Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Tigarida schreef:Ariebombarie schreef:niet op focussen en ontspannen
MRI ging prima, merkte niet veel van de contrastvloeistofwel duizelig daarna, maar kan niet van de vloeistof zijn (nagevraagd).
hebben jullie dat ook wel eens gehad na de MRI?
Heb al vaak een mri gehad ook met contrast vloeistof mmaar nooir duizelig geweest daarvan misschien komt het omdat je echt even stil moet liggen?

Alja schreef:Opereren doen ze alleen in ernstige gevallen dus ik weet niet als het werkt om de neuroloog te bellen en te vragen om een operatie

Alja schreef:Ohoh helemaal vergeten te reageren.
Mijn hernia zat onderin de rug L4/L5
Moest 1 nachtje blijven
Operatie deed geen pijn en was gelijk pijnvrij na die tijd
Denk dat de operatie vergoed is, heb namelijk nooit een rekening gehad
Ik had rugklachten sinds half december, eerste week van jan begonnen met fysio. Eind april naar de neoroloog en scan gehad, doorverwijzing naar Ede en 16 mei geopereerd.
Had ook in het plaatselijke ziekenhuis geopeerd kunnen worden maar dan zou het augustus worden en gezien de ernst vd situatie leek dat de neuroloog niet goed.
Ik heb dus alleen maar positieve ervaringen en zou het gelijk weer zo doen als het moest dan
Alja schreef:dan ben ik schijnbaar een ernstig geval..Opereren doen ze alleen in ernstige gevallen dus ik weet niet als het werkt om de neuroloog te bellen en te vragen om een operatie