Sporten op de WII.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

betadine

Re: Sporten op de WII.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 09:28

Ik heb de WII sinds eergisteren in de zitkamer staan. Heb al paar oefeningen gedaan. Hoelahoepen niveau pro bereikt *\o/*

Het skien vind ik leuk, maar echt moeilijk en dan die kip nadoen wil niet zo goed lukken :=

ANOUKIEE

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 09:30

Ik ben ook nog steeds fanatiek aan het wii'en :). Heb me voorgenomen om het iedere dag een half uurtje te doen. Helaas gister heb ik dat niet gered. Dus vandaag ga ik flink aan de bak haha.

Ben nu aan het kijken voor nog een spel voor erbij. Of nog een fitness spel of een dans spel.. Denk een dansspel voor de afwisseling.
Wat zouden jullie me aanraden?

rutting

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 09:39

oke ps hoe lang hou je het vol.99% heeft het geprobeert om te gaan sporten en hebben een hoop geld uitgegeven aan sportatributen voor thuis training,kijk voor de aardigheid op marktplaats,e-Bay,en speurders enz. kijken,kopen en weg zetten,uiteindelijk komen de mensen meestal terug naar de sportschool.terwijl voor de goede begeleiding en het sociale plaatje,ps niet elke sportschool is het zelfde ligt eraan wat je er voor over hebt ,goedkoop is duur koop,hopelijk heb ik hier wat uitgelegt

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 09:44

Wat voor jou of veel mensen geld, hoeft niet voor iedereen te gelden. Bij mij zijn het juist de sportschoolabonementen die ongebruikt in de kast blijven zitten.
Het gaat mij niet om het geld, het gaat om andere redenen. En ik heb zowat alle sportscholen in de buurt gehad. Dat jij graag een sociaal plaatje wil, prima. Ik wil dat dus juist NIET. Al dat verplichte sociale gedoe, bah.

Voordeel van de wii boven andere sportatributen, is dat je veel afwisseling hebt. Die je niet hebt als je een stepapparaat, roeiapparaat of weet ik veel wat voor apparaat hebt.

Jij ben er geen voorstander van, prima. Maar laat ons alsjeblieft vinden wat we vinden en probeer ons niet te overtuigen van jouw mening. Ik vraag me dan ook af wat je in dit topic doet, aangezien het hier om mensen gaat die wél sporten op de wii en daar blij mee zijn.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 09:54

En als je fanatiek op de wii staat merk je het ook echt wel...

Kijk als jij alles lui doet en niet fanatiek heb ut geen nut. Maar ik zweet me toch echt dood als ik op de wii staat.
Ik doe op de wii fitt alleen hoelahoepen steps en hardlopen
Ben nu weer na een lange tijd een weekje bezig en was vanmorgen al bijna 1 kilo weer kwijt!!

En of je niet beweegt of je beweegt paar keer op de week op de wii het is altijd beter dan niets doen!!

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 09:59

Net als Lalidan heb ik juist de ervaring dat bij de meeste sportscholen de begeleiding naatje is zodra je met een serieus medisch probleem komt trainen. En het sociale aspect zat ik ook niet op te wachten. Oude kerels die zich te graag met jonge meiden omringden... :r
Redenen genoeg om mijn goede geld al jaren niet meer naar een sportschool te brengen.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 10:51

Bij de wii fit plus, doe ik veel het fietsen.
Ben nu bij het 2de level, maar kan steeds 1 vlaggetje niet vinden :o.
Gisteren had ik een half uur gefietst, maar laatste vlaggetje was er niet :P.

Nu weer proberen.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 11:03

jeeej, gevonden. Moest een grot door, en daar stond er nog 1 :)

Mariska85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 18:13

Maar iemand ervaring met de Wii Fit mat? Ook met hardlopen en de kick-ups wil ik hem gebruiken ivm een beetje geluidsdemping :o Blijft ie een beetje heel?Want ik heb er nu 1 waar na 1 sessie kick-ups al stukjes afkomen :\

Kimmikky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 18:48

denk dat je dat met alle matten zal hebben, als je er met gewone gympen op gaat staan springen.... :=

ik heb trouwens ook geen f*ck aan een sportschool abbo, ik ga 1 maandje, daarna heb ik geen zin meer, terwijl ik nu al best regelmatig wii fit doe (eigenlijk dagelijks..)
ik vind t wel fijn hoor, sportschool, als ik er eenmaal ben, maar ik heb gewoon geen zin de deur uit te gaan (t regent, ben moe, geen zin, etc etc etc)

Kimmikky

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 12:29

toch maar een My Routine in elkaar gedraaid bij wii fit plus, kan ik in 1 keer door ipv elke keer stoppen :)
30 mins in 1 keer, klaaaaar :D

Natasja22_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 12:38

Ik heb sinds zaterdag ook een wii met wii fit plus :) Ben al fanatiek aan het wii-en. Elke dag ongeveer een uurtje erop :D

carineken

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 16:26

Iemand ervaring met ea sports active more workouts?
ik heb de ea sports active 2 zou dat spel er een leuke aanvulling op zijn

Kimmikky

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 16:47

ik heb more workouts hier liggen maar heb m nog niet in mn wii gehad :=
kan m zo wel proberen dat ik van de week vertel wat t is?
voor wat ik zie is t trouwens meer een uitbreiding van deel 1... (EA Sports Active Personal Trainer)

Annettu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 18:49

Just dance !! Echt perfect !! na 3 liedjes begin ik al te zweten.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 09:14

Hoe is het dames? Het topic ligt stil, het sporten hopelijk niet?

Ik ben laatst opnieuw begonnen met het 9 weken programma van EA active. Toen ik begon moest ik redelijk wat smokkelen. Dat trok bij, maar daardoor bleef ik wel achterstand houden. Want wat me eindelijk met veel moeite lukte, werd ineens verhoogd/verdubbelt. Tja, die kracht had ik dus nog niet opgebouwt.
Nu dus weer opnieuw begonnen en ditmaal zonder smokkelen. Merk dat het net zo zwaar is als in het begin toen ik smokkelde, dus denk dat het een goede stap is geweest terug te gaan. Nu hopen dat als het programma weer verzwaard het me wél lukt.

Verder heb ik My fitnesscoach dance workout erbij besteld. Besteltijd was 1 week, toen de week bijna om was kreeg ik een mailtje dat de besteltijd verlengd was naar 4 weken..... Nog even geduld dus.

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 11:51

Het sporten ligt hier helaas ook stil...

Ik hoop dat het je nu wel lukt. Lijkt me idd een goede keuze om opnieuw te beginnen. Wel balen van die andere game. 4 weken wachten.. Da's lang.

Hier ligt sneeuw! :)

Kimmikky

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 16:30

ik ben van 1 u per dag terug gestapt naar 0.5u wii fit...
ik ben beetje gedemotiveerd geraakt, na 2 maanden vol ervoor gaan... ben ik aangekomen :+ was rond de 65 begin december, nu 66-67...

bah, 4 weken is lang geduld hebben := fijn dat t nu wel goed gaat met EA Active :)

ben gister de 30 day challenge begonnen van EA Sports Active personal trainer, vandaag nog niet aan de training toegekomen. zo maar ff doen

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 19:23

Hier gaat het weer lekker. M'n geblesseerde arm houdt het goed.
Dus ik ga langzaam maar zeker verder :j

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 19:31

Ik kan hopelijk na het weekend weer verder met Zumba en Zumba 2 op mijn Wii. Vriendlief moet eerst de Wii weer op orde maken. Ik ben al wel een tijdje bezig met mijn Cyberbike voor de Playstation 3. Die hebben ze ook voor de Wii, maar daar waren de meningen aardig verdeeld over (meer slechte dan goede). Ik fiets nu al opbouwend 16 min met een "coach" en dat is toch nog best wel zwaar. Ben al wel wat kilootjes kwijt, en mijn conditie is stukken beter geworden!

Kimmikky

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 15:09

nu training 3 gehad van EA Sports Active Personal Trainer, vind t wel fijn, maar dat gespring vind ik echt eng met mn knie...
probeer nu elke dag eerst bodytest, vervolgens EA Active en als laatste wat buikspieren met Wii fit plus.

vamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 20:48

Ik doe eigenlijk alleen meer de spelletjes zoals bowlen e.d.
voornamelijk op mijn werk. we hebben wel een client die echt fitnesst op de wii, zie wel dat ze soms hard aan het werk is!

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 20:53

Ik probeer ook zo vaak mogelijk te wii'en.. Helaas lukt dit niet ivm school, paard en huiswerk. En ik ben liever alleen :+ Ik doe vooral boksen om frustraties eruit te gooien.. Heerlijjk :)

Kimmikky

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 09:28

dag 4 gehad nu van EA Sports Active Personal Trainer. vind alleen t springen (jump lunges & squats) niet leuk ivm oude knie (en enkel) blessure... verder gaat het wel goed :)

merk alleen nog 0 verschil, niet in gewicht en niet in kleding...
terwijl ik geloof ik sinds begin december bezig ben (ok tijdens kerst vakantie minder fanatiek geweest)

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 09:45

Ik merk ook nog niet echt verschil, maar ik eet de laatste dagen wel minstens evenveel als een bodybuilder :o
Reden te meer om te wiien dus. Momenteeel knutsel ik me steeds een programmatje van 30 min samen. Het boksen en step dancing vind ik wel leuk. De evenwichspelletjes steeds minder omdat ik hun bijdrage niet echt kan voelen, wat bij stretchen en buikspieroefeningen wel het geval is :O