Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vienna2007 schreef:Belangerijk is dat je vaak eet. Minimaal om de twee uur iets eten. Bv ontbijtkoek ja! Of een sultana, of fruit of groente! Dit zorgt ervoor dat je verbrading en spijtvertering lekker op gang blijft!
E_Nalanta schreef:Koolhydraten zijn dus brood en dergelijke? Beter is dan om ei en fruit te eten na het sporten?
Pinda_Dipje schreef:Vienna2007 schreef:Belangerijk is dat je vaak eet. Minimaal om de twee uur iets eten. Bv ontbijtkoek ja! Of een sultana, of fruit of groente! Dit zorgt ervoor dat je verbrading en spijtvertering lekker op gang blijft!
Ontbijtkoek is echt zo'n gigantische DON'T! Evenals sultana.... Allemaal suiker.
Las iemand die s'ochtends altijd een glas optimel/chocomelk dronk, ook een DON'T
Vienna2007 schreef:Fiffill schreef:Gaat bij mij niet om tijdstippen, toen ik in het buitenland zat was ook alles anders dan hier qua tijden en etenhet is bij mij gewoon random, na zoveel tijd dat ik gegeten heb krijg ik vanzelf weer honger
En ja, minimaal 4x een grote boodschap op een dag (vaak wel meer) dus ik denk toch echt dat 't er gewoon snel doorheen gaat
Nu nog wel ja. Tot dat je iets ouder gaat worden.
Ik ontlast 3 keer (!!) per dag... Maar elk pondje gaat inmiddels door het mondje hoor... Mijn stofwisselijk is ook heel rap.
Zodra ik iets eet, moet het vorige eruit.. Maar "vroeger" at ik de hele dag door, en nu let ik daar toch echt wel op.
Nell_ schreef:Het is voor een goed doel moet je maar denken
Sinds ik thuis ben eet ik wel minder dan met werkdagen. Dus ben benieuwd als mijn verlof voorbij is.
Ik eet nu vaak:
O; 1 boterham
T; fruit
L; 2 boterhammen/1pistoletje
D; gewoon avondeten
T; de ene keer een koekje bij de thee, soms niks, en soms ook gewoon chips etc