@rockwitch, mijn man is elke woensdag vrij. Ik ben nu op donderdag vrij, maar wil na de bevalling nog een dag vrij. Werk zelf in het onderwijs wil dan woensdag,donderdag, vrijdag werken. Ik doe dan zelf de maandag en dinsdag, mijn man de woensdag, schoonmoeder donderdag en mijn moeder vrijdag.
@suze_ ik lag zelf in zo’n blauwe wagen, maar dan in het wit

@Leandra, ik ken je gevoel heb in die jaren dat ik ook graag wilde 5 neefjes en nichtjes, veel zwangere collega’s en vriendinnen.
Ik heb een paar kamertjes gezien van Bopita. De Cobi en de Finn. Gewoon wit.
Ik wil een mutsy 4rider, kleur weet ik nog niet. Zal of jeans worden of grijs of bruin.

) en ik ben behoorlijk chaggie. Het lijkt erop of ik ongesteld moet worden, maar als ik uitga van 2 weken na de ovulatie moet ik volgende week pas ongi worden. Wordt ook wat moe van mezelf omdat ik zo chaggie ben, want dat ben ik totaal niet gewend. Heb zin om te gaan schelden en vloeken tegen iedereen die me in de weg staat Is niet echt fijn. Hopelijk gaat het snel over. Mijn man merkte het ook gelijk toen hij thuiskwam vanmiddag.

...denk dat ik het nog maar een weekje afwacht en dan weer een testje doe!
het is voor een goed doel? .. Hopelijk voel je jezelf snel wat beter!
Kan ook niet wachten tot mijn oppasbaby geboren wordt, dinnetje is nu bijna 11 weken, dus duurt nog even.