fel := ging perongeluk. Het is inmiddels alweer een beetje bruin, ga het binnenkort weer overnieuw doen. xd Ik zou het wel graag neonroodfel willen, maar dan zijn ze op mijn werk ook niet zo blij me me denk ik :Y)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 11:42

Mag ik hier een vraag stellen over mijn haar?
Ik heb het nu dit hele jaar geverfd met Graniger en dan ijsbruin. Maar ik ben deze kleur nu een beetje zat. Graag zou ik een soort rood tint er over heen willen doen.

Mijn vraag is; moet ik het nu eerst duur gaan ontkleuren bij de kapper, of kan ik gewoon een roodtint verf pakken en die er over heen doen?
Of kan je ook zelf ontkleuren? (ik weet dat dat slecht is)

Alvast bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 13:04

Ik denk dat bleken iets beter is als ontkleuren. xd Heb er verder geen ervaring mee. Heb je een voorbeeld foto van de kleur die je haar nu is?

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 13:14

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 14:47

Ik heb geen idee of dat wel of niet kan xDenies..
Volgens mij kun je na een paar weken sowieso wel weer opnieuw verven toch?

Ik twijfel enorm, heb erg lang haar (bijna op m'n billen) en zou misschien wel een bruine spoeling willen, maar zouden jullie dat doen met mijn lengte haar? :=
Ik ga volgend jaar september trouwen en wil dat sowieso wel met mijn eigen blonde kleur doen, dus het moet er wel helemaal weer uit gaan :')

Afbeelding
Dit is de lengte en kleur momenteel..

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 14:50

Als je volgend jaar september pas trouwt kun je het wel doen :j Ik heb haren op mijn schouders en red het altijd ook wel :)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 15:00

Gaat die kleur er dan wel helemaal weer uit := ?

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 15:01

Ik zou het persoonlijk zelf niet doen, omdat mijn blonde haren heilig zijn zeg maar :') Als je teveel twijfelt moet je het niet doen :)

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 15:08

Als je je eigen haarkleur wilt als je gaat trouwen zou ik even wachten tot na de bruiloft :) Precies dezelfde kleur terugkrijgen is erg lastig.

xLianneZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 15:46

Ik wil iets anders met mijn haar, maar weet totaal niet wat... :') Zoals jullie in mijn profiel kunnen zien, ik heb krullen. Blond haar, voor duidelijkere foto's moeten jullie het even zeggen dan plaats ik ze.

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 15:47

ik zou zeggen bruin? :D

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 15:49

Dan wacht ik idd maar een jaartje :j !

ilovevido, zou ook zeggen bruin idd :j

xLianneZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 15:51

Wat voor bruin dan je hebt zoveel verschillende kleuren... En zou ik dan niet nog witter in mijn gezicht worden? Ben best bleek van mezelf.. En valt er ook nog iets anders te knippen of niet? :+

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 16:01

Ik denk dat dat bleke gezich wel mee zou vallen. Ik zou gaan voor warm bruin dus ehmm..

Afbeelding
Mahonie / kastanje bruin bijv :j

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 21:21

Ik zou het persoonlijk niet doen Destino, omdat bij mij zelf de spoeling (was geen bruin maar rood, maar toch) er nóóit helemaal uit is gegaan. Het laatste is er twee jaar later uiteindelijk uit geknipt.

Edit: zie nu dat je zelf al hebt besloten een jaartje te wachten, hier had ik net overheen gelezen.

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 21:24

Ik heb zelf de bovenste laag van m'n haar rood, en de onderste laag zwart. Net weer bijgekleurd, koop altijd gewoon de goedkoopste die ik kan vinden, als 't maar de goede kleur is (niet knalrood, maar meer bloedrood). Zwart heb ik sinds januari nog niet bij hoeven kleuren (omdat het de onderste laag is, zie je de uitgroei niet)

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 21:46

YouthReiner schreef:
Lieve bokkers! Ik zie net dit topic voorbij komen en ik zou graag jullie mening/advies willen.
Van mezelf heb ik 'oranje' haar tot aan mijn beha band aan de achterkant ongeveer. Nu ga ik 4 oktober naar de kapper om mijn haren te knippen en te kleuren met een kleurspoeling. Ik wil graag de haarkleur van Ariana Grande, voor de mensen die haar niet kennen heb ik hieronder een foto geplaatst. :') Uiteraard laat ik eerst een spoeling zetten, want anders zit ik er zo aan vast en als ik het dan niet mooi vind...
Maar goed, denken jullie dat die kleur mij zou staan?
Foto 1 is een foto van mij, foto 2 is de kleur die ik graag zou willen.

Foto 1:
[ Afbeelding ]

Foto 2:
http://www.google.nl/imgres?q=ariana+gr ... s:70,i:304

Ik zou het niet doen. Je hebt een ontzettende mooie haarkleur van jezelf en daar komt nog bij dat je vrij wat roodpigment in je gezicht hebt. Ik denk dat de kans groot is dat de kleur dan niet mooi uitkomt. Daar komt nog bij dat dergelijke kleuren niet lang mooi blijfen ze vervagen snel en worden dan heen grauw -O-

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 22:03

Blon_D schreef:
Ik zou het niet doen. Je hebt een ontzettende mooie haarkleur van jezelf en daar komt nog bij dat je vrij wat roodpigment in je gezicht hebt. Ik denk dat de kans groot is dat de kleur dan niet mooi uitkomt. Daar komt nog bij dat dergelijke kleuren niet lang mooi blijfen ze vervagen snel en worden dan heen grauw -O-

Hier sluit ik me bij aan, ik zou het persoonlijk ook niet doen.

vigo_is_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 18:08

Haai people :P
Ik vind de laatste tijd mijn haar zo saai, en wil zou best iets ermee willen maar het moet wel lang blijven !
dit is mijn haar
Afbeelding
Ik vind mijn lok stom lang... ik vind het los niet zo mooi, in een knot of vlecht wel maar ik houd er niet zo van om mijn haar vast te doen, dus tja...

dit vind ik zelf een mooi kapsel maar zou dit mij staan ?
Afbeelding

:)

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 18:12

Dat zijn laagjes :j ik denk dat het wel zou staan... ook wel een stuk eraf. Dat stoere zou je wel staan