Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden, wie ook bezig?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 16:25

@xDramaQueen, wij krijgen ook een winterkindje en ik wil ook graag pakje met oortjes :D

@rockwitch, mijn man is elke woensdag vrij. Ik ben nu op donderdag vrij, maar wil na de bevalling nog een dag vrij. Werk zelf in het onderwijs wil dan woensdag,donderdag, vrijdag werken. Ik doe dan zelf de maandag en dinsdag, mijn man de woensdag, schoonmoeder donderdag en mijn moeder vrijdag.

@suze_ ik lag zelf in zo’n blauwe wagen, maar dan in het wit :D

@Leandra, ik ken je gevoel heb in die jaren dat ik ook graag wilde 5 neefjes en nichtjes, veel zwangere collega’s en vriendinnen.

Ik heb een paar kamertjes gezien van Bopita. De Cobi en de Finn. Gewoon wit.
Ik wil een mutsy 4rider, kleur weet ik nog niet. Zal of jeans worden of grijs of bruin.

Joanne1987

Re: Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden, wie ook bezig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 17:15

ik weet dat het wat langer kan duren en dat vind ik ook niet zo erg, voel me alleen zo on fit haha. al 2 dagen helse buikpijn, dat het dan maar door zet, dan heb ik een beetj ehet gevoel dat het niet voor niks is...

amenicora

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 17:49

Joanne1987 schreef:
ik weet dat het wat langer kan duren en dat vind ik ook niet zo erg, voel me alleen zo on fit haha. al 2 dagen helse buikpijn, dat het dan maar door zet, dan heb ik een beetj ehet gevoel dat het niet voor niks is...

Ik eeet hoe het is, je humeur gaat er ook zo op vooruit he :+
Kruikje, theetje, biscuirje werd zo'n beetje mijn mantra.. Duurde 6 dagen voor het eindelijk doorzette. Hopelijk gaat het.bij jou wat sneller!!

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 17:56

Jeetje dat hoop ik ook haha

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 19:39

Omdat ik steeds niet zeker was of ik nog hormonen in mijn lijf heb zitten toch maar een test gedaan zodat ik het zeker weet.
Goed nieuws want de test gaf negatief aan *\o/*

Ik weet dat het raar lijkt dat ik hier zo blij om ben maar mocht ik nu niet ongesteld worden en op een vervolg test positief testen en dan zit in niet in twijfel of het nog restant hormonen zijn of dat het echt raak is.

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 20:24

Wat fijn voor je Zahlina! Ik hoop voor je dat de test weer snel positief zal zijn.

Ik heb sinds vandaag buikpijn, pijnlijke tepels, ik stink van onder (sorry voor de onsmakelijke info :') ) en ik ben behoorlijk chaggie. Het lijkt erop of ik ongesteld moet worden, maar als ik uitga van 2 weken na de ovulatie moet ik volgende week pas ongi worden. Wordt ook wat moe van mezelf omdat ik zo chaggie ben, want dat ben ik totaal niet gewend. Heb zin om te gaan schelden en vloeken tegen iedereen die me in de weg staat Is niet echt fijn. Hopelijk gaat het snel over. Mijn man merkte het ook gelijk toen hij thuiskwam vanmiddag. :roll:

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 20:25

Leandra schreef:
Wat fijn voor je Zahlina! Ik hoop voor je dat de test weer snel positief zal zijn.

Ik heb sinds vandaag buikpijn, pijnlijke tepels, ik stink van onder (sorry voor de onsmakelijke info :') ) en ik ben behoorlijk chaggie. Het lijkt erop of ik ongesteld moet worden, maar als ik uitga van 2 weken na de ovulatie moet ik volgende week pas ongi worden. Wordt ook wat moe van mezelf omdat ik zo chaggie ben, want dat ben ik totaal niet gewend. Heb zin om te gaan schelden en vloeken tegen iedereen die me in de weg staat Is niet echt fijn. Hopelijk gaat het snel over. Mijn man merkte het ook gelijk toen hij thuiskwam vanmiddag. :roll:

Ik ben sowieso cruella de ville onder invoeld van hormonen, ook zwangerschapshormonen en heb dus echt zoveel respect voor mijn lief dat hij alles maar weer pikt en nooit boos op me is :+:

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 20:35

Ik heb er normaal geen last van, maar nu. Echt erg.

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 08:50

Ha, mijn man wist dankzij mijn hormonen eerder dat ik zwanger was dan ik... Hoe hormonaal kun je zijn??
Joanne, hopelijk voel je je inmiddels al wat beter?
Zahlina, kan me wel voorstellen dat je nu opgelucht bent dat je zeker weet dat alle hormonen je lijf uit zijn.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 09:03

Ja iets beter en heb me goed verwent, maar wel pijnlijk haha. Heb m'n skindiver piercing opnieuw laten zetten, m'n oren van 3 naar 6 mm op laten rekken en een nieuwe tattoo laten zetten. Ongi is er alleen nog steeds niet haha maar heb ff afleiding (gehad)

Esplendido

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 09:11

Wij gaan voor een Bugaboo donkey. Ons ukkie is anderhalf als onze kruimel wordt geboren dus ook die moet dan nog in de wagen. Een plankje vind ik haar nog te klein voor en in de winter steeds stil moeten staan op zo'n plankje vind ik ook te koud. Bij de Donkey kan ukkie in de buggy en kruimeltje daarnaast in de reiswieg. Na een halfjaartje kunnen ze naast elkaar in de buggy. En als ukkie niet meer wil zitten, maar lopen dan kunnen we de wagen zo aanpassen dat het een buggy met daarnaast een grote boodschappenmand wordt.

Wij hebben nu een Mountain Buggy Terrain en dat is ook echt een geweldige wagen. Heeft hele grote luchtbanden en een goede vering. Ideaal zelfs voor door de bossen en over het strand.

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 09:25

Hahah Joanne, lekker bezig geweest! Ik had eigenlijk ook een tattoo afspraak volgende week maar die heb ik maar even weggegeven aan moeders...
Das wel handig esplendido! Wij hebben qua wagen echt nog totaal geen idee..

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 13:16

Ik wil iedereen veel succes (en sterkte)wensen, dat jullie maar snel zwanger mogen zijn en dan een fijne zwangerschap hebben

Ik ben op 29-04-2011 mama geworden van Jasmijn :D

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 13:18

Leandra schreef:
Zo, veel bijgekletst.
Vanmorgen werd ik gebeld door een collega, ik wil je iets vertellen, ik ben zwanger. Ze was er niet heel bewust mee bezig en had gedacht dat het wat langer zou duren zoals bij de vorige. Natuurlijk vind ik het heel leuk voor haar, maar ik krijg er toch een beetje een steek van.
Volgende week kan ik testen, maar denk niet dat het raak is. Ik heb het idee dat ik ongesteld moet worden. Buikpijn, pijnlijke borsten, pukkels. Maar we gaan het zien.

Ik had ook weken het gevoel dat ik ongesteld moest worden en pijnlijke borsten, en ik was toch echt wel zwanger!

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 15:58

Mijn man heeft een eigen zaak. Maar gaat binnenkort ook voor een ander bedrijf werken. Ik werk zelf nog 27 uur per week in een slagerij.

En dan thuis doe ik ook nog veel, huishouden en ga ook veel met mijn man op pad voor het bedrijf. En dan zijn natuurlijk de beestjes er nog.

En wij gaan van de week weer aan de slag!!

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 10:05

Net eindelijk ongesteld geworden... Heb nu dus een cyclus van 31 dagen gehad, valt al met al nog mee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 10:07

das toch netjes :j

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 10:13

Ja valt niet tegen, normaal altijd 28 dagen. Het 'eindelijk' gevoel heb ik vooral omdat ik er zo'n last van had...

Pfff morgen ook maar de dokter bellen, heb al par dagen een wazige streep over een oog. Dacht eerst dat het aan m'n lens lag maar dat is dus niet zo...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 11:42

misschien de stress joanne?

Hier inmiddels iemand die vaker boven de wc hangt dan dat ze erop zit ;(

Duppie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 13:10

Kom ik ook weer even binnenvallen,wat zijn jullie snel met het topic!straks even alles bijlezen :oo

Ik ben nog steeds niet ongesteld,had het woensdag moeten worden maar zodra ik een test doe krijg ik negatief :\ ...denk dat ik het nog maar een weekje afwacht en dan weer een testje doe!

CD28

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 14:15

Zo wat gaat het hard hier! Ben weer helemaal bij gelezen.

Wij gaan in ieder geval weer voor de volgende ronde..

Het stukje over hoe iedereen het doet met het werk vind ik wel interessant. Dat is bij ons ook nog echt iets dat ingevuld moet worden. Zowel mijn man als ikzelf zijn zelfstandige. Beiden hebben een eigen bedrijf. We werken dus niet bij elkaar. Mijn man heeft het in de winter iets rustiger maar de rest van het jaar is het druk. Ik werk sowieso altijd meer dan 50 uur per week. Daarnaast dus nog een paard die aandacht wil en we hebben nog honden waar we mee trainen. Ik lig dus vaak ook super moe in bed wat niet bevorderlijk is voor het ontstaan van een nieuwe spruit haha
Minder werken is voor mij geen optie, misschien een dag van huis uit werken.. in het begin zal de kleine wel mee gaan naar kantoor denk ik. Oppas van oma's is bij ons geen optie, die wonen te ver weg. We zullen hier dus nog wel heel goed over na moeten denken. Maar we hebben nu allebei zoiets van 'dat lost zichzelf wel weer op'. Eerst maar eens kijken of het ons überhaupt wel gegund is.

Alle zwangeren nog gefeliciteerd!!

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 20:50

damn... mn moeder herrinnert me er net aan dat wat ik nu voel de reden was om ooit aan de pil te gaan... bluh, ben gewoon beroerd van het ongesteld zijn

amenicora

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 21:06

Aahhw :(:) het is voor een goed doel? .. Hopelijk voel je jezelf snel wat beter!

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 21:12

:(:) joanne1987. Sterkte ermee. Warme kruik en een beker warme melk. En natuurlijk veel aandacht van je vent!

Ik voel me gelukkig wat beter, ben wat minder chaggie. Maar nog wel last van mijn buik en borsten. Ik zou ook niet weten wanneer ik ongesteld moet worden. Ben nu na het stoppen in november 3 keer ongesteld geweest. 6 weken, 5 weken en 14 weken. Echte regelmaat zit er dus niet in. We gaan zien of en wanneer ik ongesteld ga worden :P

Djesseka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 21:24

Jeetje! Weekje weg geweest en zeven pagina's om bij te lezen!

Vind de kinderwagen van DQ heel gaaf, die zou ik ook kunnen kiezen!

Joanne, wat vervelend dat je je zo voelt! Ik had dat zonder pil ook altijd.. :(:)

Vorige week was ik bij n vriendin op visite, zij heeft een zoontje van nu 5 weken. Wat een droppie, ik zat echt te rammelen als een gek! :o Kan ook niet wachten tot mijn oppasbaby geboren wordt, dinnetje is nu bijna 11 weken, dus duurt nog even. :')