_Nancy schreef:66 kgNetjes hoor!!
Ik heb m op 45 kg en dat lukt mij net 8-10 keer
Rare dingen ga doen??
Like what??
79 kilo 8x

boooh als ik morgen geen spierpijn heb gooi ik mezelf van de trap af

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mindim schreef:Annepaardoes, beide apparaten dienen het zelfde doel iig, de kont.
De abductor en adductor doe ik niet meer eigenlijk, ik deed beide op 85 kilo 3 maal 15 keer.

Maar het voelt een beetje 'gek', omdat bv. 3 setjes van 10 reps in een minuut of 5 klaar zijn. En dan heb je die spiergroep/oefening alwaar klaar.
 Maar het voelt een beetje 'gek', omdat bv. 3 setjes van 10 reps in een minuut of 5 klaar zijn. En dan heb je die spiergroep/oefening alwaar klaar.  
  Ik probeer 3 setjes van 10 reps per oefening te doen, en het gewicht zo te doen dat het de laatste paar keer toch wel echt zwaar wordt.
 Ik probeer 3 setjes van 10 reps per oefening te doen, en het gewicht zo te doen dat het de laatste paar keer toch wel echt zwaar wordt. 

)
)
 Noohhh
 Noohhh  
  Jeetje, wat een gespierde benen allemaal
 Jeetje, wat een gespierde benen allemaal 

Marije__ schreef:Ik ben zelf meer fan van dumbells en stangen. Losse gewichten dus.Maar heb eerst ook instructie gekregen hoe en wat.. dus vandaar dat ik zo train.
En ik doe cardio meestal nog even na KT voor optimale verbranding.
Zo , het leren zit er op.. nu omkleden en baantjes trekken!
missfitness schreef:annepaardoes schreef:Ik heb nu in 4 weken resultaat als in minder vetjes op de buik. Heel licht die ik de contouren van mijn bovenste buikspieren weer.
De bovenste buikspieren zijn niet het grootste probleem, daar zit het minste vet. De onderste, das pas een uitdaging!
 Vandaag eindelijk eens goed mijn bekken kunnen kantelen, zit toch altijd met moeite mijn rug op de grond te houden. Vandaag met de yoga en pilates wordt daar wel de nadruk op gelegd.
 Vandaag eindelijk eens goed mijn bekken kunnen kantelen, zit toch altijd met moeite mijn rug op de grond te houden. Vandaag met de yoga en pilates wordt daar wel de nadruk op gelegd.