Marshaha schreef:zelf ben ik volgende week weer aan de beurt... kunnen degene die ik pijn heb gedaan even met leedvermaak aan me denken

maar ik vind je verder heel lief hoor!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Splash_ schreef:Warbling, heb je de hele week koud gedouched dan?Normaal gesproken douche ik als een kreeft, zo heet! Maar ik merkte dat mijn tattoo er last van had de eerste dagen, hij voelde ook echt als zonnebrand aan. Dus ik douche nu braaf iets kouder.
Marshaha schreef:Joolien schreef:Even kijken maar volgens mij heeft Marshaha dr nieuw tat nog niet geshowt he? Marsha waaar blijft ieee?
hij wordt volgende week gezet
de 28e om precies te zijn
@Gimli_ als ik op vakantie ga in feb tot begin maart, komen de boys van PlayersClub in onze shop tattoeren
Splash_ schreef:Vraagje; hoelang blijven jullie wassen met anti bacteriele zeep? Bij mij zijn de korstjes er helemaal af, hij glimt nog wel wat volgens mij betekend dat hij nog niet helemaal genezen is. Is smeren met bepanthen nu voldoende? Ik heb zelf het idee van wel maar laat ik het nog maar ff checken hier
Splash_ schreef:Vraagje; hoelang blijven jullie wassen met anti bacteriele zeep? Bij mij zijn de korstjes er helemaal af, hij glimt nog wel wat volgens mij betekend dat hij nog niet helemaal genezen is. Is smeren met bepanthen nu voldoende? Ik heb zelf het idee van wel maar laat ik het nog maar ff checken hier