Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Wow Julia, das echt ingewikkeld, misschien dat missfitness je kan helpen... Ik heb er in ieder geval geen verstand van.
Veirl, dat is wel apart, je hebt al drie keer gelopen. Zelf heb ik alleen de eerste keer last gehad. Verder loop ik alles heel gemakkelijk door en kan ik na het lopen ook nog prima wat anders gaan doen. Eet en drink je wel goed? Krijg je lichaam wel voldoende om te herstellen?
Veirl schreef:Janine1990 schreef:Wow Julia, das echt ingewikkeld, misschien dat missfitness je kan helpen... Ik heb er in ieder geval geen verstand van.
Veirl, dat is wel apart, je hebt al drie keer gelopen. Zelf heb ik alleen de eerste keer last gehad. Verder loop ik alles heel gemakkelijk door en kan ik na het lopen ook nog prima wat anders gaan doen. Eet en drink je wel goed? Krijg je lichaam wel voldoende om te herstellen?
Nou, ik neem aan dat je benen best wel even moe mogen zijn als je net begonnen bent met hardlopen. Er zitten niet voor niks twee rustdagen tussen en daarnaast, post bezorgen is behoorlijk actief. Niks mis hoor.
Winged schreef:Julia, is het dan geen optie om de wat minder 'belastende' sporten te pakken? Zwemmen bijvoorbeeld? Dan komt er minder spanning op je spieren te staan. Maar zit je natuurlijk nog steeds met het zuurstof probleem...
spokie79 schreef:Danseresje, bij mij gaat in de ochtend mijn hartslag ook hoger dan 's avonds met sporten.
Net terug van de sportschool, uurtje Body Pump gedaan. Beetje te fanatiek. Ik heb gewoon de gewichten gebruikt die ik 5 jaar geleden ook gebruikte. Niet zo handig. Met lunges moest ik afhaken en even banaan eten. Glycogeenvoorraadje in mijn spieren in nog niet op peil. Volgende keer maar iets rustiger aan doen.