Dan liever een cub B en een maat 36/38
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
)?
lifaya schreef:weetje wat ik een dooddoener vind die ik vaak van slankere mensen te horen krijg? "jij hebt tenminste tieten" ... Wat nou? Bij mij is alles groot, niet alleen mijn tieten, niet iets om blij mee te zijn ofzoDan liever een cub B en een maat 36/38
Mindim schreef:lifaya schreef:weetje wat ik een dooddoener vind die ik vaak van slankere mensen te horen krijg? "jij hebt tenminste tieten" ... Wat nou? Bij mij is alles groot, niet alleen mijn tieten, niet iets om blij mee te zijn ofzoDan liever een cub B en een maat 36/38
Ik ben slank en heb tieten jihaa. Raar hoor dat mensen dat zeggen, als ze dat tegen mij zeggen kunnen ze een mep krijgen. Ik kreeg een keer een opmerking van aan vent in de kroeg, die begon ook over grote tieten. Stoer toch, om te zeggen waar je vrienden bij zijn? Ben ik voor hem gaan staan, heb geknield en naar zijn kruis gekeken en gezegd dat ik tenminste iets groots heb om mee te pronken in tegenstelling tot hem
Mindim schreef:lifaya schreef:weetje wat ik een dooddoener vind die ik vaak van slankere mensen te horen krijg? "jij hebt tenminste tieten" ... Wat nou? Bij mij is alles groot, niet alleen mijn tieten, niet iets om blij mee te zijn ofzoDan liever een cub B en een maat 36/38
Ik ben slank en heb tieten jihaa. Raar hoor dat mensen dat zeggen, als ze dat tegen mij zeggen kunnen ze een mep krijgen. Ik kreeg een keer een opmerking van aan vent in de kroeg, die begon ook over grote tieten. Stoer toch, om te zeggen waar je vrienden bij zijn? Ben ik voor hem gaan staan, heb geknield en naar zijn kruis gekeken en gezegd dat ik tenminste iets groots heb om mee te pronken in tegenstelling tot hem
is iets anders dan een totaal vreemde gozer, daar zal ik ook een wenkbrauw bij optrekken
wel goed gezegd overigens
Heldin! lifaya schreef:Heb het over vriendinnen die het tegen mij zeggen heis iets anders dan een totaal vreemde gozer, daar zal ik ook een wenkbrauw bij optrekken
wel goed gezegd overigens
lifaya schreef:Ach ik zie er niet veel kwaad in wat dat betreft. De betreffende vriendinnen die het zeiden hebben maatje 36 allebei en cub A/B, dus vandaar hun reactie denk ik. Gelukkig heb ik het al een hele tijd niet meer gehoord, want ik ben gewoon absoluut niet tevreden met mijn lijf, maar iedereen heeft wel eens lompe opmerkingen
Mindim schreef:lifaya schreef:Ach ik zie er niet veel kwaad in wat dat betreft. De betreffende vriendinnen die het zeiden hebben maatje 36 allebei en cub A/B, dus vandaar hun reactie denk ik. Gelukkig heb ik het al een hele tijd niet meer gehoord, want ik ben gewoon absoluut niet tevreden met mijn lijf, maar iedereen heeft wel eens lompe opmerkingen
Jawel, maar als mijn vriendin iets heeft waar ze onzeker over is, laat ik het echt wel na om juist daarover een lompe opmerking te maken en andersom ook.
Maar ik vind haar sexy
dat neemt zij ook niet van mij aan... Dan komt zij met " moet je mijn buik zien" .... En dan zie ik een mooi buikje
weliswaar met vet maar geen blubberbuik en nog steeds mooi in vorm. Iedereen heeft natuurlijk iets waar hij of zij onzeker over is
Wamhorse schreef:"je moet echt dikker worden want mannen houden niet van zo mager, en hebben liever wat houvast".

Doubtless schreef:Ik kreeg echt van dikkere mensen uit mijn omgeving te horen (mensen waar ik goed mee overweg kon!!) dat zij eerder leuke jongens aan de haak zouden slaan omdat je beter dik kan zijn dan dun.
Snap nog steeds niet waarom je zulke dingen uberhaupt zou zeggen, maar dat soort opmerkingen werken inderdaad maar 1 kant op. Dun zijn is geen taboe, dik zijn wel.
! 

Allebei moet gewoon niet kunnen..geerke schreef:Doubtless schreef:Ik kreeg echt van dikkere mensen uit mijn omgeving te horen (mensen waar ik goed mee overweg kon!!) dat zij eerder leuke jongens aan de haak zouden slaan omdat je beter dik kan zijn dan dun.
Snap nog steeds niet waarom je zulke dingen uberhaupt zou zeggen, maar dat soort opmerkingen werken inderdaad maar 1 kant op. Dun zijn is geen taboe, dik zijn wel.
zou het karakter/uitstraling/spontaniteit/intelligentie....er ook nog toe doen?
Neroo schreef:Andere dooddoener; jaaa je hebt zo'n mooi gezichtje! (ehh is de rest lelijk dan)?
dan vind ik het ook zeker niet lelijk als iemand zwaarder is. Alleen het is natuurlijk wel ongezonder, dus ben blij voor je dat het afvallen zo goed gaat!