Nagellaktopic 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 18:41

Ik heb laatst nail-rock geprobeerd, en vind dat echt een afrader.

Ik heb vandaag acid/dc, birdy reloaded, pimp my shrimp, browno mars, sold out forever, hip queens wear hip jeans gekocht van catrice. :) Eindelijk hier ook de nieuwe collectie.

PoelieWoelie

Re: Nagellaktopic 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 22:04

Ben nu Acid/DC aan het lakken, ontzettend fijn aan te brengen :D

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 10:54

Ik heb 'm gisteren opgedaan maar ik vind 'm niet zo'n succes. Ik krijg allemaal bubbeltjes/bobbeltjes en het kwastje is te breed voor mijn nagels... Jammer, want het kleurtje is erg mooi.

Elianna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 12:11

Dreamybol schreef:
Net Genius in the bottle van Catrice meegenomen. Zit nu op mijn duimnagel, even testen, dus zonder basecoat enzo. Moet wel echt 3 lagen hebben en vind hem veel meer goud schijnen dan ik verwachtte. Morgen maar eens kijken bij echt daglicht, maar misschien gaat ie wel naar het grote swap-topic.
Ik vond die Hip Queens wear Jeans oid er in het flesje niet zo mooi uitzien, maar vraag me nu af of ik toch niet beter die had kunnen kopen. :\

Hip Queens Wear Blue Jeans vind ik in het potje persoonlijk veel minder mooi als nu op mijn nagels! :)

Genius in the Bottle heb ik laatst niet kunnen vinden (heb niet zo lang voor het rek gestaan, want ik zag allemaal leuke kleurtjes!), maar daar was ik nou juist zo benieuwd na!

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 12:19

Nu de Genuis in the bottle een nachtje zit en er daglicht op schijnt is wel okee. Wel echt voor mooi weer. Ik vond hem in het potje ook een meer blauwe glans hebben, maar die heeft ie maar heel sporadisch. Ik houd hem dus toch maar.
Ze hadden hem hier trouwens bij zowel kruidvat als trekpleister, maar als ik hem opstuur wordt het met verzendkosten nog wel duur, denk ik. Anders had ik hem wel voor je willen halen hoor Elianna_.

Elianna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 18:25

Dreamybol, lief aangeboden! Maar ik heb het lakje vanmiddag al kunnen vinden bij de Trekpleister. :)
Op mijn vinger getest, ook in de zon gehouden, maar het lakje blijft gewoon goud. Ik had er wel iets meer van verwacht!

Verder nog Sold Out Forever, Browno Mars en The Pinky And The Brain gekocht.

Najoveh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 18:40

Wat is juist het verschil tussen The Pinky And The Brain en Aretha's R-E-S-P-I-N-K? Ik wil eentje kopen, maar weet niet goed welke. Ze lijken me tot nu aardig hetzelfde al zullen er zeker verschillen zijn :)

Elianna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 18:11

The Pinky and the Brain is iets donkerder als die andere. En persoonlijk vind ik The Pinky ook fijner lakken. :)
Ik heb wel een foto van beide naast elkaar op een nagel, maar het lukt me niet om die van mijn telefoon te krijgen...

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 18:13

Elianna_ schreef:
The Pinky and the Brain is iets donkerder als die andere. En persoonlijk vind ik The Pinky ook fijner lakken. :)
Ik heb wel een foto van beide naast elkaar op een nagel, maar het lukt me niet om die van mijn telefoon te krijgen...

Kun je de foto niet naar jezelf mailen? :)

Ben benieuwd!

Elianna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 20:38

Afbeelding
Sold out Forever, Birdy Reloaded, ACid/DC & King of Greens.

Afbeelding
The Pinky And The Brain, Aretha's RESPINK.

Afbeelding
TPATB, Aretha's RESPINK, Heavy Metallilac, Genius In The Bottle.

Even snel gelakt, puur om de kleuren te laten zien. ;)

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 21:03

:') Sorry, ik vind het heel grappig dat je 'PINKy and the brain' op je pinknagel hebt _O- . Wel een mooi roze kleurtje trouwens!

Elianna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 10:23

Haha, daar heb ik helemaal niet bij nagedacht! :') Het zijn inderdaad beide mooie kleurtjes, zit toch wel wat verschil in.
Overal had ik twee laagjes van op, maar Pinky and the brain & King of greens dekten ook wel na één laag. :)

Ik heb nu Browno Mars op. Mooi kleurtje, en lakt erg fijn!

Jooon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 11:41

Bij de Kruidvat is nu 1 + 1 gratis van de Rimmel London serie. :D

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 14:19

Ik vind persoonlijk geen van alle kleuren echt mooi tot nu toe..
Birdy reloaded lijkt echt vies oranje :')

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 14:45

xDramaQueen schreef:
Dromen schreef:
Waar kan ik (in Utrecht) echt witte nagelak kopen?
Ik heb nu echt al 7x een miskoop gedaan. Iedere keer bleek het geen dekkend wit te zijn.
Heeft iemand enig idee?
Welk merk

iedereen is nog opzoek naar de magische witte lak die goed dekt en snel droogt :))

Die van orly white french tip dekt met 1 mini laagje ;)

Delinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 17:37

Ben ik de enige die de nieuwe kwastjes van Catrice geen verbetering vind? Heb daarstraks 2 pogingen gedaan om Put Lavender on Agenda te lakken maar krijg het gewoon niet fatsoenlijk voor elkaar met dat kwastje, overal dikke klodders, nee vind 'm persoonlijk echt te breed -O-
De "oude" kwastjes heb ik geen problemen mee, heb als laatste Mona Lisa Staring Back en Miss Piggy Reloaded opgehad en die vind ik echt veel fijner en netter lakken. Jammer hoor, had nog wel wat nieuwe Catrice kleurtjes willen hebben maar voor mij is dat kwastje echt een afknapper :o Heb helaas ook geen potjes staan die bijna leeg zijn, anders had ik de doppen nog kunnen omwisselen ;)

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 17:38

Ik zag niet wat er nieuw aan was. := Maar vind het fijne kwastjes, net als die van Rimmel. Dus dinsdagmorgen op tijd naar de kruidvat. :D

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 17:40

Doe je dan niet per ongeluk teveel lak op het kwastje?
Heb hier ook een aantal Catrice-lakjes staan uit de nieuwe collectie (dus met de nieuwe kwastjes), en ik vind het echt een hele verbetering.. Kan zelf veel egaler lakken, en strakker langs m'n nagelriem, wat bij qua clean-up echt stukken scheelt. :)

Delinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 18:31

Fijn dat jullie er wel tevreden over zijn, dan ligt het toch echt aan mij :D
Ik vind het idd nog best lastig om de juiste hoeveelheid om fijn te kunnen lakken op het kwastje te krijgen, maar op een of andere manier lukt dat bij de oude kwastjes dus beter, ik denk dus zelf omdat ze wat dunner zijn. Ik strijk het kwastje wel iedere keer af aan het flesje, maar blijkbaar dus toch niet goed genoeg... zal er bij de volgende poging extra goed op gaan letten, wordt vervolgd ;)

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 18:40

Dat is inderdaad in het begin een beetje lastig om de juiste hoeveelheid lak in te schatten. :)
Persoonlijk strijk ik eerst een 'platte' kant van het kwastje af, en daarna ook nog eens allebei de zijkanten. Dan gaat het meestal goed, en ik heb liever te weinig lak op m'n kwastje dan teveel. :)

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 18:48

Ligt ook wel een beetje aan de lak misschien? ik vond Genius in the bottle echt heel fijn lakken, maar Hip queens wear jeans een stukje lastiger.

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 18:52

Heb met Heavy Metallilac, Genius in a Bottle, ACid/DC en Salmon and Garfunkel totaal geen problemen gehad. :)

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 19:46

Weet iemand een goede dupe voor Chanel June? Ik vind 'm zo mooi maar echt duur...

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 19:47

Salmon and Garfunkel van Catrice? :)

Afbeelding

Afbeelding

eelk148

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 19:53

Afbeelding
dit heb ik vandaag gedaan
niet heel scherp geworden sorry de camera is erg slecht