Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Lottie84 schreef:Spontane abortus vind ik heel wat anders dan een abortus die op gang is gebracht door de moeder.
Situation schreef:Hallo iedereen, hartstikke bedankt voor jullie verhalen en steun,
Ik ben vanmorgen bij de kliniek geweest. In 1e instantie ging in daar naar binnen, in het gesprek merkte ze dat ik erg twijfelde. (Echo gaf 5 weken en 5 dagen aan), dus ze zei, denk er even goed overna, je hebt nog genoeg tijd om het weg te laten halen, kom over een week terug. Dus ik ging naar buiten, in tranen uitgebarsten, ik voelde me laf, in de war met mijn gevoelens en ik wist wel wat IK wilde, maar luisterde teveel naar andere mensen.
Dus ik ging weer terug naar de kliniek een kwartier later, na alles even over me heent e laten komen en heb besloten de abortus door te zetten. Toen ik de pil nam, voelde ik me echt zo opgelucht en ik ben zelfs een beetje vrolijk nu. Ik heb nu geen angsten meer, en kan weer door met mijn eigen leven.
Mijn vriend kon het niet hebben en zei: "Ik hoopte stiekem toch dat je het zou houden", "je bent harteloos", "ik dacht dat je wel meer hersenen zou hebben", "ik dacht niet dat je me ooit zo hard zou kunnen kwetsen maar het is je toch gelukt".
Dat zegt hij omdat hij zich rot voelt, ik neem het voor lief.